quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je stijgt weer een beetje in mijn achting
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kraantje Pappie is natuurlijk de beste rapper.
Snap ik wel...quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik kan echt nooit wat vinden in die schoenenwinkels
Ik draag ze ook alleen in vrije tijd, niet met werk ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die gaan nog wel. Ik draag zelf liever Allstars. Alleen in de zomer trouwens.
Rapper Sjorsquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoevaak staan de Beatles nog in de lijst? Ik vermaak me wel hoor!quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Mani is het wel een stuk minder leuk sinds bijna alle babyboommuziek de lijst uit is, kan ie ons daarmee niet meer op stang jagen
Hoi Gijs.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word liever Holle Bolle Gijs genoemd dan Rick.quote:
Ik neem je meequote:Op vrijdag 28 december 2018 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
beste nederlandse rapper is uiteraard gers pardoel
quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
beste nederlandse rapper is uiteraard gers pardoel
Daarom gewoon onlinequote:Op vrijdag 28 december 2018 23:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik kan echt nooit wat vinden in die schoenenwinkels
jawel want is een vrouw...dus emancipatiequote:Op vrijdag 28 december 2018 23:20 schreef TLC het volgende:
'smack my bitch up' kan dat nog in deze tijd van politiek correcte preutsheid ? of is dit ook not done ?
Dat kan/mag niet? Ik mag en kan alles dragen naar mijn werk. Maar ga nooit op slippers.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik draag ze ook alleen in vrije tijd, niet met werk ofzo
quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word liever Holle Bolle Gijs genoemd dan Rick.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |