Ja hè? Hij is inmiddels besteld.quote:
Voldoet je Tula niet meer?quote:Op woensdag 24 april 2019 14:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja hè? Hij is inmiddels besteld.Ik laat weten hoe het bevalt!
Ben ook heel benieuwd, ook hoe je hem op je rug krijgt hiermee. Hij is wel prachtig zegquote:Op woensdag 24 april 2019 14:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja hè? Hij is inmiddels besteld.Ik laat weten hoe het bevalt!
quote:Op donderdag 25 april 2019 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk naar dat onderste plaatje en het enige wat ik zie is die babyhand tegen die oorbel aanliving on the edge of being torn apart.
Baby kijkt ook echt zo van, over 3 seconden kun je nooit meer een oorbel in }:)
Prachtig die eerste! Ben heel benieuwd hoe het zonder buikband bevalt inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2019 13:18 schreef minilot het volgende:
Iedereen nogmaals bedankt voor de input hier, we twijfelen inmiddels nog louter op esthetisch vlak: de LennyLamb 'Herbarium' of de 'Harvest'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat het de eerste wordt
Ziet er best te doen uit ja!quote:Op donderdag 25 april 2019 14:11 schreef minilot het volgende:
Hij is binnen! Zo zacht, zo vederlicht (in vergelijking met de Tula), zo makkelijk opvouwbaar tot klein pakketje (in tegenstelling tot de Tula). Heel blij mee!We zijn er net al een uurtje mee buiten geweest en dat ging goed qua plezier van de koter op mijn rug, wel heb ik het idee dat ik nog wat moet stoeien met de afstellingen - idealiter zou mijn kind een stukje hoger op de rug moeten dan ik nu voor elkaar kreeg..
@:Zo-is-dat Tot dusver als n00b met behulp van een verhoginkje.![]()
Ik heb een bykay reversible click carrier gekregen, beeldschoon delftblauw, maar ik kan m niet van te voren al omdoen en Teddy is er eigenlijk nog wat te kort voor qua bovenlijf. Het is meer voor haar snelle huidhongerbehoeftes onderweg en het lijkt me dat een ringsling makkelijk te verstellen is om te voeden (op een of andere manier hapt ze beter aan als ik rondloop xD)quote:Op vrijdag 3 mei 2019 00:01 schreef Lemijn het volgende:
Is die draagzak niet net zo snel?
Denk dat ringsrings onderling weinig uitmaken. Ik heb er eentje liggen die je zou mogen overnemen. Het is een Girasol met dit patroon:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |