Als ze verstandig is, trapt ze er niet in.quote:Op zondag 30 december 2018 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo trapt ZE er niet inZe zit Jessie al op zijn nek sinds hij binnen kwam.. Ben je blind ofzo
En wordt daarom ook beloond met dj lessen etc.quote:Op zondag 30 december 2018 17:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hij heeft steeds ruzie met Shell
Hij haalt het bloed onder Jessie zijn nagels vandaan
Hij gaat naar een feestje waar hij niet voor wordt uitgenodigd, iedereen over de pis
Hij neukt op tv
Hij doet heel belangrijk en intellectueel en dat is hij niet, net als Jessie overigens
Hij traint NIET voor het boksgala, weer ergernis bij de rest
Kortom, hij maakt TV.
quote:Op zondag 30 december 2018 17:31 schreef DKUp het volgende:
Ze moeten gewoon Brandon en Hiske nomineren, niemand zal ze missen.
Ze is na de de troonrede van Jessie gelijk sportschoenen gaan bestellen en zit nu achter de naaimachinequote:Op zondag 30 december 2018 17:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Shelley wil koste wat kost in Utopia blijven, dus ze zou misschien nog geilen met een goudvis. Het gaat niet om Jessie (kan ik mij in ieder geval wat bij voorstellen).
preciesquote:Op zondag 30 december 2018 17:31 schreef DKUp het volgende:
Voor mij mag Franny er wel uitquote:Op zondag 30 december 2018 17:31 schreef DKUp het volgende:
Heb nergens gezien dat ze gecheckt heeft wat er van de bh overblijft als het gedragen en gewassen is.quote:Op zondag 30 december 2018 17:32 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley, zo gaat de naald kapot muts
Klopt, dat doe ze altijd, als een wezel. Haar moeder had haar moeten laten gaan en haar haar eigen boontjes moeten laten doppen. Had er meer eigen mening in gezeten en was ze geen speelbal van anderen.quote:Op zondag 30 december 2018 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is na de de troonrede van Jessie gelijk sportschoenen gaan bestellen en zit nu achter de naaimachine
Het is al beter dan dat ze het met de hand deed. Maar dit gaat echt niet goed. Ze kan niet naaienquote:Op zondag 30 december 2018 17:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb nergens gezien dat ze gecheckt heeft wat er van de bh overblijft als het gedragen en gewassen is.
Volgens veel inwoners is Brandon onmisbaar daar.quote:Op zondag 30 december 2018 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh daar ben ik het helemaal mee eens. Ik zei juist dat Gerrit moet blijven. Leuk voor Shelly, een Brandon mag weg. Onzichtbaar figuur
Wat mij betreft ook. Wil Tim dan wel zien. Dacht alles voorelkaar te hebben en zoefff...quote:
Jessie was haar gisteren aan het uithoren over schrikkel jaar hoeveel dagen die had en dat wist ze niet . Jessie gaat echt niet met shellyquote:Op zondag 30 december 2018 17:26 schreef rowan634 het volgende:
ik denk dat als gerrit vertrekt
jessie en shelley een ding wordt
Wat boeit het zijn voor borstkanker patiënten. Hoeft niet lang mee te gaan passen hoeft ook nietquote:Op zondag 30 december 2018 17:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb nergens gezien dat ze gecheckt heeft wat er van de bh overblijft als het gedragen en gewassen is.
quote:Op zondag 30 december 2018 17:35 schreef IkFok het volgende:
[..]
Jessie was haar gisteren aan het uithoren over schrikkel jaar hoeveel dagen die had en dat wist ze niet . Jessie gaat echt niet met shelly
Nee zei die ook over Billyquote:Op zondag 30 december 2018 17:35 schreef IkFok het volgende:
[..]
Jessie was haar gisteren aan het uithoren over schrikkel jaar hoeveel dagen die had en dat wist ze niet . Jessie gaat echt niet met shelly
Ze denkt veel te makkelijk over iets op de markt brengen. Toen wist ik al dat ze het niet zou redden; ze rommelt maar wat in haar eentje aan.quote:Op zondag 30 december 2018 17:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het is al beter dan dat ze het met de hand deed. Maar dit gaat echt niet goed. Ze kan niet naaien
quote:Op zondag 30 december 2018 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat boeit het zijn voor borstkanker patiënten. Hoeft niet lang mee te gaan passen hoeft ook niet
Dat maakt niet uit, wij kunnen hem met gemak missen en ik denk de programmamakers ook.quote:Op zondag 30 december 2018 17:35 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Volgens veel inwoners is Brandon onmisbaar daar.
Vraag me niet waarom, ze zeggen het.
Nou ja na Billy durf ik niet te vertrouwen eigenlijk op de voorkeur van Jessiequote:Op zondag 30 december 2018 17:35 schreef IkFok het volgende:
[..]
De opbrengst gaat daar naar toe dacht ik, Of een deel. Want geloof niet dat vrouwen die een borstamputatie hebben ondergaan een beugel mogen dragenquote:Op zondag 30 december 2018 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat boeit het zijn voor borstkanker patiënten. Hoeft niet lang mee te gaan passen hoeft ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |