quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]Die blijven lekker binnen hoor. Het zijn ook een beetje warm weer poezen
Leuk he, stel dat je daar nou speciaal voor komtquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Franny gaat niet dansen, zijn geen kindjes
Volgens mij heeft Lotus ook nog niet gezongen of wel?
Jessie kan ook uit zijn nek kletsen zullen er vier meer geweest zijn dan nog kom je te kort.....en de volgende moet je teleurstellen......quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:27 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim: frikandellen zijn op.
Jessie: ook zelf opgegeten.
Tim: die waren betaald voor ons.
Jessie: maar ze zijn wel op voor bezoekers die er eentje wilden eten.
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:37 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Tim wil 14 febr een gangbangavond organiseren met Fran
Fran denkt dat ze schuimpjes bang moeten maken in de gang
quote:
Hij denkt echt onmisbaar te zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:37 schreef pollewop77 het volgende:
OMG Tim, als wij de taken goed doen, wie moet ze dan overnemen als wij weg zouden gaan?
![]()
![]()
Ik hoop toch eigenlijk echt dat ie weg moetquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij denkt echt onmisbaar te zijn.
eerst merel of hiskequote:Op zaterdag 29 december 2018 15:38 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik hoop toch eigenlijk echt dat ie weg moet
Lord of the rings.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:37 schreef Dotteke het volgende:
O wauw, zegt Jessie, en er komten geen dierelijke producten aan te pas [ afbeelding ]
wat een figuurquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:37 schreef pollewop77 het volgende:
OMG Tim, als wij de taken goed doen, wie moet ze dan overnemen als wij weg zouden gaan?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |