Aha, mijn Coldplay-gevoel dusquote:Op maandag 31 december 2018 20:31 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde net het Duitse origineel. Dat vond ik wel mooi.
Voor mij is het echt zijn stem waardoor ik alle nummers van Blof verschrikkelijk vind.
quote:Op maandag 31 december 2018 20:31 schreef Isorden het volgende:
Ik ben blij met mn mute knop, blij met mn mute knop!
afgesprokenquote:Op maandag 31 december 2018 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgend jaar gewoon niet meer dit, oke?
Eenjaarsvliegje voor wat betreft een hoge noteringquote:Op maandag 31 december 2018 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgend jaar gewoon niet meer dit, oke?
Fijne jaarwisseling Evertjan!quote:Op maandag 31 december 2018 20:05 schreef Evertjan het volgende:
Alle Top 2000 volgers in dit topic alvast een fijn uiteinde geweest!
Jij ook een fijne jaarwisseling, ook al ben je er af en toe nog. Vast niet tijdens Zoutelande.quote:Op maandag 31 december 2018 20:26 schreef peaceman het volgende:
Mijn schoonouders zijn er.... dus zal niet zo veel meer posten..... waarschijnlijk.
maar kom af en toe wel even buurten
Innuendo zat dan ook niet in de film!quote:Op maandag 31 december 2018 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie dat Innuendo hierna komt. Die stijgt maar beperkt ivm alle andere Queen-nummers
Ja echtquote:
quote:
Heb ik op gestemd, vind ik ook al mooi.quote:Op maandag 31 december 2018 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja echt
Afzinken dat hele Zeeland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En Limburg en Brabant en de rest van wansmaak Nederland!quote:Op maandag 31 december 2018 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja echt
Afzinken dat hele Zeeland
quote:Op maandag 31 december 2018 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lieve Fokkers, Ik ga er ook vandoor, richting een oudejaarsparty. Ik dank jullie hartelijk voor jullie posts, ervaringen, gezelligheid, lieve woorden, herinneringen en gewoon de gehele Top 2000. We zien elkaar volgend jaar sowieso weer!
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2018 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lieve Fokkers, Ik ga er ook vandoor, richting een oudejaarsparty. Ik dank jullie hartelijk voor jullie posts, ervaringen, gezelligheid, lieve woorden, herinneringen en gewoon de gehele Top 2000. We zien elkaar volgend jaar sowieso weer!
ja, verwarrendquote:Op maandag 31 december 2018 20:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kijk, we zijn weer terug bij de kwaliteitsmuziek
Wel irritant, Queen en Blof staan allebei bij de K..... Kwaliteits- en KUTmuziek
Helemaal insgelijksch en tot de volgende keer weerquote:Op maandag 31 december 2018 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
volendamquote:Op maandag 31 december 2018 20:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Limburg en Brabant en de rest van wansmaak Nederland!
Misschien Blof maar naar de P verhuizen..... Prullenbakquote:
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!quote:Op maandag 31 december 2018 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bye bye man bye byequote:Op maandag 31 december 2018 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |