abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184177042
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, daarom. Helemaal voor de dingen die stomweg te groot zijn geworden, maar misschien net twee jaar oud zijn, da's zonde om weg te gooien. Ik was eerder een winkeltje voor minima tegengekomen, maar die moesten daarmee stoppen toen de gemeentesteun wegviel. Jammer wel, vond ik ook nog wel een mooi doel.

De afgedragen zooi gaat gewoon weg inderdaad. _O- En ik moet er toch mee lopen (actieve gemeente qua afvalscheiden), dus dan maar de textielbak. :+
Slim :Y
Heb jij geen kliko's?
Lijkt me zo vreselijk omslachtig, alle zooi in de keuken bewaren en dan 1 voor 1 in een bak ergens ver weg deponeren.
  donderdag 3 januari 2019 @ 11:34:23 #227
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_184177293
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:18 schreef Poes. het volgende:

[..]

Slim :Y
Heb jij geen kliko's?
Lijkt me zo vreselijk omslachtig, alle zooi in de keuken bewaren en dan 1 voor 1 in een bak ergens ver weg deponeren.
Ja, voor GFT, PMD en papier. :Y Alleen restafval (weinig hier, we waren sowieso al best braaf met scheiden) moet naar een ondergrondse bak. Dus eens per kwartaal hebben we zo'n ding vol ofzo. :') Het is maar goed dat daar geen spul in gaat dat gaat stinken. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184177379
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, voor GFT, PMD en papier. :Y Alleen restafval (weinig hier, we waren sowieso al best braaf met scheiden) moet naar een ondergrondse bak. Dus eens per kwartaal hebben we zo'n ding vol ofzo. :') Het is maar goed dat daar geen spul in gaat dat gaat stinken. _O-
Ohh gelukkig :Y
Hier de PMD in zakken, fijn als ze gaan lekken (in de zomer :+ )

Ik had voorheen elke twee weken een kliko restafval vol, nu zet ik hem eens per 6 weken bij de weg.
  donderdag 3 januari 2019 @ 11:51:02 #229
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_184177597
Lekkende zakken is wel echt poepirritant. :') Dan zijn die kliko's wel handiger. Enige nadeel is dat drie van die dingen stiekem best wel veel ruimte innemen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_184177715
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Lekkende zakken is wel echt poepirritant. :') Dan zijn die kliko's wel handiger. Enige nadeel is dat drie van die dingen stiekem best wel veel ruimte innemen. :+
Ik heb een tuin _O_
M'n oude papiercontainer is nu de opslagplaats voor de zakken, maar heb dus wel eens een stroompje 'goo' gehad richting de straat. Nu neem ik de hele kliko mee naar voren :D
  donderdag 3 januari 2019 @ 11:58:45 #231
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_184177759
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:56 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik heb een tuin _O_
M'n oude papiercontainer is nu de opslagplaats voor de zakken, maar heb dus wel eens een stroompje 'goo' gehad richting de straat. Nu neem ik de hele kliko mee naar voren :D
Ik ook, maar daar kan ik alleen door het huis heen komen. :D Vind het al irritant genoeg dat we de groene door het huis moeten slepen als we in de tuin bezig gaan, dat gaan we niet te vaak doen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_184177898
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ook, maar daar kan ik alleen door het huis heen komen. :D Vind het al irritant genoeg dat we de groene door het huis moeten slepen als we in de tuin bezig gaan, dat gaan we niet te vaak doen. _O-
Oh dat is irritant :o
Ik heb wel eens de grasmaaier door de keuken/hal gesleept omdat ik te beroerd was om om te lopen :') Hier gewoon een achterpad.

Waar heb jij de kliko's nu staan dan?
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:11:56 #233
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_184178038
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:05 schreef Poes. het volgende:

[..]

Oh dat is irritant :o
Ik heb wel eens de grasmaaier door de keuken/hal gesleept omdat ik te beroerd was om om te lopen :') Hier gewoon een achterpad.

Waar heb jij de kliko's nu staan dan?
Voortuin, die is dankzij dat het oorspronkelijk bedoeld is als parkeerplaats best ruim. (En de auto die er staat is niet zo groot, dat scheelt.) :Y

Verder is het eigenlijk alleen irritant als we in de tuin aan de slag willen, want alles moet door het huis. Qua beschikbare ruimte is het alleen maar prettig dat er geen pad vrijgehouden hoeft. En het is makkelijker negeren dat het er eigenlijk verslonsd uitziet nu, hoef er toch niet door. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_184178075
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Voortuin, die is dankzij dat het oorspronkelijk bedoeld is als parkeerplaats best ruim. (En de auto die er staat is niet zo groot, dat scheelt.) :Y

Verder is het eigenlijk alleen irritant als we in de tuin aan de slag willen, want alles moet door het huis. Qua beschikbare ruimte is het alleen maar prettig dat er geen pad vrijgehouden hoeft. En het is makkelijker negeren dat het er eigenlijk verslonsd uitziet nu, hoef er toch niet door. :')
Ons achterpad is vrij groot, eindigt ook bij mijn buurman rechts. (5 woningen die er gebruik van maken) Er staan verwaarloosde garageboxen waar zelfs complete bomen voor groeien :')
Voor B heerlijk om te spelen, en voor mij handig met fiets/kliko's :Y

Hier mogen de containers niet in de voortuin staan, aangezicht dit dat.

Maar snap je frustratie, hele huis vies omdat je alles er door heen moet slepen :N
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:24:25 #235
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_184178291
Eh, Vinexwijk, weinig aangezicht om te redden hier. :')

Verder is het echt ideaal wonen hier hoor, prima de ruimte, geen verkeer voor de deur, met een kwartiertje in de binnenstad en met vijf minuten in een natuurgebied. O+

Dus mja. Dan maar door het huis met m'n kliko. :+ Mag op het lijstje van wensen voor een volgend huis. _O- (Niet dat we verhuisplannen hebben hoor, maar wel een verzameling van dingen die ik nooit zelf zou kiezen. Sierpaneeltjes in de keuken met een lading randjes bijvoorbeeld, of een grote vierkante gootsteen. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:26:02 #236
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_184178320
Klojovent zit me te spammen met kittens. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_184178385
Ik dacht juist dat de Vinex wijken er altijd spik en span bijstonden :D
Hier een volksbuurtje zonder volk, maar wel oude woningen. Maar kliko's zijn uit den boze ;)

Oehh kittens O+ Vertel!
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:37:48 #238
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_184178519
Neuh. Het is verder ook geen rotzooi ofzo hoor, maar die kliko's moeten wel *ergens* staan. :D

En de kittenspam is gemeen, want ik ben allergisch, dus geen optie. :') Vriend heeft eigenlijk altijd katten gehad, dus die mist het wel. Maar dankzij z'n vorige kat weet ik heel goed dat het geen optie is, dus helaas. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_184178584
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Neuh. Het is verder ook geen rotzooi ofzo hoor, maar die kliko's moeten wel *ergens* staan. :D

En de kittenspam is gemeen, want ik ben allergisch, dus geen optie. :') Vriend heeft eigenlijk altijd katten gehad, dus die mist het wel. Maar dankzij z'n vorige kat weet ik heel goed dat het geen optie is, dus helaas. :'(
Noh dat is zuur, allergisch zijn voor katten ;(
Heb je andere huisdieren?
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:43:50 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184178603
Neem een hypoallergene kat *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:44:17 #241
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_184178611
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:42 schreef Poes. het volgende:

[..]

Noh dat is zuur, allergisch zijn voor katten ;(
Heb je andere huisdieren?
Nope, m'n enige optie is een vis. :') (Of in ieder geval iets dat geen huidschilfers in de rondte strooit, maar als ik een knuffelspin neem, komt er niemand meer op bezoek. :+ )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_184178619
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nope, m'n enige optie is een vis. :') (Of in ieder geval iets dat geen huidschilfers in de rondte strooit, maar als ik een knuffelspin neem, komt er niemand meer op bezoek. :+ )
:X Buh.

Dan maar een baby :Y
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:45:48 #243
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184178636
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Slangen. Of gifkikkers.

Die laatste zijn echt zo tof O+.
pi_184178644
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Slangen. Of gifkikkers.

Die laatste zijn echt zo tof O+.
Kikkers :X

Hou op.
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:46:44 #245
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_184178649
Maar een gifkikker op schoot lijkt me niet ideaal. :+

Slang staat wel op de "plausibel"-lijst, overigens.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:47:56 #246
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_184178661
Wel jammer dat ik precies de allergie heb waarbij een hypoallergene kat niet uitmaakt, anders had ik allang een Sibeertje gehad. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_184178666
En zo'n labradoodle hond?
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:48:57 #248
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184178674
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar een gifkikker op schoot lijkt me niet ideaal. :+

Slang staat wel op de "plausibel"-lijst, overigens.
Oh het moet op schoot. Dan moet je sowieso geen reptiel of amfibie nemen. Dat zijn geen knuffeldieren :P.
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:54:00 #249
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_184178747
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:48 schreef Poes. het volgende:
En zo'n labradoodle hond?
Da's een hond. :+

Maar ook daar heb ik last van, alle zoogdieren met huid ( :+ ) veroorzaken last op lange termijn. M'n soort van voordeel is dat ik wel zonder problemen bij huisdieren op bezoek kan, maar na een maand met een beestje samenwonen ben ik chronisch verkouden en niet normaal kunnen ademen heb ik er niet voor over.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh het moet op schoot. Dan moet je sowieso geen reptiel of amfibie nemen. Dat zijn geen knuffeldieren :P.
Nee, weet ik. Maar een slang incidenteel oppakken gaat nog wel, vandaar. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_184178784
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's een hond. :+

Maar ook daar heb ik last van, alle zoogdieren met huid ( :+ ) veroorzaken last op lange termijn.
Oh, geen baby dus. -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')