Alleen komt die pauze hem nu wel ongelegenquote:Op zondag 30 december 2018 20:57 schreef BB-King het volgende:
Smiss is wel iemand die zijn onderkin laat hangen bij tegenslag.
Aspinall groeit vooral nu in de wedstrijd dus hij is wel in het voordeel naar we dachten.
Smith gooide in de 3e set het best .quote:Op zondag 30 december 2018 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Veel goeie spelers die in de derde en vierde set een dipje hebben. Valt op
Dat zal voor het werk van morgen niet zo best zijnquote:
Diep in de nacht genot.quote:Op zondag 30 december 2018 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Kan vanavond nog wel laat worden zo
Hoe laat was MvG-Cross vorig jaar afgelopen?
En voor elke major geplaatst. Stijn vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 30 december 2018 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij finaleplek gaat Aspinall naar plek 16 op OoM en is hij binnen bij The Masters (weer wat geld erbij)
Wat vindt Stijn nog wel leuk aan darts?quote:Op zondag 30 december 2018 20:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En voor elke major geplaatst. Stijn vindt dit niet leuk.
Aspinall heeft nog wel een redelijk vloerjaar gehad tochquote:Op zondag 30 december 2018 20:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En voor elke major geplaatst. Stijn vindt dit niet leuk.
Dagmensjes heb ik vernomen.quote:Op zondag 30 december 2018 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vindt Stijn nog wel leuk aan darts?
Jeugdspelers die alleen hij kent die het WK winnen.quote:Op zondag 30 december 2018 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eurotour toernooienquote:Op zondag 30 december 2018 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Dat spul is ook niet te zuipenquote:Op zondag 30 december 2018 21:01 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Hahah, stik zowat in m'n kruidenthee.
Pics.quote:Op zondag 30 december 2018 21:01 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 december 2018 21:01 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
En hij gaat dan ook PL gooien.quote:Op zondag 30 december 2018 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij finaleplek gaat Aspinall naar plek 16 op OoM en is hij binnen bij The Masters (weer wat geld erbij)
Wat heb je eraan als je achter staatquote:
Word up homes. Dit is zelfkastijding.quote:Op zondag 30 december 2018 21:02 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Dat snap ik. Dat spul is ook niet te zuipen
Zou hem geen goed doen denk ikquote:Op zondag 30 december 2018 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En hij gaat dan ook PL gooien.
Doei barney
Hello Paulquote:Op zondag 30 december 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik las even Nijland.
Waar het hart (en dat van Koffieplanter) vol van is.
Fake news!quote:Op zondag 30 december 2018 21:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat heb je eraan als je achter staat
Don't do drugs, Rens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |