Niks mis met een fapje ja!quote:
Weer een kind geofferd voor Michael Jacksonquote:
Voor mij persoonlijk David Gilmour.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:32 schreef PzKpfw het volgende:
Wie is volgens jullie de beste gitarist ooit?
eensquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rory Gallagher.
Tenminste, dat zegt Jimi
quote:
Zal wel komen door de Lion King remake die in de maak is.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:34 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit nummer is stijgende. Allemaal mensen voor wie The Lion King hun jeugd was, zeker.
zal volgend jaar nog meer stijgenquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:34 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit nummer is stijgende. Allemaal mensen voor wie The Lion King hun jeugd was, zeker.
uit welk jaar is dit ?quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:34 schreef DireStraits7 het volgende:
Komt Live action film aan, musical die nog draait en gewoon een van de betere Disneysquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:34 schreef DireStraits7 het volgende:
Victor Reinier.quote:
Jij bent afquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:35 schreef Zorro het volgende:
Is het raar dat ik de Lion King nog nooit gezien heb?
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:35 schreef Zorro het volgende:
Dus mensen gaan preventief alvast op dit nummer stemmen?quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zal wel komen door de Lion King remake die in de maak is.
Precies ditquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als je vraagt naar persoonlijke favoriet, Ritchie Blackmore.
en afscheidstournee Elton Johnquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:34 schreef DireStraits7 het volgende:
Best wel ja.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:35 schreef Zorro het volgende:
Lekker doenquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:36 schreef MTheBassman het volgende:
Wat vinden we er van dat disney er een remake uitpompt? Lekker doen of lekker laten zitten?
hey gaat het weer wat beter met je?quote:
jaquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:35 schreef Zorro het volgende:
Is het existentiële crisis zaterdag?quote:
Mega kut.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:36 schreef MTheBassman het volgende:
Wat vinden we er van dat disney er een remake uitpompt? Lekker doen of lekker laten zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |