Fanclub actie?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:39 schreef MielMonteur het volgende:
Wie zijn de mensen die op de Snob2000 stemmen maar dan wel op Imagine Dragons?
Ach, zelfs Marco Borsato staat erin.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:39 schreef MielMonteur het volgende:
Wie zijn de mensen die op de Snob2000 stemmen maar dan wel op Imagine Dragons?
ja dat doe ik ook, maar dan komt het toch ook gewoon via tunein.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Je kunt pingiun radio toch ook gewoon via de Sonos app luisteren?
Dat gebeurd de laatste jaren weleens vaker. Vorig jaar stond Time To Give van White Lies ook in beiden lijsten, en dit jaar is dat ook met meerderen het geval. Dat zal volgend jaar wel weer worden recht getrokken.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:18 schreef MielMonteur het volgende:
Die Johnny Cash cover zijn er ook te veel van eigenlijk.
Trouwens, Johnny Cash - One staat zowel in Snob als Top 2000
Gaat niet naar de podcast?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:58 schreef W_Wolf het volgende:
Dat nummer van Neal Morse duurt meteen al een half uur. Ik ken het niet, hopelijk is het een beetje te beluisteren...
Ik begrijp sowieso niet dat iedereen op die Johnny Cash covers stemt. Ze zijn zeker goed, maar dan hoor ik vaak liever het origineel.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:18 schreef MielMonteur het volgende:
Die Johnny Cash cover zijn er ook te veel van eigenlijk.
Trouwens, Johnny Cash - One staat zowel in Snob als Top 2000
Ze hoefden maar 5 uur muziek door te sturen naar de podcast. Dit staat als uitleg op hun site:quote:
Ja, hoorde ook zoiets (en max 1 per artiest). En dit is een nieuwe binnenkomer.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:01 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
hoorde vanmorgen iets dat ze dat alleen bij de zakkers doen? Weet niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |