Ik vind het anders niet echt een fijn nummer, Tina zingt zo kut op dezequote:
verschilt per nummer, maar bij deze ben ik het wel met je eens.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:16 schreef cafca het volgende:
Toch moet je het hele album luisteren. Zo'n nummer alleen van Pink Floyd klinkt toch een beetje misplaatst.
Je hebt het voornemen topposter te worden?quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga volgend jaar minder plannen deze dagen
Dat is ze ookquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was heel erg fan van Tina TurnerHad posters aan de muur en ook een plakboek. Dat plakboek heb ik nog steeds. En ik vind haar nog steeds heel goed.
Verona?quote:
Rosie en Roxanne om er maareen paar te noemen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, hoeren zijn ook goed vertegenwoordigd in de Top2000
Ja, klopt. Sommige werken wel.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
verschilt per nummer, maar bij deze ben ik het wel met je eens.
Ik zal ooit verslagen moeten worden. Volgens mij de afgelopen 5 jaar 3 keer topposter gewordenquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je hebt het voornemen topposter te worden?
Ik mis teveel liedjesquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je hebt het voornemen topposter te worden?
Dat was mijn gevatte bijdrage aan dit topic jaquote:
Sowieso, tussen kerst en oud en nieuw van je zolderkamer af komen is wel een no-go als FOK!ker.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga volgend jaar minder plannen deze dagen
quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal ooit verslagen moeten worden. Volgens mij de afgelopen 5 jaar 3 keer topposter gewordenDit jaar misschien ook op basis van vandaag.
spammertquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal ooit verslagen moeten worden. Volgens mij de afgelopen 5 jaar 3 keer topposter gewordenDit jaar misschien ook op basis van vandaag.
Hij was eigenlijk best scherpquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:18 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat was mijn gevatte bijdrage aan dit topic ja
ik mis maandag een groot deel. en heb volgens mij ook wel minder dan andere jaren. prima wmbquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij stond volgens mij gister nog bovenaan voor de gehele reeksquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik mis maandag een groot deel. en heb volgens mij ook wel minder dan andere jaren. prima wmb
nee joh, dat was eergisteren geloof ik.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij stond volgens mij gister nog bovenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |