Ieder zijn mening natuurlijk. maar dan kijk ik nog liever vrouwenvoetbal dan naar een stelletje tokkies die ze de hele dag volgen met een cameraquote:Op donderdag 21 september 2006 16:29 schreef valek het volgende:
[..]
Die 1 minuut is figuurlijk bedoeld![]()
Vrouwenvoetbal ziet er gewoon niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste, diegenen die ik ken wel
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
dat schijnen die ouders niet meer zo te waarderenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Pff, dat kan thuis op de bank ook. Geloof ik niks van.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Pff, dat kan thuis op de bank ook.
Het niveau ligt nu eenmaal lager dan bij mannen. Maar wie weet wordt het ooit nog wat.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:56 schreef JustJunior het volgende:
Ik speelde in de Btjes al tegen een van de betere dameselftallen van Nederland, en daar win je dan met 6-0 van ofzo![]()
En zo'n EK / WK wat er vorig jaar was, dat deed gewoon pijn aan mijn ogen. Zó slecht
dames durven minder. Ik speelde vroeger tegen een dames team maar dat team durfde niks. de uitslag was iets van 0-25 ofzoquote:Op donderdag 21 september 2006 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het niveau ligt nu eenmaal lager dan bij mannen. Maar wie weet wordt het ooit nog wat.
Tegenwoordig voeden die toch niet meer op?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat schijnen die ouders niet meer zo te waarderen
quote:maandag 18 september 2006
Saestum kwartfinalist UEFA-Cup: De Nederlandse landskampioen Saestum heeft geschiedenis geschreven. Als eerste Nederlandse club bereikte Saestum de kwartfinales van de UEFA-Cup. Dit resultaat werd bereikt dankzij een 2-0 winst op de Belgische kampioen KFC Rapide Wezemaal.
De zege van Saestum kwam pas in de tweede helft tot stand. De ca. 1170 toeschouwers (!) in Zeist zagen in de eerste helft twee ploegen die elkaar goed in evenwicht hielden en weinig kansen weggaven. In de tweede helft sloeg Saestum toe. Uit een strafschop scoorde Gilanne Louwaars in de 52e m. 1-0. Wezemaal kreeg 10 minuten later een grote kans op 1-1 maar Femke Maes schoot net naast. In de 86e m. viel definitief het doek voor Wezemaal. Uit een voorzet van Shirley Smith kopte Anouk Hoogendijk de 2-0 in.
De kwartfinales zijn op 11 en 19 oktober. Saestum is in de kwalificatiepoule als 2de ge-eindigd. Turbine Potsdam won in de andere wedstrijd met 4-0 van Sparta Praag, waardoor Potsdam op doelsaldo net eerste is geworden. Als tweede van groep 3, zal Saestum moeten aantreden tegen de nummer 1 van groep 2. Dit is de Zweedse kampioen en voormalig UEFa Cup winnaar Umea IK. Saestum begint op 11 oktober met een thuiswedstrijd.
Hele goede actie. Niet dat Saestum niet een gedegen opleiding kan bieden, maar het helpt wel motiveren als meer van dit soort clubs zich hierin begeven. Straks krijgen we nog vrouwencompetitie in stadionsquote:FC Twente gaat een professionele tak van damesvoetbal oprichten. Omdat er nog geen competitie voor beroepsspeelsters is, gaat het damesprofteam vooralsnog in de amateurafdeling spelen.
Bij Twente kunnen de speelsters 6 keer per week met professionele oefenstof trainen onder leiding van coaches met minimaal het diploma Oefenmeester 1. Ook wordt er een complete jeugdafdeling voor meisjes opgezet. De Enschedese club begint, in overleg met amateurteams, in 2007 met de werving van jong talent.
Uit cijfers van de KNVB blijkt, dat het damesvoetbal fors groeit. Sinds 2003 is het ledental met 10 procent toegenomen. (NOS TT)
Saestum is hier al mee bezig! Sinds dit seizoen is er bij ons ook een beloftenteam opgezet voor meiden uit de regio, die dan x-keer per ?? samen kunnen trainen, wedstrijden spelen enz...quote:Op donderdag 28 september 2006 12:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hele goede actie. Niet dat Saestum niet een gedegen opleiding kan bieden, maar het helpt wel motiveren als meer van dit soort clubs zich hierin begeven. Straks krijgen we nog vrouwencompetitie in stadions
quote:Interesse profclubs in vrouweneredivisie
In Zeist werd dinsdag door een projectgroep bestaande uit vertegenwoordigers van de KNVB, de eredivisie en eerste divisie een concept-businessplan gepresenteerd. In totaal waren vijftien bvo’s aanwezig tijdens de informatieve bijeenkomst over een mogelijk op te starten eredivisie voor vrouwen.
Er zijn minimaal zes eredivisieclubs nodig om de plannen te kunnen realiseren. Uiterlijk 24 februari moeten de clubs laten weten of ze in principe bereid zijn deel te nemen.
Of de Eredivisie Vrouwen ook daadwerkelijk komend seizoen kan starten hangt vervolgens eveneens af van de stemming in de algemene vergadering amateurvoetbal en de algemene vergadering betaald voetbal. Onder de aanwezige clubs waren onder meer Feyenoord, Ajax, PSV, Heerenveen en FC Utrecht.
Namens de KNVB gaven manager voetbaltechnische zaken Piet Hubers, vrouwenbondscoach Vera Pauw (foto) en coördinator Eredivisie Vrouwen Priscilla Janssens toelichting op de plannen, die de komende periode verder worden uitgewerkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |