Lekkere binnenkomerquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:46 schreef djenneke het volgende:
Nou Axl, ik vind het wel een beetje flauw van je, om eerst je vrouw in elkaar te meppen en vervolgens te zeggen dat ze niet moet huilen![]()
Goedemiddag allemaal
hij heeft gelijkquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:46 schreef djenneke het volgende:
Nou Axl, ik vind het wel een beetje flauw van je, om eerst je vrouw in elkaar te meppen en vervolgens te zeggen dat ze niet moet huilen![]()
Goedemiddag allemaal
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:46 schreef djenneke het volgende:
Goedemiddag allemaal
Idd een mooi zeiknummerquote:
Over 11 maanden weerquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:47 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ben echt wel klaar met die hits van GnR. Alleen November Rain trek ik nog wel.
Ook goedemiddagquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:46 schreef djenneke het volgende:
Goedemiddag allemaal
Kerstmis is net voorbij, maar ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe als hij zo klinktquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit klinkt als een scheerapparaat
Heb je er het bonnetje bij gekregen? Dan kun je die nog ruilen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |