Ja Janis Joplin is ook echt zo'n artiest die je goed 'hoort' te vinden als muziekkenner. Maar ze kon helemaal niet zo mooi zingen en Mercedes Benz is niet eens een volwaardig lied.quote:
Ik ben geen mopperkontquote:
Daarom klinkt het ook nergens naar. Heeft ook ergens wel zijn charme, rauw enzo...quote:
op je vraag of t echt was of Janis 3 dagen daarna echt overleden was toen ik dat zeiquote:
nee maar dat MB neem ik ook niet als referentie. Luister eens naar Little Blue Girl. Dat is echt prachtig!quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja Janis Joplin is ook echt zo'n artiest die je goed 'hoort' te vinden als muziekkenner. Maar ze kon helemaal niet zo mooi zingen en Mercedes Benz is niet eens een volwaardig lied.
Als je 3 dagen later naar de eeuwige jachtvelden vertrekt is dat op zich niet onlogischquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:51 schreef DecoAoreste het volgende:
en Mercedes Benz is niet eens een volwaardig lied.
Da's wat je hoort te zeggen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daarom klinkt het ook nergens naar. Heeft ook ergens wel zijn charme, rauw enzo...
Als jullie net niet hadden gezegd dat Lil Kleine en Frenna dat hadden gecoverd en dat het in de OP stond had ik dat er echt nooit uitgehaaldquote:Disturbed is verslagen door Lil Kleine en Frenna in de strijd om 'slechtste cover ooit'.
Oh zo, ik wist dat nietquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:52 schreef TLC het volgende:
[..]
op je vraag of t echt was of Janis 3 dagen daarna echt overleden was toen ik dat zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |