Jij bent overrated.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze plaat van Oasis is zó overrated
Nietquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij bent overratedquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ken maar zo'n 4-5 nummers van zequote:Op zaterdag 29 december 2018 15:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wel degelijk nummertje van ze, toen ze nog meer van de blues rock waren. Is ook een mooie maar ik zou m niet in mijn persoonlijke top 10 van ze zetten.
Sooooooowquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent overrated.
Snap ik, als je niveau Kensington gewend bent, dan is dit te hoog gegrepen voor jequote:
Probeer hun oudere spul eens uit, mocht je geïnteresseerd zijn. Albums als Trouble, Lovehunter, Ready An' Willing, Saints & Sinnersquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:52 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ken maar zo'n 4-5 nummers van ze
Er is toch echt iets mis met je.quote:
Accounts kunnen toch niet verwijderd worden?quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, heeft zijn account hier verwijderd
Sinds dit jaar welquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Accounts kunnen toch niet verwijderd worden?
ook al...quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, heeft zijn account hier verwijderd
Als ik het onthoud om te doenquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Probeer hun oudere spul eens uit, mocht je geïnteresseerd zijn. Albums als Trouble, Lovehunter, Ready An' Willing, Saints & Sinners
AVGenotquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kinderachtig![]()
Hoezo nu ineens wel dan?
Alsof mensen hier onder hun echte naam postenquote:
Goh, da's ook wel echt een hoge lat zegquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn minstens 15 betere Oasis nummmers. Wel beter dan Wonderwall dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |