abonnement Unibet Coolblue
pi_184075161
Via een gozer kan ik een MacBook Air 13" inch kopen voor 500,-. Het is het model uit 2015. Hij wilde er aanvankelijk 800,- voor hebben maar ik heb de prijs in elk geval naar beneden kunnen krijgen.

Ik heb aangegeven nog even te willen nadenken want het zou m'n eerste MacBook worden en ik weet niet zo goed ik hiermee nou een goeie deal zou hebben of niet. Of moet ik bijvoorbeeld nog naar specifieke dingen informeren? Over de batterij zegt hij dat deze een half jaar terug is vervangen en hierop 19u is geladen. Daarmee ook de reden dat 'ie hem weg doet, weinig gebruik.

Ik ben niet van plan heel bijzondere dingen te doen met de laptop; gamen e.d. doe ik er niet mee. Ik heb helaas niet zoveel geld op dit moment en het is wel een bedrag uit mijn spaargeld dus wil ik graag wat meer zekerheid, :).

Hij stuurde me ook onderstaande foto's. Wat is jullie mening en/of advies? :)



verfomfaaid en recalcitrant
pi_184075423
Qua deal weet ik het niet, ken de prijzen niet van macbooks. Wat wil je er mee doen? Ik denk dat het een typefout is het jaar?

Wat mij opvalt, weinig opslag - geen full hd scherm, beetje karige videokaart, en weinig ram (indien je hem stevig gaat gebruiken).
Voor batterij kan je hem vragen coconutBattery te laten draaien, krijg je alle info van de batterij te zien.
pi_184093549
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 december 2018 23:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
Qua deal weet ik het niet, ken de prijzen niet van macbooks. Wat wil je er mee doen? Ik denk dat het een typefout is het jaar?

Wat mij opvalt, weinig opslag - geen full hd scherm, beetje karige videokaart, en weinig ram (indien je hem stevig gaat gebruiken).
Voor batterij kan je hem vragen coconutBattery te laten draaien, krijg je alle info van de batterij te zien.
Oeps, was inderdaad een typefout. Ik zal coconutBattery even vragen inderdaad :).

Ik will er niet iets bijzonders mee doen; internetten, Netflixen, Photoshoppen, foto’s en videos opslaan, etc.


Thanks!
verfomfaaid en recalcitrant
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')