Is het niet logischer om hem Pogachamp te noemen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogchamp heeft verlengd tot 2023. Leuke knecht voor Camilo binnenkort.
Nee, nee, nee.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het niet logischer om hem Pogachamp te noemen?
Waarom niet dan?quote:
Het evangelie van Spekenbrink barst aan alle kanten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Tuttobici zegt dat ONZE Tom genoeg heeft van Knieweb.
Noemen ze ook andere teams? Ik sta volledig achter Tom, die kneuzenbende gaat hem niks brengen. Als Tom de afgelopen 3-4 jaar in de Skytrein had gezeten, had hij overal met 3-4 minuten voorsprong gewonnen...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Oeiquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Dan zouden ze MVP kunnen binnen halen als zoveel geld overblijft, maar ik lees dat er andere plannen zijn vanuit Cordendon. Zou ook niet passen MVP 'het zijn ik doe wat ik zelf wil' mentaliteit en het Sunweb evangelie.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Bling gaat ook we na dit seizoen, dat kan bijna niet anders. Blijft een mooie stronthoop met eeuwige talentjes over daar.
Ik vind het eerlijk gezegd al onbegrijpelijk dat hij daar vorig jaar heeft bijgetekend. En dat is dan nog een contract voor onbepaalde tijd ook:quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Het contract van de sponsor is voor onbepaalde tijd toch? Niet dat van Dumoulin zelf, zijn contract loopt tot eind 2021. Hij heeft in 2017 bijgetekend, inmiddels heeft hij genoeg tijd gehad om zich eventueel te bedenken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd al onbegrijpelijk dat hij daar vorig jaar heeft bijgetekend. En dat is dan nog een contract voor onbepaalde tijd ook:
https://nos.nl/artikel/22(...)onbepaalde-tijd.html
Voordeel daarvan is dan wel weer dat normaal gezien er een wettelijke opzegtermijn is van drie maanden.
Er zijn weinig ploegen die zowel het budget als de omkadering (op alle gebieden) hebben. Dan kom je, naast Ineos, niet veel verder dan Bagrijn denk ik. Al hebben die bergop nog minder te bieden dan Sunweb als Pozzovivo niet verlengt.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Noemen ze ook andere teams? Ik sta volledig achter Tom, die kneuzenbende gaat hem niks brengen. Als Tom de afgelopen 3-4 jaar in de Skytrein had gezeten, had hij overal met 3-4 minuten voorsprong gewonnen...
Maar het is nog vrij lastig waarheen te gaan. Astana ofzo zou ik wel lachen vinden, lekker schroeigenot met Tom trainend in Almaty ofzo, mooi man.
Ja, valide punten. Het gras lijkt al snel groener, maar het is tekenend dat weinig ploegen met een plan grote rondes hebben gewonnen... Bedoel, zelfs Movistar enzo hebben pure toevalstreffers zo ongeveer, niet omdat ze met het team de rest op een hoop rijden...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn weinig ploegen die zowel het budget als de omkadering (op alle gebieden) hebben. Dan kom je, naast Ineos, niet veel verder dan Bagrijn denk ik. Al hebben die bergop nog minder te bieden dan Sunweb als Pozzovivo niet verlengt.
MVP gaat daar NOOIT een contract tekenen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:26 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dan zouden ze MVP kunnen binnen halen als zoveel geld overblijft, maar ik lees dat er andere plannen zijn vanuit Cordendon. Zou ook niet passen MVP 'het zijn ik doe wat ik zelf wil' mentaliteit en het Sunweb evangelie.
Is naast Wellens, Ewan en De Gendt wel de enige die iets kan winnen daarquote:Op maandag 1 juli 2019 07:18 schreef Marcoss het volgende:
Campenaerts moet weg bij Lotto omdat ze ruimte willen maken qua salaris voor de komst van Gilbert en Degenkolb
Ik zou mijn handen niet branden aan Degenkolb... Gilbert komt ook in herfst van zijn carriere...quote:Op maandag 1 juli 2019 07:18 schreef Marcoss het volgende:
Campenaerts moet weg bij Lotto omdat ze ruimte willen maken qua salaris voor de komst van Gilbert en Degenkolb
Ineos?quote:Op maandag 1 juli 2019 07:18 schreef Marcoss het volgende:
quote:Dries Van Gestel (24) verlaat Sport Vlaanderen-Baloise na vier jaar voor het Franse Total Direct Énergie, de ploeg van onder meer Niki Terpstra. Van Gestel, voormalig Belgisch juniorenkampioen, won in 2017 een etappe en het jongerenklassement (tweede in de eindstand na Edvald Boasson Hagen) in de Noorse Ronde van de Fjorden. Dit seizoen reed de Arendonkenaar een mooi klassiek voorjaar, bekroond met een dertiende plaats in de Ronde van Vlaanderen.
quote:Op maandag 1 juli 2019 09:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat zou toch zeer opmerkelijk zijn van Lotto-Soudal.
quote:Kan er dan nog iets mislopen? Er zijn nog ploegen met interesse voor Gilbert. Cofidis deed een voorstel, maar dat was ook maar voor één jaar, en ook Ineos zou naar de modaliteiten van een transfer hebben geïnformeerd. Bij Lotto-Soudal lijken ze echter zeker van hun stuk. Op het hoogste niveau is beslist dat er doorgeduwd wordt in dit dossier. Zowel bij de Nationale Loterij, de sponsors, als de teamleiding vinden ze het versterken van de klassieke kern de prioriteit — het zwakke Vlaamse voorjaar en het vertrek van Tiesj Benoot zijn de directe aanleiding. De klassiekers zijn het DNA van deze ploeg, zegt Lelangue.
Kat in de zak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |