quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim en Frennie samen nul aanhangers
Daar is het Merel ook om te doen en zelf inzicht te krijgen in de meest geliefde daar. Zit ze zélf gelukkig niet bij maar vind het een aanfluiting.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gaan een aantal niet leuk vinden ....
Mooi overzicht.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Brenda Utopiaan omdat ze een gratis knipbeurt weggeeft
[ afbeelding ]
Ik denk Timoteef nog harder.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:01 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Franny gaat hierover vanavond janken. Weet Ik zeker
Tim ook,die denkt heel populair te zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:01 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Yes voorspelde ik vooraf alquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:01 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Grapje.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
[ afbeelding ]
Het steekt hem wel, maar zal idd laten overkomen dat het hem niet boeit.........quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:02 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jessie doet alsof het hem niks uit maakt![]()
tim had er 1 eric had er ook 0quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim en Frennie samen nul aanhangers
Welnee joh, Tim vindt het erger denk ik.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:01 schreef georgeclooney-lover het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ach die drinkt zijn verdriet wel weer weg
Zo makkelijk te lezen, gelijk grapjes maken zoals: ''oh kut, verloren''quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het steekt hem wel, maar zal idd laten overkomen dat het hem niet boeit.........
Zo weinig mensen van de 100 die mee doen met de stemmingquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
[ afbeelding ]
Niets verplicht hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:01 schreef zodeju het volgende:
Was je trouwens verplicht om ergens achter iemand te gaan staan.......zou er zelf niet aan mee willen doen......
Je fuckt me hequote:
Nee die stond bij Christel............quote:
Nou weet het zo net nog niet, ze moest wel lachen en zei boeienquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Schreef ik ook maar toen werd ik uitgemaakt voor Kut
Past dan wel weer bij je usernaam zeg maar..........quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ach die drinkt zijn verdriet wel weer weg
Tim 1quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske Gerrit Shelly 1 pers.
Tim Franny Eric merel 0
Ik dacht dat ze dit zei omdat ze zo dansles zou moeten gevenmaar er zijn geen kinderenquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:04 schreef Cyberpunk77 het volgende:
De reden dat Franny 0 volgers heeft volgens Franny: ''Er zijn helemaal geen kinderen''![]()
Die ging achter Chrisquote:
Hij wordt errug vervelend die gastquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Adriaan klopt zichzelf weer op de borst en de rest doet niks, alleen Adriaan.
Verzuip je zelf in de vijver, Narcissus.
Nee, in de poll stond Jessie bovenaan.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch was dit wel een redelijke uitslag gelet op de polls iedere keer ...
quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch was dit wel een redelijke uitslag gelet op de polls iedere keer ...
De FEBO kon dit keer niet sjoemelen met Jessie namelijk ....![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zojuist mijn post ge-edit ....quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee, in de poll stond Jessie bovenaan.
Dat gezeik over schoenen uit - dat doe je thuis toch ook? - .quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zo Adriaan staat lekker te mopperen
Die praat vaker zo stoer maar geloof haar niet.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou weet het zo net nog niet, ze moest wel lachen en zei boeien
Dat is achter 'pure evil'.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit van achter komt.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:57 schreef Chea49 het volgende:
Toch typisch dat Merel dit weer bedacht heeft want je zet er toch mensen mee voor lulh.
Er waren ook geen 100 mensen daar volgens mij.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kon ook niet anders want er stonden nooit geen honderd man achter de bewoners.......
Christel dacht ik.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is achter 'pure evil'.
Achter wie is die Mirjam gaan staan?
quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Past dan wel weer bij je usernaam zeg maar..........![]()
Vast klantjes en tsja wat doe je dan he!quote:
Als de Jessiefans wisten dat er gestemd zou worden waren ze wel heen gegaan.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zojuist mijn post ge-edit ....
Idee vd Febo, merkte je ook aan hoe Merel steeds zei dat het tellen op die manier moest etcquote:
Stond toch die Wyatt achter?quote:
Snap er niets meer van want las net Merel 1.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tim Hiske Gerrit Shelly 1 pers.
Franny Eric merel 0
Wyatt achter Christelquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, Wyatte ging achter Christel staan.
Of liep hij snel voorbij?quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gaat er iemand achter Tim staan
[ afbeelding ]
Achter Brandon dan.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stond toch die Wyatt achter?
Maar owee als een ander het had gedaan.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:10 schreef pollewop77 het volgende:
Mike tegen Jessie: ben je vegan?
Jessie ja, maar ik ga ff een broodje kroket eten![]()
Mike, kijk maar uit dat ie het niet ziet
Jessie: hoezo, is toch mijn leven
Volgens mij stond Mirjam achter Brandon. Is wel begrijpelijk vanwege het sporten.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is achter 'pure evil'.
Achter wie is die Mirjam gaan staan?
Ow, okay.... kan me er wat bij voorstellen. Ook weleens gelezen dat zij hem leuk vond.quote:
Waarom? Heb Jessie nog nooit zo obsessief over eten horen praten als een Adriaan.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar owee als een ander het had gedaan.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Volgens mij stond Mirjam achter Brandon. Is wel begrijpelijk vanwege het sporten.
Al een tijdje.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:11 schreef pollewop77 het volgende:
Tim heeft de geldkist alleen gelaten
Er ligt hout maar niemand (ook hijzelf niet) legt er een zeiltje overheen......quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:10 schreef Poesjuh het volgende:
Mike klaagt hardop, hij is weer ergens klaar mee??
Nou, ik bedoel, als iemand zich ergens niet aan houdt, dan is hij de rechter en de beul hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:12 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Waarom? Heb Jessie nog nooit zo obsessief over eten horen praten als een Adriaan.
Ik snap dat niet. Zie dit al zo vaak, hoe gemakkelijk ze met die geldkist omgaan.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:12 schreef Poesjuh het volgende:
Geldkist onbeheerd, mike spreekt Tim erop aan
Staat alleen, en in de regen blabla
Is weer niet Tim zijn schuld natuurlijk
Ik heb 's-nachts ook verlichting in de tuin maar de vogeltjes gaan lekker slapen hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Adriaan de zogenaamde natuur- en dierenliefhebber.
Dat de vogeltjes daar 24/7 fluiten omdat daar continue kunstmatig licht is komt niet in hem op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |