Die vergeet ik dus altijd als ik op reis gaquote:Op zondag 30 december 2018 23:14 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat is wel chill ja, ik heb mijn USB gewoon vol staan
Gewoon minder snacken, scheelt ook weer sportenquote:
Hier ook hoorquote:
Zit bij mij standaard in de radioquote:Op zondag 30 december 2018 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die vergeet ik dus altijd als ik op reis ga
Of, beide, ben je helemaal goed bezigquote:Op zondag 30 december 2018 23:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon minder snacken, scheelt ook weer sporten
You can’t outrun a bad diet!quote:Op zondag 30 december 2018 23:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon minder snacken, scheelt ook weer sporten
Drink met mate.quote:Op zondag 30 december 2018 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel als je goed los gaat!![]()
Na een whiskey of vier ga ik ook snacks opzoeken en dankzij al die kerstpakketten zit de hele voorraadkast vol met zoutjes en dat soort troep.
Finale is toch overmorgen?quote:Op zondag 30 december 2018 23:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en dan morgen onverwacht verliezen
Enige Duitstalige nummer dat tot nu toe een nummer 1 notering had in de Amerikaanse hitlijstquote:
Welcome back!quote:Op zondag 30 december 2018 23:17 schreef ok01 het volgende:
Ik ben trouwens klaar met een leven hebben voor vandaag
ik niet... hij is best leuk, maar LZ heeft zoveel betere platen.quote:Op zondag 30 december 2018 23:17 schreef Kyran het volgende:
Deze vergeet ik altijd, genoteerd voor volgend jaar.
Ga ff instellen danquote:Op zondag 30 december 2018 23:17 schreef D. het volgende:
Mijn UI niet gebruikt deze week, maar ga er maar wel vanuit
[ afbeelding ]
Precies dat jaquote:Op zondag 30 december 2018 23:18 schreef itchycoo het volgende:
Dit is zo’n nummer waar ik iedere keer toch weer van onder de indruk ben.
Dat zeker wel jaquote:Op zondag 30 december 2018 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik niet... hij is best leuk, maar LZ heeft zoveel betere platen.
Ik kan zo snel ook geen betere verzinnenquote:Op zondag 30 december 2018 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Enige Duitstalige nummer dat tot nu toe een nummer 1 notering had in de Amerikaanse hitlijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |