quote:Op een paar punten en komma's na is de contractverlenging van Bjorg Lambrecht bij Lotto-Soudal rond. Ondanks de interesse van onder meer Team INEOS, waar ook zijn grote rivalen van bij de U23 Bernal en Sivakov aan de slag zijn, kiest de 22-jarige Oost-Vlaming voor een 'Belgische' toekomst.
Ik heb het gevoel dat Sunweb hun team teveel opvult met talenten die nooit verder zullen reiken dan de subtop. Hoeveel echte (potentiële) kopmannen rijden daar nou?quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leknessund naar Sunweb, vanaf 2021.
Ja, alleen Dumoulin he.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Sunweb hun team teveel opvult met talenten die nooit verder zullen reiken dan de subtop. Hoeveel echte (potentiële) kopmannen rijden daar nou?
2021 ja? Die zijn er lekker vroeg bijquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leknessund naar Sunweb, vanaf 2021.
Moet ook wel, Jumbo-Visma en UAE hadden ook interesse. Dan moet je snel handelen. Die jongen wil volgend jaar nog niet prof worden, dus dan schuif je dat een jaar vooruit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2021 ja? Die zijn er lekker vroeg bij
Foss.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet ook wel, Jumbo-Visma en UAE hadden ook interesse. Dan moet je snel handelen. Die jongen wil volgend jaar nog niet prof worden, dus dan schuif je dat een jaar vooruit.
Voor Jumbo met hun Noorse sponsor toch wel een klap. UAE begint vervelend te worden, Matxin probeert ieder groot talent binnen te hengelen. Op zich prima dat hij een keer achter het net vist.
Heb je hem op 150% staan voor de Isard?quote:
It's time for Africa.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je hem op 150% staan voor de Isard?
Nee, dat dacht ik.
twitter:RenaudB31 twitterde op woensdag 22-05-2019 om 11:01:00 #Mercato ✍🏻 / Irish Times annonce que 🇮🇪 Sam Bennett (BOH), déçu de ne pas faire le Giro ni le Tour de France, serait proche de trouver un accord avec Katusha-Alpecin. reageer retweet
Einde carrière Sem.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:32 schreef wimderon het volgende:twitter:RenaudB31 twitterde op woensdag 22-05-2019 om 11:01:00 #Mercato ✍🏻 / Irish Times annonce que 🇮🇪 Sam Bennett (BOH), déçu de ne pas faire le Giro ni le Tour de France, serait proche de trouver un accord avec Katusha-Alpecin. reageer retweet
Als dit de bron is, kun je het een bijzondere manier van interpretatie noemen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:32 schreef wimderon het volgende:twitter:RenaudB31 twitterde op woensdag 22-05-2019 om 11:01:00 #Mercato ✍🏻 / Irish Times annonce que 🇮🇪 Sam Bennett (BOH), déçu de ne pas faire le Giro ni le Tour de France, serait proche de trouver un accord avec Katusha-Alpecin. reageer retweet
Dat artikel is wel al van 2 weken geleden..quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als dit de bron is, kun je het een bijzondere manier van interpretatie noemen.
Cyclismactu recycleert dat soort "nieuwtjes" regelmatig aan de lopende band. Laat ik het zo stellen, kans dat Bennett volgend jaar bij Katusha rijdt lijkt me eigenlijk groter dan dat er een recenter artikel over dit onderwerp zou zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat artikel is wel al van 2 weken geleden..
(zou het wel een logische stap van beiden vinden trouwens)
twitter:inrng twitterde op donderdag 23-05-2019 om 08:34:42 Some transfer talk in La Gazzetta dello Sport today, Bora-Hansgrohe could make Elia Viviani a big offer for next year, while Sam Bennett is linked to Movistar and Ineos reageer retweet
Arkea wil Quintana. @Koffieplantertwitter:ammattipyoraily twitterde op donderdag 23-05-2019 om 19:52:54 Selon nos informations, l'équipe bretonne Arkéa-Samsic a entrepris des démarches pour recruter le Colombien Nairo Quintana l'année prochaine. Il a terminé trois fois sur le podium du Tour de France. Les contacts sont déjà assez avancés.https://t.co/822HJ35ks3(via @YvClassics) reageer retweet
quote:Vier miljoen euro voor Julian Alaphilippe. Twee miljoen voor Elia Viviani. Er staat blijkbaar een erg hoge prijs op de hoofden van de twee prijsbeesten in de ploeg van Patrick Lefevere. Alaphilippe, de winnaar van Milaan-Sanremo, zou voor vier miljoen euro naar de Franse Total-ploeg van Niki Terpstra kunnen. Viviani heeft zich met achttien overwinningen in 2018 en vier zeges in het lopende seizoen, in de belangstelling van de Bora-ploeg van Peter Sagan gefietst.
Beide renners zijn einde contract bij Patrick Lefevere. Als de berichten kloppen, dan moet Lefevere zes miljoen euro neertellen, alleen maar om deze twee renners te houden. Dat is veel geld voor de manager Deceuninck-Quick.Step, die over een budget van achttien miljoen euro beschikt.
Of de berichten kloppen, zegt Lefevere niet te weten. Alaphilippe heeft een competitiestop ingelast en tijdens zijn korte trip naar de Giro heeft Viviani het met Lefevere niet over de vermeende belangstelling van Bora gehad.
"Ik ben aan het spreken met Julian Alaphilippe. Ik heb dat bedrag niet gehoord. En als het waar is dat Viviani bij Bora twee miljoen kan verdienen, dan mag hij van mij onmiddellijk vertrekken. Ik heb niet veel zin om daar iets over te zeggen. Het klopt allemaal niet."
Lefevere is van de Giro doorgereisd naar Californië. "Ik ben hier niet met vakantie. Ik ben hier om de verlenging van het contract met Specialized (fietsensponsor, red.) af te ronden. Dat had normaal vorige week moeten gebeuren, tijdens de Ronde van Californië. Maar ik was twee dagen ziek en ik heb de afspraak verlegd."
Het afronden van contractbesprekingen is voor daarna. "Ik doe niets", zegt Lefevere. "Ik weet graag over welk budget ik beschik, voor ik mijn geld begin uit te delen."
twitter:cirogazzetta twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 08:52:56 Davide Ballerini (now with @AstanaTeam ) is likely to join Deceuninck-Quick Step in 2020. @AstanaTeam has signed Aleksandr Vlasov, last winner of Giro d'Italia under 23. @giroditalia @Gazzetta_it @cycling_podcast reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |