abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2003 @ 17:55:43 #26
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13525751
het Nederlands dames elftal speelde 2 jaar terug gelijk tegen onze plaatstelijke A1 ( 1e klasse zaterdag toendertijd ) waarin ons A1 het NL-11 tal bijna van de mat speelde, alleen op fysiek gebied konden ze niet aan die dames tippen. Maar ik denk dat dat al aangeeft hoe ongelovelijk laag dat niveau is

Maar als ze er maar plezier in hebben

pi_13538476
Topic nummer zoveel om het damesvoetbal af te zeiken.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 30 september 2003 @ 12:53:43 #28
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13542642
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 09:44 schreef zjroentje het volgende:
Topic nummer zoveel om het damesvoetbal af te zeiken.
blijft leuk
pi_13548970
Heb mijn nichtje van 3 jaar geleerd dat vrouwen best wat met voetbal te maken mogen hebben als het maar achter de bar in de kantine is.
Haar reactie: maar mag ik dan wel een voetbal meenemen?
Toen smolt ik toch wel even, maar ja je moet soms hard zijn en je zelf vermannen. Kortom ik sta de voetbal achter de bar in de kantine wel toe, zolang ze maar niet op eurosport komt met een oranjeshirt aan want voetbal is gewoon niet gemaakt voor vrouwen.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_13798096
ikke ben een meisje en ik voetbal ook... maar bij mij gaat het eigeluk meer om de gezelligheid van het team als het voetballe maar er zitte er bij mij in het team die wel heel goed zijn. vorig jaar was ik ook gescout door de knvb. maar dit jaar niej.. ben niej egt vooruit gegaan denk ik!! maar ik heb ook wel veel plezier in het voetballen... en bij de vereniging vindt je veel jongens
pi_13805594
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:04 schreef louise13 het volgende:
... en bij de vereniging vindt je veel jongens
Is dit dan de ware reden voor het bestaansrecht van damesvoetbal?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_13805628
Vroeger voetbalde er altijd in de wijk een meisje met ons mee. Toen was ze al goed, later bleek ze dus echt goed te zijn door het Nederlands Elftal te halen. Natuurlijk is het niveau nog steeds minder, maar het gaat wel zienderogen vooruit...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_13805747
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Vroeger voetbalde er altijd in de wijk een meisje met ons mee. Toen was ze al goed, later bleek ze dus echt goed te zijn door het Nederlands Elftal te halen. Natuurlijk is het niveau nog steeds minder, maar het gaat wel zienderogen vooruit...
Je bent toch niet gepoort door haar zeker?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 13:06:08 #34
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13807476
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

waarschijnliojk wel maar dat durft ie niet toe te geven
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13810211
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 13:06 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

waarschijnliojk wel maar dat durft ie niet toe te geven

En daarna gewoon hard van achter tackelen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13810295
Een vriendin van me zit op 'damesvoetbal'....ga weleens bij haar kijken.
Haar zusje zit in hetzelfde team en is écht heel goed.

Het enige minpunt aan damesvoetbal vind ik dat getrut.Je hebt twee groepen, ķf het zijn van die logge paarden met een stel enorme benen die als een bulldozer overal doorheen maaien, ķf het zijn van die echte meisjes-meisjes die met hun armen al wapperend(en een beetje verlegen) proberen de bal 'te stelen'......Geef mij toch maar een stel leuke kerels in korte broekjes die bezweet met zn allen achter die bal aanrennen!

pi_13815813
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Neh, maar ze heb wel eens me pols gekneusd door de pingel iets te hard op mijn hand te plaatsen...

Nu ik er zo eens over nadenk, dat groepje waarmee wij altijd voetbalden was best okay... Dominigue Diroux (oud NAC speler en veel te vroeg overleden) en Ilona Stouthamer dan die het NL eftal voor vrouwen heeft gehaald

In Southern Sun
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 21:28:31 #38
15600 BB-King
Long live the King!
pi_13815841
In m'n eentje versla ik het Nederlands dameselftal nog met twee handen in mijn zakken denk ik.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_13815926
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:28 schreef BB-King het volgende:
In m'n eentje versla ik het Nederlands dameselftal nog met twee handen in mijn zakken denk ik.
En waar voetbal jij, precies?
In Southern Sun
pi_13826050
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:28 schreef BB-King het volgende:
Met een wedstrijdje verpissen dan toch zeker?
www.thuisuiteten.nl
pi_13832355
hey nu is de finale damesvoetbal bezig(van wk), wordt helemaal live uitgezonden op duitsland 1!!! moeten ze bij nederland ook maar es doen. het niveau iz best wel hoog,maar het iz soms wel slordig. de rust is nu bezig (19:52)
pi_13832447
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:50 schreef louise13 het volgende:
hey nu is de finale damesvoetbal bezig(van wk), wordt helemaal live uitgezonden op duitsland 1!!! moeten ze bij nederland ook maar es doen. het niveau iz best wel hoog,maar het iz soms wel slordig. de rust is nu bezig (19:52)
Als Nederland dan ook es een keer de finale haalt ofzo....
pi_13832733
Voetbal sinds 'n aantal weken in een geheel nieuw opgezet damesteam.

Paar maanden gelee is er gestemd of er een damesvoetbalteam opgezet moest worden; merendeel van de gasten waren voor, echter een aantal toch ook wel tegen.
Pikant detail - vernomen van een 'insider' - : de tegenstemmers waren veelal gasten die never een vaste relatie hebben gehad... (Ik wil zelf geen suggesties wekken...)

Anyway; er staat nu een dames20tal op het veld en we hebben het erg naar ons zin. Tuurlijk is het niveau lager dan een algemeen heren-team, maar goed: can you blame us?

Het team is erg gemixed: zowel beginnerlingen als 'professionals'.
Zo hebben we iemand die voorheen gespeeld heeft in de selectie van Zeeland. Maar ook dames die voor het eerst voetballen en best wel aanleg blijken te hebben.

Ik ben erg benieuwd hoe we het ervan af gaan brengen en kijk al uit naar de 1e competitiewedstrijd, waarschijnlijk ergens in November...

Afsluitend: damesvoetbal is ook een sport en behoeft geen afzeik-technieken.
Al ben ik het er wel mee eens dat het geen tv-sport is...

zondag 12 oktober 2003 @ 20:05:52 #44
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_13832808
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:50 schreef louise13 het volgende:
Voor de mensen die het liever met Nederlands commentaar kijken, het wordt ook op Eurosport uitgezonden
- verwijderd door admin -
pi_13832834
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 20:05 schreef sander4444 het volgende:

[..]

Voor de mensen die het liever met Nederlands commentaar kijken, het wordt ook op Eurosport uitgezonden

Voor de mensen die het liever helemaal niet kijken, zet je tv af en ga Fokken
pi_13930221
ik zit niet op voetbal maar er wordt wel gezegt dat ik goed kan voetballen. mn droom is ook in het nederlands dames elftal te spelen en het niveau een beetje op te krikken. En er zijn best wel goede speelsters, er wordt alleen bijna geen aandacht aan het vrouwen voetbal gegeven en dat is jammer.
pi_13938680
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 21:02 schreef R_ommedah_L het volgende:
er wordt alleen bijna geen aandacht aan het vrouwen voetbal gegeven en dat is jammer.
Daar verschillen de meningen over.
pi_14015516
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 20:05 schreef sander4444 het volgende:

[..]

we hebben geen eurosport en op duitsland iz goed voor m'n duits
pi_31250389
vrouwen horen niet thuis op het veld, aar gewoon op de tribunes

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_31253428
Ah, goed zo. Deze zocht ik!

Een leuke uitslag voor die dames (en enkele heren) die dachten dat vrouwen zo goed waren.

Woensdagavond in Zeist speelde het nationale vrouwenteam van Oranje tegen Papendrecht 7. Dat is een elftal met mannen van gemiddeld 45 jaar. De dames deden een professionele voorbereiding van ruim een uur, Papendrecht liep maar wat. Uitslag: 5-1 voor de heren.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')