Kans is zeer aanwezig jaquote:Op zondag 30 december 2018 15:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik maak me op voor Echoes vanavond om 20u, de afgelopen 2 jaar kwam die tijdens een graveyardshift zonder publiek in het café. Nu komt 'ie met publiek die na 5 minuten de aandacht al kwijt is.

Schijt aan dat publiek, gewoon genieten van die plaat.quote:Op zondag 30 december 2018 15:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik maak me op voor Echoes vanavond om 20u, de afgelopen 2 jaar kwam die tijdens een graveyardshift zonder publiek in het café. Nu komt 'ie met publiek die na 5 minuten de aandacht al kwijt is.

Waarom zou je je opmaken voor een nummer over 4 uur?quote:Op zondag 30 december 2018 15:59 schreef ArnieAlberts het volgende:

Waarom zou je je als man sowieso opmaken?quote:Op zondag 30 december 2018 16:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom zou je je opmaken voor een nummer over 4 uur?

Vraag dat aan Boy George.quote:Op zondag 30 december 2018 16:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarom zou je je als man sowieso opmaken?

Wie zegt dat het een man is?quote:Op zondag 30 december 2018 16:01 schreef alpeko het volgende:
[..]

Misschien als je clown of gothic bent?quote:Op zondag 30 december 2018 16:01 schreef alpeko het volgende:
[..]

quote:

Is het echt....LLLLLLauraaaquote:Op zondag 30 december 2018 16:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een man is?

Dat is Bat out of hell!quote:Op zondag 30 december 2018 15:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Heiden!
Mooiste nummer van het uur.

Kenner!quote:

Mooi is dat altijd jaquote:Op zondag 30 december 2018 16:03 schreef Zorro het volgende:
Negatieve reacties op iets op internet: JA MAAR IK BEN GEHACKT!

Ja, de gehele versie.quote:Op zondag 30 december 2018 15:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je bedoelt wat ze eruit hebben geknipt voor de single versie?

Dan welquote:

ok tongquote:Op zondag 30 december 2018 16:05 schreef alpeko het volgende:
Mijn FOK! account is gehackt maar ik gedoog het. Er worden af en toe best goeie posts geplaatst onder mijn naam.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |