Over het algemeen aan water jaquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:18 schreef Szura het volgende:
‘De hoofdstad zit meestal in het midden’
de tijd moet toch gevuld wordenquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze schijtlollige items waar.de Gies ineens voor schoolmeester speelt. Parmantig
Dikke kut kop van Kingquote:
Die staan allemaal nog op mijn oude PC. Maar die staat nu ergens anders.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom maar erin met de foto's/gifjes Mani!
Noemde Jacques hem niet als een van zijn favoriete twitteraars van het jaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Dat niet maar als je geen idee hebt kan je beter op het midden mikken.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:18 schreef Szura het volgende:
‘De hoofdstad zit meestal in het midden’
Laffe dakhaasquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die staan allemaal nog op mijn oude PC. Maar die staat nu ergens anders.
We have a winnerquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:09 schreef KennyPowers het volgende:
Weetjewattis
Gary is geen kattenpis
Maar Michael die verliest is raar
Maggewnniegebeurenklaar
Politie?quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die staan allemaal nog op mijn oude PC. Maar die staat nu ergens anders.
Het Verdriet Van.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dikke kut kop van King![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:19 schreef Anneloos het volgende:
Vlamtosti genotBarneyGODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Top, al had er een berichtje over de voormalig keelgrijper tussen mogen staan.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:19 schreef Anneloos het volgende:
Vlamtosti genotPittige dame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had beperkte ruimte, ik heb alle arm brekers proberen te verzamelen. Dat zijn wel de pareltjes.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Top, al had er een berichtje over de voormalig keelgrijper tussen mogen staan.
Martijn leest meequote:
Verbaast me niks met alle pedo plaatjes op Mani's PCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |