Heb nog maar een kwartiertje gekeken of zo, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 29 december 2018 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, alle metaverwijzingen in sommige scčnes.
Daar was echt geen reet aan hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2018 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt Ajax dus echt bewust de CL zien winnen.
Ik wil toch slagroom en aardbeien? Kan ik al langskomen?quote:Op zaterdag 29 december 2018 16:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al .
Het is prima vermaak hoor, al had het ook niet langer hoeven te duren dan anderhalf uur voor mij.quote:Op zaterdag 29 december 2018 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb nog maar een kwartiertje gekeken of zo, ben benieuwd.
Kan jij je die kwartfinale NL-Argentinië van 98 nog goed herinneren?quote:Op zaterdag 29 december 2018 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al een keer andere keuzes gemaakt?quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is prima vermaak hoor, al had het ook niet langer hoeven te duren dan anderhalf uur voor mij.
Toen was ik dronken van gelukquote:Op zaterdag 29 december 2018 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee van dat WK weet ik niks.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kan jij je die kwartfinale NL-Argentinië van 98 nog goed herinneren?
Ja soms kom je tot een snel einde en dan stuurt Netflix je vanzelf terug, pas na anderhalf uur eindigen ze het echt. Voor die tijd sturen ze je terug naar een eerdere keuze om te zien hoe het dan loopt.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je al een keer andere keuzes gemaakt?
Ik welquote:Op zaterdag 29 december 2018 17:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kan jij je die kwartfinale NL-Argentinië van 98 nog goed herinneren?
Had je beter een haat tegenover F. de Boer en Kluivert kunnen hebben. Italianen deden er alles aan om te verliezen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee van dat WK weet ik niks.
Eerste voetbalherinnering is de halve finale EK 2000, eruit tegen de Italianen. Jarenlange haat aan Italië gehad
Ja maar ik was nog 6, dan kan je geen relativeringsvermogen verwachten.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Had je beter een haat tegenover F. de Boer en Kluivert kunnen hebben. Italianen deden er alles aan om te verliezen.
Heb alleen nog koopmans pannenkoeken allen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 16:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik wil toch slagroom en aardbeien? Kan ik al langskomen?
Ah oké. Wel interessant concept in ieder geval.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja soms kom je tot een snel einde en dan stuurt Netflix je vanzelf terug, pas na anderhalf uur eindigen ze het echt. Voor die tijd sturen ze je terug naar een eerdere keuze om te zien hoe het dan loopt.
En uiteraard het jaar van Hard Target. De eerstvolgende film uit dat jaar waar ik aan moest denken.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schindler's List en Jurassic Park in de bioscoop allen.
Mijn eerste herinnering is de 1-4 van Kluivert tegen Engeland op het EK 96, waardoor NL ondanks de 1-4 nederlaag zich toch op 1 doelpunt wist te plaatsen voor de knockoutrondequote:Op zaterdag 29 december 2018 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee van dat WK weet ik niks.
Eerste voetbalherinnering is de halve finale EK 2000, eruit tegen de Italianen. Jarenlange haat aan Italië gehad
Bij een kar met boodschappen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar heeft Bean die vrienden eigenlijk gevonden?
Ja het heeft wel wat.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké. Wel interessant concept in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |