Nou nee, want ze moeten eerst aantonen dat hij het met opzet deed...quote:Op zaterdag 29 december 2018 08:43 schreef polderturk het volgende:
Die gast die zijn straf heeft uitgezeten kan gelijk weer de gevangenis in voor het helpen ontsnappen cvan een gevangene.
Nee Havenstraat, overigens zijn ze ook bij de bijlmerbajes over de muur geklommen, een collega van me was zelfs getuigequote:
Dat heeft daar niet zoveel mee te maken, gevangenissen zijn over het algemeen zo opgezet dat het niet onmogelijk is te ontsnappen, dat heeft er met name mee te maken dat dit geweld tegen personeel voorkomt. Overigens heeft ontsnappen vrij weinig nut, 98% word binnen 1 jaar weer gepakt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Omdat je niet hoeft mee te werken aan je eigen veroordeling.. (zal lekker worden zeg..)
Aah ja inderdaad, maar dit was in 2013 en niet vorig jaar zoals je zei.quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee Havenstraat, overigens zijn ze ook bij de bijlmerbajes over de muur geklommen, een collega van me was zelfs getuige
https://www.parool.nl/bin(...)ontsnappen~a3636969/
Maar hij was al veroordeeld.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Omdat je niet hoeft mee te werken aan je eigen veroordeling.. (zal lekker worden zeg..)
Misschien omdat dan uitkomt dat het/hij/zij helemaal niet in 1X in zo een zak past?quote:Op maandag 31 december 2018 11:23 schreef Joran-Joran het volgende:
Onvoorstelbaar dat dit alweer uit het nieuws is verdwenen en dat er niet na 5 min een naam+signalement is verspreid.
Weet iemand waarom ze dat niet doen?
Dat gaat ze wel lukken:quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou nee, want ze moeten eerst aantonen dat hij het met opzet deed...
quote:De woordvoerder van de Dienst Justitiėle Inrichtingen geeft aan niets toe te voegen te hebben aan het bericht dat vorige week door de instantie over de ontsnapping naar buiten werd gebracht. Wel geeft ze aan dat ontsnappen uit de gevangenis niet strafbaar is. ,,Het helpen bij een ontsnapping wel. De man die heeft geholpen zal daar dus voor worden vervolgd.
https://www.ad.nl/rotterd(...)uitgereden~afa11fb2/
Je bent door naar de volgende ronde:quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vuilniszak op een karretje met een stel andere zakken lijkt me het meest voor de hand liggend, zo'n zak optillen met een mens erin gaat niet lukken want dat gaat zonder meer uitscheuren. En wanneer heb jij voor het laatst iemand met een koffer zien sjouwen? Die dingen hebben tegenwoordig allemaal wieltjes.
quote:De 26-jarige man die afgelopen vrijdag in een vuilniszak uit de Rotterdamse gevangenis De Schie wist te ontsnappen, werd op een karretje naar buiten gereden. Een gevangene meldt deze krant dat de ontsnapping tot hilariteit bij andere gedetineerden heeft geleid. Vooral door het feit dat een gevangenismedewerker meehielp het karretje duwen.
De ontsnapte gevangene, die nog een jaar cel moet uitzitten en volgens een bron rond het onderzoek uit Utrecht komt, maakte handig gebruik van de gelegenheid. Zijn medegevangene – een bekende van hem - mocht vrijdag naar huis en kreeg een transportwagentje ter beschikking om zijn persoonlijke bezittingen mee te nemen. Ongezien kroop hij in de vuilniszak die door z’n ‘maatje’ werd dichtgeknoopt. Eenmaal buiten, bij de auto van de mensen die de vrijgelaten man kwamen ophalen, scheurde de gevangene de zak open en kwam hij tevoorschijn.
https://www.ad.nl/rotterd(...)uitgereden~afa11fb2/
En dan ook nog door de bewaarder naar buiten gereden wordenquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bent door naar de volgende ronde:
[..]
Ja die zal er vast nog wel eens aan terug denkenquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:32 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En dan ook nog door de bewaarder naar buiten gereden wordenDat is wel hilarisch.
quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:48 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk de zak over je schouder gedragen. Anders kan het niet.
Ik denk niet dat je een zak met een persoon erin over je schouder kunt dragenquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:48 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk de zak over je schouder gedragen. Anders kan het niet.
yHij is toch alweer gepakt?quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:02 schreef nils7 het volgende:
Ik pies in m'n broek als ie in Spanje wordt gevonden
Als je een persoon in een zak moet tillen, dan lukt het alleen als je de zak over je schouder draagt. Alsnog zwaar, maar voor je uit tillen is echt onmogelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een zak met een persoon erin over je schouder kunt dragen
Laat men die zak toch gewoon een paar keer vallen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:29 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Als je een persoon in een zak moet tillen, dan lukt het alleen als je de zak over je schouder draagt. Alsnog zwaar, maar voor je uit tillen is echt onmogelijk.
Hij is dan ook niet getild, dat lijkt me onmogelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:29 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Als je een persoon in een zak moet tillen, dan lukt het alleen als je de zak over je schouder draagt. Alsnog zwaar, maar voor je uit tillen is echt onmogelijk.
Ik acht het nog mogelijk alsquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet getild, dat lijkt me onmogelijk.
zak stond op karretje, dat is toch al bekend?quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet getild, dat lijkt me onmogelijk.
Wie was die z.. wat het karretje verplaatste dan?quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
zak stond op karretje, dat is toch al bekend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |