Heb je er één aangeschaft dan?.............quote:
Ik hoop dat Leon wint.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:42 schreef Poesjuh het volgende:
Shelley wil lootjes laten trekken 1 tm 100
Winnaar krijgt gratis bh
Je kunt een beha winnen met lootjes trekken, Shelly kennende heeft ze alleen een 70AA op voorraad. En nee, die pas ik -en velen met mij- niet.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb je er één aangeschaft dan?.............
Mooi, bedankt voor je moeite weer, dit was hem ...quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Tegeltje van gisteren,met dank aan DGK_Tegengas.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt een beha winnen met lootjes trekken, Shelly kennende heeft ze alleen een 70AA op voorraad. En nee, die pas ik -en velen met mij- niet.
Er gaan weer mensen janken als weinig mensen hen kiestquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:45 schreef Dotteke het volgende:
Over 5 a 10 minuten de favorieten Utopiaan kiezen
meer dan ikquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft hij tieten dan?...........
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, bedankt voor je moeite weer, dit was hem ...![]()
[ afbeelding ]
Probeer je mij in de nesten te helpen - 28 december 2018.
x6zozjk
Dat zat ik ook net te denken, zullen er wel weer een paar op hun tenen getrapt gaan worden.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Er gaan weer mensen janken als weinig mensen hen kiest
Muhaaaa sja prijzengeld is er nietquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:46 schreef Dotteke het volgende:
Het wordt een top drie en daaruit gaan de Utopianen morgen de winnaar kiezen
Degene die wint krijgt de schuld van Utopia zegt Jessie
er worden er 3 genomineerd door de bezoekers vandaagquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Morgen kiezen de bewoners zelf de winnaar. Dus niet vandaag.
Moet toch wel zeggen dat ik Gerrit een betere presentator vindt dan Merel......quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Morgen kiezen de bewoners zelf de winnaar. Dus niet vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |