Ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou daar denken zij anders over
Niemand die m inkopt? Teleurstellendquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiervan is het einde het mooist.
Ik vind Liefs uit Londen ook erg mooiquote:
Met die tweede bedoel je Garfunkel neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:26 schreef IrishBastard het volgende:
Heb de helft van S&G gezien. Die tweede helft is live niet zo best meer geloof ik
Sowieso solo geen al te beste artiest
Ik met de dood van de vriend van Dionne.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:27 schreef peaceman het volgende:
deze associeer ik enorm met de moord op Pim F.
hoe dat zo?quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:27 schreef peaceman het volgende:
Ik besloot, wat een mooie dagquote:
Werd dus toen veel gedraaid?quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:27 schreef peaceman het volgende:
werd in die periode veel gedraaid en na die moord helemaal.quote:
Die is ook wel te doen, Aan de Kust ook nog welquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind Liefs uit Londen ook erg mooi
Nou vooruit, het was niet echt een mooie dag vandaag. Al ben ik amper buiten geweest..quote:
oh, is bij mij niet blijven hangenquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
werd in die periode veel gedraaid en na die moord helemaal.
moord is nooit mooi, ook al was ik het in veel opzichten niet met hem eens.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Werd dus toen veel gedraaid?
Of vond je dat een mooie dag?
Er is niets waar ik op wacht, morgen blijft het nacht.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met die tweede bedoel je Garfunkel neem ik aan?
Daar horen vrouwen ook.... dus deed je goedquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou vooruit, het was niet echt een mooie dag vandaag. Al ben ik amper buiten geweest..![]()
De hele week al amper buiten geweest, stond alleen maar in de keuken
En ook even apart met de doden (of iig die al waren overleden voor mijn geboorte) eruit.quote:
Ik wilde hem niet makenquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar horen vrouwen ook.... dus deed je goed
Sexy en gewaagd?quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:26 schreef IrishBastard het volgende:
Heb de helft van S&G gezien. Die tweede helft is live niet zo best meer geloof ik
Sowieso solo geen al te beste artiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |