Het bord is rond.quote:Op zondag 30 december 2018 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Krijgen WE een 9 darter vanavond? Jongens? Zeg het maar.
forget itquote:Op zondag 30 december 2018 20:26 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ik wil tot diep in de nacht darts
Neuh zeker niet.quote:Op zondag 30 december 2018 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Triple trainer loopt als een trein.quote:Op zondag 30 december 2018 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooi dat er nu al reclame is, kunnen we naar de RTL7 shop.
Inkorten dat voorspel. Wij doen alleen aan hoofdacts.quote:Op zondag 30 december 2018 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het voorprogramma van De Pot van De Avond wordt een beetje kort
quote:Op zondag 30 december 2018 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eenschquote:Op zondag 30 december 2018 20:29 schreef Falco het volgende:
Stelling: Smith gaat Weltmeister worden.
Heeft hij een haartransplantatie gehad ofzo? Ziet er echt niet uit.quote:Op zondag 30 december 2018 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil niet kritisch zijn op mijn held maar Barney ziet er wel sjofel uit de laatste tijd, als een soort Haagse uitsmijter die net ontslagen is.
Low budget transplantatie, dan krijg je maar een heel klein laagje.quote:Op zondag 30 december 2018 20:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Heeft hij een haartransplantatie gehad ofzo? Ziet er echt niet uit.
Alles Stonie Eiland neef.quote:Op zondag 30 december 2018 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil niet kritisch zijn op mijn held maar Barney ziet er wel sjofel uit de laatste tijd, als een soort Haagse uitsmijter die net ontslagen is.
Single malt?quote:
Volgens mij zien die haartransplantaties er nooit echt goed uit als je het zo kort houdt.quote:Op zondag 30 december 2018 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Low budget transplantatie, dan krijg je maar een heel klein laagje.
Je bent een schnabbelkoning of niet.quote:Op zondag 30 december 2018 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Die barney had smoesjes dat hij bij meer bij zijn familie wilde zijn
waarom zit die in de studio....
leugenaar die man
Tripel Karmeliet hier.quote:Op zondag 30 december 2018 20:32 schreef polderturk het volgende:
Lekker een Gulden Draak erbij. Daarna nog een Duvel opentrekken.
Daar valt niet mee te spottenquote:Op zondag 30 december 2018 20:32 schreef Szura het volgende:
Spotter zijn is een zwaar beroep als Smiss gooit
craigellachiequote:Op zondag 30 december 2018 20:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Welke heb je? Ach vooruit je mag er nog eentje! Laatste dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |