Maar een hoorquote:Op zaterdag 29 december 2018 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn dus 2 rookcellen.
1 bij de oude rookplek en 1 helemaal aan het andere eind van het terrein
[ afbeelding ]
Volgens mij over Timquote:Op zaterdag 29 december 2018 08:36 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zit Gerrit te klagen zeg weet alleen niet over wie alleen maar mopperen omdat hij wakker is gemaakt. Iemand met een biertje in zijn hand
Staat er geen bij de oude rookplek bij de werkplaats?quote:
Volgens mij niet, ze moeten steeds ver lopen naar de rookcel dingquote:Op zaterdag 29 december 2018 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Staat er geen bij de oude rookplek bij de werkplaats?
Deze staat waar voorheen de tent stond
En respect voor elkaar.quote:Op zaterdag 29 december 2018 08:35 schreef Juud79 het volgende:
Lotus was een beetje nukkig tegen Mike, die koffie kwam brengen. Zij had hem gemist en vond het niet leuk dat hij niet kwam slapen, hij heeft haar ook gemist. Hij ging douchen en daarna was zij nog aan het praten met Joa, toen wou hij haar niet storen en is ie alvast naar bed gegaan. Zij ging later naar bed en toen lag ie al te slapen in de caravan, toen is ze maar in haar eigen bed gaan liggen. Gewoon een misverstand dus.
Jup, hij voelde zich toch een beetje schuldig. Maar hij is niet verliefd hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2018 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Hij doet iig zijn best om het goed te maken..
[ afbeelding ]
mooi hequote:Op zaterdag 29 december 2018 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Hiske gepikeerd omdast Adriaan geen nee en geen ja zegt op een vraag van haar. "Daar heb ik niks aan"
[ afbeelding ]
Ze zijn alweer te laatquote:
het boeit hiske enorm, en is als de dood om iets te moeten doen. heb je gezien hoe dun haar armpjes zijn? zonder gekheid, heel dun.quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Tis een rommel. Jessie gaat het opruimen. Hiske boeit het niet zo. Komt nog wel in beweging om een pen te pakken die op een bankje ligt..
[ afbeelding ]
Die zie je bijna nooit iets schoonmaken of opruimen, alleen haar neus in iedereen zijn zaken stekenquote:Op zaterdag 29 december 2018 09:03 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
het boeit hiske enorm, en is als de dood om iets te moeten doen. heb je gezien hoe dun haar armpjes zijn? zonder gekheid, heel dun.
correctie, zij heeft het weer voor elkaar om hem "vast"te houden en weg te houden van de vergaderingquote:Op zaterdag 29 december 2018 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Hij doet iig zijn best om het goed te maken..
[ afbeelding ]
Ja, het is ook goed te zien h oe erg hij het vind en er alles aan doet om los te komenquote:Op zaterdag 29 december 2018 09:10 schreef schizolientje het volgende:
[..]
correctie, zij heeft het weer voor elkaar om hem "vast"te houden en weg te houden van de vergadering
Hij wil niet eens bij die vergaderingen zitten....quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:10 schreef schizolientje het volgende:
[..]
correctie, zij heeft het weer voor elkaar om hem "vast"te houden en weg te houden van de vergadering
ja, zo ziet het er ook echt uit.....Hij is naar haar toegekomen, ze kletsen en knuffelen wat.quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:10 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En vooral niets zelf doenquote:Op zaterdag 29 december 2018 09:14 schreef onpartijdigert het volgende:
ik kan me wel voorstellen dat hiske moest stoppen wegens overmatig plannen waar jantje, pietje en marietje moest gaan staan tijdens sportles, en hoe de lerares die ze assisteerde, opzadelde met allerlei overmatige taken.
schema's en wekenlange planning voor korfbalposities op vrijdag, maar wel de ballen vergeten.
maar wel telkens je voicemail inspreken.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zo Adriaan aan het doordraaien, hij krijgt ook eens op zijn flikker, meteen van de leg af
Hij is van de leg om het gezeur van Jessie iedereen over het feit dat niet iedereen bij de vergaderingen komt zittenquote:Op zaterdag 29 december 2018 09:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zo Adriaan aan het doordraaien, hij krijgt ook eens op zijn flikker, meteen van de leg af
nou Hiske pak een bezem,quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:21 schreef Dotteke het volgende:
His wil dat de silo een beetje een huiselijk gevoel heeft, niet een bouwplaats
Kijk, daar bv ligt zand, ik zou dat opvegen zegt ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |