Ze hebben van 8.30 tot 9 uur de zakelijke en om 9 uur de vergadering voor iedereenquote:Op maandag 31 december 2018 08:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Is dit de verplichte vergadering?
thnxquote:Op maandag 31 december 2018 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben van 8.30 tot 9 uur de zakelijke en om 9 uur de vergadering voor iedereen
en soja eten want daar worden hele bossen voor gekapt.quote:Op maandag 31 december 2018 08:22 schreef Dotteke het volgende:
O nee katoenen shirtjes mag ook niet, want dan pak je de bomen van die dieren af, zegt Adriaan
Sukkel dan m ag je ook niet zoveel groenten eten want daar leven ook beestjes op
vind het wel humorquote:Op maandag 31 december 2018 08:36 schreef Dotteke het volgende:
O jessie misselijke kwal ben je toch
Watvinden jullie van de inzet van Shel en Ger, die zijn gewoon in de silo gaan slapen.
In het slechtste geval hadden vanuit bed de vergadering mee kunnen maken
Ik had hem..............
Dus zielig voor de aapjes en alle andere dieren die in de bomen levenquote:Op maandag 31 december 2018 08:45 schreef krabje het volgende:
[..]
en soja eten want daar worden hele bossen voor gekapt.
Daar was de SL voor .. febo heeft even lichte dwang toegepast.quote:Op maandag 31 december 2018 08:44 schreef Dotteke het volgende:
Inmiddels is Tim, ook aangeschoven
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2018 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus zielig voor de aapjes en alle andere dieren die in de bomen leven
Ik vind het vreselijk, hij gaat maar door en door he, af en toe oke maar hij weet echt van geen ophoudenquote:
Je zou het denken hequote:Op maandag 31 december 2018 08:47 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Daar was de SL voor .. febo heeft even lichte dwang toegepast.
Bij mijn weten begon Jessie daar over. Die had het over bamboe dat daar ook gegekapt werd. Toen zei Adriaan dat dat ook zo was bij katoen. Was meer een aanvulling op wat Jessie zei.quote:Op maandag 31 december 2018 08:22 schreef Dotteke het volgende:
O nee katoenen shirtjes mag ook niet, want dan pak je de bomen van die dieren af, zegt Adriaan
Sukkel dan m ag je ook niet zoveel groenten eten want daar leven ook beestjes op
Nou sinds die misselijke blaaskaak er is kijk ik veel minder. Scheelt niet veel of ik kap erquote:
Maar daarom zei Adriaan het nog welquote:Op maandag 31 december 2018 08:49 schreef eskil het volgende:
[..]
Bij mijn weten begon Jessie daar over. Die had het over bamboe dat daar ook gegekapt werd. Toen zei Adriaan dat dat ook zo was bij katoen. Was meer een aanvulling op wat Jessie zei.
Haha ja, maar was niet zo dat hij zei dat het niet mocht ofzo.quote:Op maandag 31 december 2018 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daarom zei Adriaan het nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |