abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 april 2019 @ 12:24:25 #126
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_186395541
Vogue online shopping night @ Artipoppe voor de liefhebbers. Gebruik code 'vogue' voor 40% korting op de doeken :). Ik bestelde er deze:

Argus Darius.
50% katoen
46% merino
4% lurex

[ Bericht 14% gewijzigd door Helsinki op 24-04-2019 12:29:44 ]
pi_186395874
Mooi O+ die kom ik een keertje lenen. :D Er stonden net 2500 mensen voor me in de rij. :+
Protège moi de mes désirs.
pi_186395916
Ik heb laatst U. z’n geboortedoek gekocht in de closet sale. *;

Nu de ruck leren want buik wordt echt te zwaar.
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 24 april 2019 @ 12:54:34 #129
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_186396091
Ik blijf het zo'n mooie doek vinden O+.
Had nog even gevraagd aan klantenservice of ik de doek wel het hele jaar door kan gebruiken; zij zeggen van wel. Da's mooi :+.
pi_186396532
Iedereen nogmaals bedankt voor de input hier, we twijfelen inmiddels nog louter op esthetisch vlak: de LennyLamb 'Herbarium' of de 'Harvest' :)

Ik denk dat het de eerste wordt :Y
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 24 april 2019 @ 13:53:40 #131
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186397011
Jaa de eerste O+ prachtig!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 24 april 2019 @ 13:55:47 #132
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186397050
Ben benieuwd hoe hij draagt! Zonder buikband lijkt me heerlijk maar wel zwaaarr aan de schouders.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_186397147
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:53 schreef pinquit het volgende:
Jaa de eerste O+ prachtig!
Ja hè? Hij is inmiddels besteld. :) Ik laat weten hoe het bevalt! *O*
pi_186397990
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Voldoet je Tula niet meer? :)
Ik gebruik de mijne nooit meer. Heb nog geen goeie poging gedaan om haar op mijn rug te dragen en meestal loopt ze toch of een wandelwagen mee.
Als ik er komend jaar niet meer mee oefen, verkoop ik hm.
pi_186411572
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Ben ook heel benieuwd, ook hoe je hem op je rug krijgt hiermee. Hij is wel prachtig zeg O+
  donderdag 25 april 2019 @ 08:17:19 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_186411649
Ik kijk naar dat onderste plaatje en het enige wat ik zie is die babyhand tegen die oorbel aan :'( living on the edge of being torn apart.

Baby kijkt ook echt zo van, over 3 seconden kun je nooit meer een oorbel in }:)
disclaimer
pi_186411696
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk naar dat onderste plaatje en het enige wat ik zie is die babyhand tegen die oorbel aan :'( living on the edge of being torn apart.

Baby kijkt ook echt zo van, over 3 seconden kun je nooit meer een oorbel in }:)
_O- :X
pi_186412450
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:18 schreef minilot het volgende:
Iedereen nogmaals bedankt voor de input hier, we twijfelen inmiddels nog louter op esthetisch vlak: de LennyLamb 'Herbarium' of de 'Harvest' :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik denk dat het de eerste wordt :Y
Prachtig die eerste! Ben heel benieuwd hoe het zonder buikband bevalt inderdaad :)
pi_186417061
@Stormqueen :D ! Ik heb zelf geen gaatjes in mijn oren, maar niettemin jakkes! :X
pi_186417124
Hij is binnen! Zo zacht, zo vederlicht (in vergelijking met de Tula), zo makkelijk opvouwbaar tot klein pakketje (in tegenstelling tot de Tula). Heel blij mee! O+ We zijn er net al een uurtje mee buiten geweest en dat ging goed qua plezier van de koter op mijn rug, wel heb ik het idee dat ik nog wat moet stoeien met de afstellingen - idealiter zou mijn kind een stukje hoger op de rug moeten dan ik nu voor elkaar kreeg..

@Zo-is-dat Tot dusver als n00b met behulp van een verhoginkje. :7
@vencodark Mijn joekel van een vijftienmaander puilde aan alle kanten wat teveel uit de Tula FTG. :)
pi_186417412
Afstellingen zojuist gefixt met dank aan deze uitgebreide review: http://www.emalitza.com/lenny-lamb-toddler-onbuhimo-review/ ^O^
Zit nu echt fantastisch comfortabel! *O*
Het is natuurlijk nog wel even afwachten wat al dat gewicht aan alleen mijn schouders doet op langere en lastigere tochten dan een rondje door mijn dorp, maar ik zal het laten weten :)
pi_186418688
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een onbuhimo. zal eens kijken of ik die ergens kan proberen.
Met de tula ftg al wel op de rug gedragen maar ik verdraag de heupband niet op mijn ribben dus die zit iets lager dan zou moeten. geen idee of ik daar op den duur last van ga krijgen.

Wil ook nog een ringsling proberen voor de kleine stukjes, even een winkel in bijvoorbeeld.
pi_186419963
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 14:11 schreef minilot het volgende:
Hij is binnen! Zo zacht, zo vederlicht (in vergelijking met de Tula), zo makkelijk opvouwbaar tot klein pakketje (in tegenstelling tot de Tula). Heel blij mee! O+ We zijn er net al een uurtje mee buiten geweest en dat ging goed qua plezier van de koter op mijn rug, wel heb ik het idee dat ik nog wat moet stoeien met de afstellingen - idealiter zou mijn kind een stukje hoger op de rug moeten dan ik nu voor elkaar kreeg..

@:Zo-is-dat Tot dusver als n00b met behulp van een verhoginkje. :7
Ziet er best te doen uit ja! *O*
  donderdag 25 april 2019 @ 20:32:27 #144
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_186424165
Interessant, ik had die nog nooit gezien. Ik droeg mijn 21-maander afgelopen weekend op en af in de Efteling, en aan het eind een uur naar huis lopen, in een Lennylamb draagzak op mijn rug. Zoals een gewone Tula met wel een heupband. En vond dat echt te zwaar eigenlijk. Dus kan me moeilijk voorstellen is dat het fijner is zonder heupband, dan hangt dat hele gewicht (14 kg? geen idee eigenlijk) op je schouders toch?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_186577221
Ik lees hier veel draagervaring, en nu vraag ik me af of iemand wat bomen kan omhakken zodat ik het bos weer zie xD

Mijn dochtertje heeft een hele slechte start gehad en heeft nu veel baat bij gedragen worden. Veel meer dan mijn oudste heeft ze behoefte aan dichtbij zijn en vaak is ‘bij’ haar zijn niet genoeg, ook in de kinderwagen schiet ze af en toe in een soort oerpaniek omdat ze denkt dat ze alleen is.

Nu heb ik van mijn oudste nog een stretchy draagdoek die ik erg fijn vind, en een ergonomische draagzak die vooral handig is voor langere stukken (hond uitlaten oid). Alleen zijn deze voor onderweg vet onhandig als ik besluit dat ze uit de wagen moet en in de doek, dus ben ik in de markt voor een ringsling.

Kan iemand me iets aanraden?
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:01:33 #146
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_186577703
Is die draagzak niet net zo snel?
Denk dat ringsrings onderling weinig uitmaken. Ik heb er eentje liggen die je zou mogen overnemen. Het is een Girasol met dit patroon:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_186577924
@Djoess Wat Lemijn zegt, bovendien is een ringsling volgens mij pas geschikt wanneer je baby haar hoofd zelf goed rechtop kan houden. Daar is T. nog wat jong voor denk ik? Ik zou gaan voor de ergonomische draagzak, of een niet-rekbare doek die je van tevoren kunt knopen thuis (double cross carry).
pi_186578232
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:01 schreef Lemijn het volgende:
Is die draagzak niet net zo snel?
Denk dat ringsrings onderling weinig uitmaken. Ik heb er eentje liggen die je zou mogen overnemen. Het is een Girasol met dit patroon:
[ afbeelding ]
Ik heb een bykay reversible click carrier gekregen, beeldschoon delftblauw, maar ik kan m niet van te voren al omdoen en Teddy is er eigenlijk nog wat te kort voor qua bovenlijf. Het is meer voor haar snelle huidhongerbehoeftes onderweg en het lijkt me dat een ringsling makkelijk te verstellen is om te voeden (op een of andere manier hapt ze beter aan als ik rondloop xD)

Wat zou je ervoor willen hebben?
  vrijdag 3 mei 2019 @ 06:54:15 #149
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_186579193
Ik heb even gekeken, vergelijkbare zijn nieuw vanaf ¤72 en gaan op de grote marktplaats voor 40-60 euro. ¤35 incl verzenden doen? Ik heb ‘m gekocht omdat in de stof zo mooi vind maar vrijwel niet gebruikt.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 07:11:28 #150
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_186579260
Een ringsling is wel te gebruiken vanaf piepklein. Je kan er ook gewoon een nekrolletje in maken ter ondersteuning. Het zou inderdaad een makkelijke snelle oplossing kunnen zijn.
Ik vond het persoonlijk best lastig hem goed af te stellen en comfortabel te krijgen. Dit omdat je asymmetrisch draagt en het best lastig kan zijn de ring niet teveel te laten zakken met het aanspannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')