Hij had 3 maanden geloof ik en moet bijna terug daarom ook zo snel getrouwd.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik bedoel wanneer is ze dan zwanger geraakt, is hij al zo lang daar?
Wat naarquote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:39 schreef Leandra het volgende:
Overgang van embryo naar foetus is met 8-9 weken, dat is een moment waarop het vaker mis gaat.
Dan is het vruchtje echt niet sterk genoeg.
Been there, done that.
Er zijn zoveel redenen waarop het juist in die termijn mis kan gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:39 schreef houdjemond het volgende:
Maar als het genetisch is, kunnen ze dan überhaupt kinderen krijgen? Bedoel je lichaam stoot het niet voor niks af?
* houdjemond Is écht een leek qua zwangerschappen en alles voor een vrouw![]()
Ah, duidelijk. Klonk al zo zwaar en bindend.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn zoveel redenen waarop het juist in die termijn mis kan gaan.
Sowieso de aanname dat het genetisch is, en die "misvorming" met een korreltje zout nemen.
Bijna een jaar later bevallen van een kerngezonde zoon, die inmiddels 8 is, dus alles kwam goedquote:
Kijk!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna een jaar later bevallen van een kerngezonde zoon, die inmiddels 8 is, dus alles kwam goed
Nee joh, de overgang van embryo naar foetus is echt een moment waarop het heel vaak fout gaat.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Klonk al zo zwaar en bindend.
Ik leer nog eens ietsquote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, de overgang van embryo naar foetus is echt een moment waarop het heel vaak fout gaat.
En een miskraam komt vaak vanzelf op gang (niet altijd), en zonder de huidige kennis en mogelijkheden leek het dan vroeger net alsof je cyclus van slag was, met daarna een erg zware bloeding.
Maar tegenwoordig weet je al bijna dat je zwanger bent voor je overtijd bent.
Ja, mooi kereltje is het, en diep van binnen weet ik ook gewoon dat dat andere kindje nooit gezond zou zijn geweest.quote:
Oh absoluut, je gaat kapot op dat moment.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik leer nog eens iets. Maar blijft hoe dan ook sneu voor ze natuurlijk.
As said, denk dat je lichaam heel goed weet wat het doet met dat soort dingen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mooi kereltje is het, en diep van binnen weet ik ook gewoon dat dat andere kindje nooit gezond zou zijn geweest.
Ja idd.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
As said, denk dat je lichaam heel goed weet wat het doet met dat soort dingen.
Nee absoluut niet natuurlijk, zo bedoelde ik het ook niet!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd.
Dat maakt het niet minder verdrietig.
echt, ze lijkt juist slankerquote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:51 schreef houdjemond het volgende:
Staat er nog niet eens zo heel verkeerd
Sowieso mooiere vorm dan die hemdjes waar ze normaal in looptquote:
Nee weet ikquote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee absoluut niet natuurlijk, zo bedoelde ik het ook niet!
Net een Fabiënne Chapot printjequote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:51 schreef houdjemond het volgende:
Staat er nog niet eens zo heel verkeerd
Was wel een hele lage vieze bitchmove.quote:
Volgens mij dacht ze dat het al min of meer uit was, want ze dacht dat hij misschien af wilde spreken om het goed te maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:58 schreef houdjemond het volgende:
Ik zou vriendlief toch wel even vertellen dat ik gearresteerd ben, maar wie ben ik
Juist!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
juist
zij doet zich voor als de verantwoordelijke van de twee, maar is nu voor de tweede keer binnen twee jaar ongepland zwanger
Het is echt een engerd. Hij houdt alleen van zichzelf. Creep. Ze mag blij zijn dat ze van hem af is.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:03 schreef bloempjuh het volgende:
Jeetje, TLC, dat was wel een heel kort 'Daarzie en Djessie'-momentje. Wacht ik daar nou een hele week op..?
Uiteraard: JA. Complete hate-watch. Wat een ongelooflijke zak is die nep-Beckham toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |