abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 januari 2003 @ 22:05:32 #1
26835 mistig
minder dan 50 meter
pi_7674222
Wat is mijn probleem:
Een poosje geleden een hele leuke meid ontmoet, het klikte die avond meteen. ze was net als ik wel een beetje verlegen. Je kent het wel. Gelijk die avond een afspraakje gemaakt om ergens te gaan eten in het daarop volgende weekend. Die avond nog, toen ik net thuis was.. (uurtje of 3) kreeg ik al een een sms-je, ze vond me lief en vroeg wat ik van haar vond. Dus subtiel een sms-je terug gestuurd... dat ik al een vlinder gezien had.

de hele week kreeg ik lieve sms-jes tot de dag van het etentje zelf... ze was ziek (werd me per sms verteld) ik dus een paar sms-jes gestuurd met de vraag of het al weer ging, een paar keer proberen te bellen maar helaas geen response. tot afgelopen kerst... een paar sms-jes hoe het met mij ging. daarop een beetje terughoudend gereageerd. maar de sms-jes bleven aanhouden.

Afgelopen oud jaars dag, ik vraag per sms wat ze die avond gaan doen en wens ze vast veel plezier... prompt 2 minuten later gaat de telefoon: ze gaat niets doen en zit samen met een vriendin een beetje te zappen en hebben een flesje champagne gekocht. Maar de super vraag was of ik zin had om langs te komen... natuurlijk had ik daar zin in, aangezien ik de kroegentocht van een stel vrienden niet zo zag zitten (hou niet van zuipfeesten en zatte mensen)

Dus ik in de auto die kant op (85 km hier vandaan) en ik werd warm onthaald... erg gezellig dus allemaal. Tot een uurtje of 12 gezellig gekeuveld en wat gegeten en gedronken je kent het wel. Nadat we allemaal het thuisfront hadden gebeld om de geluk wensen over te brengen, komt ze naar me toe en vraagt me of ik nog steeds wat voor haar voel.. ik vertel haar dat het gevoel wel een beetje weg geëbd was de afgelopen weken, en daar gaf ze zich zelf de schuld van. ze had moeten bellen maar ze voelde zich erg lullig en durfde niet goed.

Na dat we dat uitgesproken hadden, kreeg ik een heerlijke lange tongzoen... gewoon zoals het hoort... de signalen waren dus duidelijk. Die avond kon voor mij niet meer stuk. Tot zeker 5 uur hebben we met elkaar gepraat, gezoend, gefriemeld (geen sex) je kent het wel... het was op en top genieten.

om negen uur !!!! stonden we op. ze moest naar de familie. dus aangekleed ontbeten.... en elkaar weer een innige afscheidszoen gegeven.

Sinds die laatste zoen heb ik niets meer van haar gehoord... op 3 smsjes na, de telefoon pakt ze niet op, mobiel staat uit... maar ze was net wel anderhalf uur lang in gesprek... vreemd dus. Dit is nu dus de tweede keer dat ik totaal geen contact kan maken... geen reactie krijg etc etc...

Ik voel me dus echt radeloos... wil ze me wel of wil ze me niet... kan ik hier al een conclusie uit trekken????

Een droevige mistig

pi_7674292
Je bent gewoon gebruikt!

nah, het kan onzekerheid of verlegenheid zijn

"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
pi_7674328
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:08 schreef ChimeraOffline het volgende:
Je bent gewoon gebruikt!
*mee eens*
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_7674335
Nou, rustig aan, joh.

Zo lang geleden is het nog niet.

Geef haar nog even de tijd. Als ze je blijft ontwijken, tja... Dan houdt het gewoon op, man. Hoe hard dat ook klinkt.

Succes!

Ars longa, vita brevis
  donderdag 2 januari 2003 @ 22:09:57 #5
19597 Skull
Stay hungry!
pi_7674338
Dat zal het wel zijn. Geduld is een schone zaak.

Offtopic:
Nah wie houdt er nou niet van zuipfeesten en dronken mensen.

I don't even know what I'm doing here.
pi_7674390
Misschien wil je het wel gewoon rustig aan doen.

En waarom hebben jullie geen sex gehad vorige keer? (hield zij het af, of durfde jij nog niet verder te gaan?)

pief paf poef
  donderdag 2 januari 2003 @ 22:11:46 #7
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7674397
mjah... denk eerder dat het een play actie van der is, want als ze echt gek van je was had ze echt wel gebeld.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  donderdag 2 januari 2003 @ 22:12:55 #8
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_7674416
misschien weet ze niet met dit soort situaties om te gaan en is het idee voor haar beangstigend
Endless, Forever More....
pi_7674431
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:05 schreef mistig het volgende:
.
.
kan ik hier al een conclusie uit trekken????
Jah, op z'n minst tot ze een goede uitleg heeft gegeven zonder smoezen.

Sterkte!

pi_7674444
jezus!!! weer eentje die het niet snapt..... laat je toch niet gek maken door die vrouwen joh!!! het zijn vreemde wezens die niet begrepen willen worden....of beter gezegd....niet begrepen kunnen worden...laat die dames maar lekker schuiven.....nooit geen hoop hebben en zeker niks verwachten...vrouwen zijn gewoon onduidelijk....oke...op een enkeling na dan..
I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
  donderdag 2 januari 2003 @ 22:14:14 #11
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7674453
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:12 schreef Tizmo het volgende:
misschien weet ze niet met dit soort situaties om te gaan en is het idee voor haar beangstigend
ze heeft toch ook genoeg lef om te tongen dus waarom niet om ffies te bellen?
pi_7674481
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:14 schreef dJ-Zcore het volgende:

ze heeft toch ook genoeg lef om te tongen dus waarom niet om ffies te bellen?

Ow, dat zegt niks. Sterker nog, zelfs als je sex hebt gehad, dan zegt het nog niks. Voor hetzelfde geld had ze zin in een wip, en kwam jij gewoon toevallig langs. Maar heeft ze geen zin in een relatie.
pief paf poef
  donderdag 2 januari 2003 @ 22:17:14 #13
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7674508
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:15 schreef Solid_Snake het volgende:

[..]

Ow, dat zegt niks. Sterker nog, zelfs als je sex hebt gehad, dan zegt het nog niks. Voor hetzelfde geld had ze zin in een wip, en kwam jij gewoon toevallig langs. Maar heeft ze geen zin in een relatie.

dan kan ze dat toch wel gewoon zeggen... ik bedoel als je jezelf bloot geeft en met elkaar neukt dan kan je mij niet wijsmaken dat je het niet aandurft om ffies te bellen ofzo...
pi_7674554
wacht af als ze belt ga je naar haar toe neuk je haar en dan laat jij nix meer van je horen
046
Dank aan Yeahinho
pi_7674571
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:17 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

dan kan ze dat toch wel gewoon zeggen... ik bedoel als je jezelf bloot geeft en met elkaar neukt dan kan je mij niet wijsmaken dat je het niet aandurft om ffies te bellen ofzo...

wel
046
Dank aan Yeahinho
  donderdag 2 januari 2003 @ 22:20:22 #16
26835 mistig
minder dan 50 meter
pi_7674575
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:11 schreef Solid_Snake het volgende:
Misschien wil je het wel gewoon rustig aan doen.

En waarom hebben jullie geen sex gehad vorige keer? (hield zij het af, of durfde jij nog niet verder te gaan?)

we waren niet alleen, haar vriendin was er ook nog... en ik vind het een beetje ver gaan om dan even te sexen... sex is iets tussen 2 personen.

maar ik voel me een beetje gebruikt... ondanks dat het zo pril is.

pi_7674649
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:19 schreef hallo_mensen het volgende:
wacht af als ze belt ga je naar haar toe neuk je haar en dan laat jij nix meer van je horen
maar dat kunnen de meeste mannen niet!!! die zijn zwak!!!! maar andersom, vrouwen zijn wat sterker en kunnen dat dus wel....niks van zich laten horen....de man breekt toch iets sneller in dat soort situaties..daarom noemen "ze" het ook wel "spelen" met de man zijn gevoelens.....daarom zeg ik.....vrouwen zijn niet te volgen en niet te begrijpen...al willen ze dat nog zo graag....vreemd ras...

dus zeg nou niet...."als ze belt, neuk je haar en laat je vervolgens niks maar van je horen"
zo werkt het niet...in ieder geval niet voor deze gast ("Mistig")...

[Dit bericht is gewijzigd door Dragonfly op 02-01-2003 22:25]

I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
  donderdag 2 januari 2003 @ 22:25:39 #18
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7674678
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:19 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

wel

vrouwen.... *zucht*
pi_7674698
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:25 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

vrouwen.... *zucht*

inderdaad!!!
  donderdag 2 januari 2003 @ 22:27:39 #20
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7674719
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:26 schreef Dragonfly het volgende:

[..]

inderdaad!!!

maja.... ik zou niet willen weten hoe een wereld er zonder vrouwen uit zou zien.... ik verheug me nu alweer op de zomer!
pi_7674720
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:24 schreef Dragonfly het volgende:

[..]

maar dat kunnen de meeste mannen niet!!! die zijn zwak!!!! maar andersom, vrouwen zijn wat sterker en kunnen dat dus wel....niks van zich laten horen....de man breekt toch iets sneller in dat soort situaties..daarom noemen "ze" het ook wel "spelen" met de man zijn gevoelens.....daarom zeg ik.....vrouwen zijn niet te volgen en niet te begrijpen...al willen ze dat nog zo graag....vreemd ras...

dus zeg nou niet...."als ze belt, neuk je haar en laat je vervolgens niks maar van je horen"
zo werkt het niet...in ieder geval niet voor deze gast ("Mistig")...

ik snap ook wel dat die man gevoeliger is dan die vrouw ( ben ik ook hoor ) maar als je niet laat merken dat je pijn hebt
046
Dank aan Yeahinho
pi_7674739
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:27 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

maja.... ik zou niet willen weten hoe een wereld er zonder vrouwen uit zou zien.... ik verheug me nu alweer op de zomer!

kijken niet aanraken
046
Dank aan Yeahinho
pi_7674742
ach ja, vrouwen. je moet gewoon geen hooggespannen verwachtingen hebben, niet teveel nadenken, niets kapotanalyseren.

gewoon rustig aan doen, dude. misschien is ze zelf ook wel erg geschrokken van haar eigen gevoelens. just go with the flow en drink een biertje. komt vast allemaal goed.

Immer nur Filme machen!
  donderdag 2 januari 2003 @ 22:28:54 #24
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7674751
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:25 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

vrouwen.... *zucht*

Je kan niet met ze leven, je kan niet zonder ze leven
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  donderdag 2 januari 2003 @ 22:29:30 #25
37468 HardBasss
Gij moet oe bakkes houwe
pi_7674766
-edit-ja, doei zeg

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 02-01-2003 22:34]

Trust and you'll be trusted, says the liar to the fool.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')