Dat nummer is ook gewoon baasquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:06 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben zo'n vieze casual die Riders On The Storm het beste nummer van The Doors vindt.
Ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:06 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben zo'n vieze casual die Riders On The Storm het beste nummer van The Doors vindt.
Kan me hierin wel vindenquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Love street hier als favoriet.
Nee ik kan daar echt niks mee. Krijg er de zenuwen van.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij vindt BB King en The Doors niks?
Ik denk dat je dan de strekking van het plaatje niet helemaal begrijptquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh en hoe verschilt dat met het zeggen dat andermans "smaak" jouw smaak niet is?
Ja daar waren we het al over eens. Sommigen van ons danquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel belachelijk dat dit zo laag staat trouwens.
Dat fluisteren is idd de kers op een van de lekkerste taarten ooitquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat nummer is ook gewoon baas
Het idee van Jim om een 2e stem er onder te plaatsen
Primaquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee ik kan daar echt niks mee. Krijg er de zenuwen van.Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen het echt geweldig vinden, het merendeel zelfs.
Of jij...quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de strekking van het plaatje niet helemaal begrijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |