Ja, doet hij altijdquote:
ja maar hoe dan verder gaat als iemand weg is, daar druipt de frustratie vanaf hij lijkt me iemand die als er geen camera op hem zou staan volledig de pan uit flipt en alles overhoop smijt omdat ie zijn handschoenen niet kan vinden. Hij houd nu alles inquote:Op zaterdag 29 december 2018 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is van de leg om het gezeur van Jessie iedereen over het feit dat niet iedereen bij de vergaderingen komt zitten
Adriaan zegt er niet steeds over te zeiken, maar gewoon te beginnen
die plank ligt dus los, hij staat er op, en pakt nieuw gewicht aan. kans op schuiven.quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:30 schreef Dotteke het volgende:
De plank kantelde, Jes schrok zich rot
[ afbeelding ]
Ja, hij dacht ff niet na, domme Jessiequote:Op zaterdag 29 december 2018 09:31 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
die plank ligt dus los, hij staat er op, en pakt nieuw gewicht aan. kans op schuiven.
De leukste en beste relaties zijn ook vaak degene die vanuit vriendschap beginnen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:25 schreef Bramenstruik het volgende:
even los wat ik van Lotus of Maaik afzonderlijk vind, tis een leuk stel
ik vind het zo onsmakelijk, ze kreunt al als ze een pen oppaktquote:Op zaterdag 29 december 2018 09:33 schreef Dotteke het volgende:
ALs Hiske beweegt hijgt ze altijd alsof ze de mount everst beklommen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |