Die laatste nootquote:Op zondag 30 december 2018 13:18 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Aardig stembereik heeft die gast.
Ja, qua indie/britpop volgens mij sowieso best wel. AF is ook mijn favo band in dat segmentquote:Op zondag 30 december 2018 13:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha same here! Rubber Soul en dan Revolver. Maar ze zijn ook onlosmakelijk met elkaar verbonden, het is bijna een dubbelalbum (zo zagen ze het zelf ook).
Onze smaak komt wel heel erg overeen he?
t Is toch ook op de tvquote:Op zondag 30 december 2018 13:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is het toch de tv die families en vrienden in Nederland naar het einde stuwt geloof ik.
Ik heb er wel wat mee. Rubber Soul en Revolver zijn platen die in mijn album top 100 staan. Maar geen enkele song blinkt uit. In tegenstelling tot bijv Queen waar echt kutnummers bij zitten maar ook enkele legendarische.quote:Op zondag 30 december 2018 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit wat mee gehad, kan ook zo snel geen nummer bedenken van ze waar ik eventueel nog op zou kunnen stemmen.
Hierna?quote:Op zondag 30 december 2018 13:20 schreef 4-elements het volgende:
Toto is voorbij, nu weer leuke muziek
Krijg je wel koude handen van.quote:
Staat al jaren zo hoogquote:
Nuttigmaakzequote:Op zondag 30 december 2018 13:21 schreef JaneDoe het volgende:
ik ga me ook even nuttig maken hier, tot later
Was natuurlijk ook al eerder opgevallenquote:Op zondag 30 december 2018 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, qua indie/britpop volgens mij sowieso best wel. AF is ook mijn favo band in dat segment
Lijkt me koud.quote:
WT heeft veel mooier gedaan.quote:Op zondag 30 december 2018 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat al jaren zo hoog
Van mij mag het 1000 plaatsen lager en het zou me niet echt opvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |