Nee joh, Shelley geeft gewoon een ander de schuld. Als ze haar Utopia mislukt vindt komt dat vast door Gerrit ofzoquote:Op zondag 30 december 2018 09:14 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik denk dat als Shelly dingen terug kijkt zich ook wel schaamt .
En voor de rest weinig doen , vooral niet schoonmaken .quote:Op zondag 30 december 2018 09:14 schreef Rhosyn het volgende:
Koffie. Broodje. Kleedje op de grond. Kleren netjes. Kacheltje. Hebbedingetjes overal.
Wie doet ze wat.
[ afbeelding ]
Owja wat ben ik toch domquote:Op zondag 30 december 2018 09:15 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee joh, Shelley geeft gewoon een ander de schuld. Als ze haar Utopia mislukt vindt komt dat vast door Gerrit ofzo
Of Hiske?quote:Op zondag 30 december 2018 08:51 schreef PTLe het volgende:
Cristel word een oud vrouwtje ze word al 35 zegt ze pppffff
quote:Op zondag 30 december 2018 09:15 schreef PTLe het volgende:
[..]
Owja wat ben ik toch dom...................................
![]()
Ik denk eerder dat ze GG elke keer terughaalt in bed omdat ze op die op TV neuken belangstelling geilt , ze is even zo goed in resultaatneuken als GGquote:Op zondag 30 december 2018 09:14 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik denk dat als Shelly dingen terug kijkt zich ook wel schaamt .
Hoe dan? Van het bezoek of gisteren al?quote:Op zondag 30 december 2018 09:13 schreef PTLe het volgende:
Erik heeft een stille aan bidder en heeft een brief gekregen .
Zal wel die geile Franny zijnquote:Op zondag 30 december 2018 09:17 schreef PTLe het volgende:
Ik kijk net het filmpje ............Wie hijgt en kreunt daar zo? , ze staan er toch maar mooi op![]()
Die twee hebben elkaar wel gevonden hoor ik ben zo goed. Ik doenhet allemaalquote:
Precies , ik vind het eikels , maar ook moet ik er om lachen , het is werkelijk een soapquote:Op zondag 30 december 2018 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die twee hebben elkaar wel gevonden hoor ik ben zo goed. Ik doenhet allemaal
Zo goed. Ik weet het beter. Ik kan het beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |