Sssstquote:Op maandag 31 december 2018 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
CCR is toch wel muziek voor mensen die iedere nacht vijf keer naar de wc moeten om te pissen.
quote:Op maandag 31 december 2018 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
CCR is toch wel muziek voor mensen die iedere nacht vijf keer naar de wc moeten om te pissen.
Alleen als ik echt heul veul bier op heb mischienquote:Op maandag 31 december 2018 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tong80?quote:Op maandag 31 december 2018 01:35 schreef Rellende_Rotscholiecr het volgende:
Die zal ondertussen wel een katheder hebben.quote:
Valt reuze mee.quote:Op maandag 31 december 2018 01:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een extravaganza van stalpoten en kortpittige kapsels.
Ik heb ontzettende lol gehad in mn studententijd. Op mezelf gaan wonen beschouw ik nog altijd als een van e beste beslissingen in mijn levenquote:Op maandag 31 december 2018 01:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En, is op jezelf wonen een beetje goed uitgepakt?
Oh, jij was die journalist toch die politici naar huis stuurde. Dan gok ik van wel!
En Bennie Jolink?quote:Op maandag 31 december 2018 01:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zal ondertussen wel een katheder hebben.
Niet met Bennie he, niet met Bennie.quote:
Twee keer tops!quote:Op maandag 31 december 2018 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |