abonnement Unibet Coolblue
pi_184157222
Irene Schouten is wat dat betreft een uitzondering op een 3 kilometer komt ze zelf nauwelijks vooruit, maar reed wel een rondje 25 bij het NK Masstart.
pi_184158289
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 10:59 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Tsja, wat is de definitie van een 'dom onderdeel'? Is het een dom onderdeel omdat Nederlanders minder kans op een medaille hebben?
Dat heeft er niks mee te maken, lol.

Ik vind het een-dimensionaal geworden, want maar 1 type rijder heeft voornamelijk kans om te winnen (milers). Een type Jorrit Bergsma zou ook mee moeten kunnen doen om de knikkers en ik zou enige ruimte voor tactiek leuk vinden... Door de (ver)korte afstand is er echter geen andere tactiek dan massasprinten (een Koreaantje kan alles 10 ronden bij elkaar houden...), waardoor er dus een voorspelbaar verloop is en een Kramer of Bergsma niet eens meer om de massastart zullen geven want ontsnappen kan toch niet. En als toppers of topstayers het links laten liggen devalueert dat het onderdeel verder in mijn ogen.
Jack does it in real time...
pi_184158410
Ik schat na 16 rondjes een Swings en Lee inderdaad sneller in dan een Stroetinga en Hekman. Alleen een ontsnapping door bijvoorbeeld een Bergsma of Roest lijkt me ook vrijwel onmogelijk. In zo’n laatste bocht kan er van alles gebeuren dus je moet er in ieder geval bij zitten met een degelijke sprinter. Een derde plek is al redelijk goed.
pi_184158429
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:31 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Dat heeft er niks mee te maken, lol.

Ik vind het een-dimensionaal geworden, want maar 1 type rijder heeft voornamelijk kans om te winnen (milers). Een type Jorrit Bergsma zou ook mee moeten kunnen doen om de knikkers en ik zou enige ruimte voor tactiek leuk vinden... Door de (ver)korte afstand is er echter geen andere tactiek dan massasprinten (een Koreaantje kan alles 10 ronden bij elkaar houden...), waardoor er dus een voorspelbaar verloop is en een Kramer of Bergsma niet eens meer om de massastart zullen geven want ontsnappen kan toch niet. En als toppers of topstayers het links laten liggen devalueert dat het onderdeel verder in mijn ogen.
OK.

Of er zou een 2e afstand bij moeten komen. Ik vermoed echter dat de ISU deze afstand prima vind.
Lange afstanden zijn 'uit', ook de 10 km staat in deze eeuw chronisch onder druk, en dat wordt alleen nog maar betreurd door Nederlanders en een paar Noren die nog weten wie Hjalmar Andersen was.
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 2 januari 2019 @ 19:14:24 #205
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_184165560
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:15 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Gary zal eerst z'n schaatsen moeten maken. :N
Die gozer z'n porem komt volgens mij door al het gedoe, dat al een paar jaar duurt, steeds voller met negatieve energie te zitten.

(Je zou bijna zeggen: kies voor de mass start maar een Kramer naast Douwe de Vries... als Sven dat wil tenminste.)
Ja, zonde!

Wat dat betreft jammer tijd Verweij tijdelijk (?) gestopt is, die zou wat mij betreft ook prima met De Vries kunnen rijden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_184168377
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:14 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ja, zonde!

Wat dat betreft jammer tijd Verweij tijdelijk (?) gestopt is, die zou wat mij betreft ook prima met De Vries kunnen rijden.
Grappig... ik zat ook nog aan Verweij te denken, maar die gooit tegenwoordig z'n hele hebben en houwen vooral vocaal in de strijd... voor Jutta. ;)

Maybe next year.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 januari 2019 @ 21:20:53 #207
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184168445
Koentje gaat darten :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184168672
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:20 schreef borisz het volgende:
Koentje gaat darten :P
Is-ie familie van Henk Verweij ofzo?
Nou, langer dan 2 jaar houdt Koen dat ook niet vol denk ik, dan is-ie er weer klaar mee... en dan schaken; hij veegt die Giri zo van het bord.
Ik doe het ff rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')