Ja, het komt altijd bij op die een na laatste dag. Voor mij worden de hoogtepunten stemlijstGenot (No One Knows) en Slayer bozewittemannenGenotquote:Op maandag 31 december 2018 02:42 schreef BillDauterive het volgende:
Eindelijk, zo ver in de lijst vind ik het pas lastig om naar bed te gaan, omdat ik bepaalde liedjes heel graag wil horen.
Het heeft wel lang geduurd dit jaar voordat ik echt in deze top 2000 mood zat
Hij is buiten adem, dat scheelt.quote:Op maandag 31 december 2018 02:43 schreef Kopiko het volgende:
Ik moet zeggen dat Rick zich prima gedraagt.
Is die man niet permanent buiten adem?quote:Op maandag 31 december 2018 02:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is buiten adem, dat scheelt.
Volgens mij heeft hij even een koffieautomaat gesprek gehadquote:Op maandag 31 december 2018 02:43 schreef Kopiko het volgende:
Ik moet zeggen dat Rick zich prima gedraagt.
Zo goed ken ik hem niet.quote:Op maandag 31 december 2018 02:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is die man niet permanent buiten adem?
Zeker, zo blij dat ik ze vorig jaar live gezien hebquote:
Vind hem hier wel goed staan eigenlijk. Heerlijk agressief nummertje maar niet de bestequote:Op maandag 31 december 2018 02:45 schreef Kyran het volgende:
Echt schande dat deze niet in de top 100 staat.
Dan zou ik eerder Estranged in de top 100 zettenquote:Op maandag 31 december 2018 02:45 schreef Kyran het volgende:
Echt schande dat deze niet in de top 100 staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |