Ik voel een date aankomen voor Brandon.quote:Op vrijdag 28 december 2018 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Brandon mist het een stelletje te zijn, er zijn er nu zoveel in Utopia, het komt druk op je af
Vreselijk die dates die ze daar steeds sturenquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik voel een date aankomen voor Brandon.
Zal Christel wel regelen
quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk die dates die ze daar steeds sturen
Oh gaat dus om Erik die naai tafel had gemaakt?quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dellie spant iedereen voor haar Kut, behalve haar luie neukert GG
nee moest een schutting in de silo brengen voor de lingerieparty volgens mijquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh gaat dus om Erik die naai tafel had gemaakt?
Nee die een schutting heeft geplaatst voor de modellen om zich achter om te kledenquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh gaat dus om Erik die naai tafel had gemaakt?
die verdient weer 3 stemmen van ons liefstequote:Op vrijdag 28 december 2018 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dellie spant iedereen voor haar Kut, behalve haar luie neukert GG
Erik kan niet meer zelf praten?quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:02 schreef Harrison het volgende:
Commotie in de caravan. Mike vindt het niet kunnen. Shel heeft Erik gevraagd om te helpen, terwijl hij de hele dag al staat te werken. Waarom vraagt ze het niet aan Gerrit. Shelley met een mond vol chips: het is nu toch al gebeurd.
dat is U2 toch?quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:04 schreef Koekiebakkie het volgende:
Commotie in de caravan.
Klinkt als een hele slechte klucht
Oh ok, waar de dames zich kunnen omkleden ofz?quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:03 schreef Harrison het volgende:
[..]
nee moest een schutting in de silo brengen voor de lingerieparty volgens mij
Ah okquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee die een schutting heeft geplaatst voor de modellen om zich achter om te kleden
quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:04 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Erik kan niet meer zelf praten?
+1000!quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Ad begint me de strot uit te komen het gaat over vegan, seks of marihuana
Slim wijf, kan ze lekker zuipe.. en als ze plat gaat is het haar schuld niet..quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:10 schreef Dotteke het volgende:
Franny heeft aan Tim gevraagd of hij haar onder controle te houden met drinken op oudjaarsnacht
Erik durft geen nee te zeggenquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:04 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Erik kan niet meer zelf praten?
Merel en de kapsterquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:12 schreef Harrison het volgende:
Nu Tim bij Hiske over de drank. Hiske vindt het ook niet nodig.
Wie wil het wel eigenlijk?
Welnee. Mike gaat nergens heen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:17 schreef Toweler het volgende:
Mike naar huis lees ik geen idee of het waar is. Dan stopt mijn Utopia
Welnee, BillieBatser staat al klaar om in te vallenquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:17 schreef Toweler het volgende:
Mike naar huis lees ik geen idee of het waar is. Dan stopt mijn Utopia
En dat maakt Mike uit wie wat doet voor wie........??quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:02 schreef Harrison het volgende:
Commotie in de caravan. Mike vindt het niet kunnen. Shel heeft Erik gevraagd om te helpen, terwijl hij de hele dag al staat te werken. Waarom vraagt ze het niet aan Gerrit. Shelley met een mond vol chips: het is nu toch al gebeurd.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:11 schreef Koekiebakkie het volgende:
Christel: Ben je bruin?
Shelly: Ik ben altijd al bruin
Is nu al zo. Lotus kan zijn bloed wel drinken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:20 schreef Harrison het volgende:
Jessie weet nu al dat er de eerste week van januari mensen zijn die niet meer meer elkaar praten.
Drank en shag lieverdquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:22 schreef Harrison het volgende:
Tim stelt voor om de bestelling te annuleren. Nee joh, we hebben net een nieuwe supermarkt, zegt Jessie. Ik ga bovendien geen drank en chips van mensen afnemen. Voor de rest bemoei ik me overal mee, maar hier ga ik me niet mee bemoeien.
of de moeder van zijn kinderen ik had hetzelfde lijstje ....quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Ad begint me de strot uit te komen het gaat over vegan, seks of marihuana
Ik schreef alleen wat er gezegd werd op de streamquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:23 schreef Toweler het volgende:
[..]
Weer zo'n ding wat iemand de wereld in helpt
quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Er komt nog genoeg ook energie
Ze zitten al op 1100 euro
dan de reiskosten, de djset
En dan de pollys die gaan allemaal opgeschoten worden
Jes zit de boel lekker op te stoken
Yep.quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:23 schreef Toweler het volgende:
[..]
Weer zo'n ding wat iemand de wereld in helpt
Waarom zou Mike anders die boomhut willen maken en tekeningen gemaakt hebben?quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik schreef alleen wat er gezegd werd op de stream
quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha Brandon is er juist voor, Jes gaat op zijn neuk kijken zo
Mietje...quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:31 schreef Dotteke het volgende:
Tim verteld net dat hij de eerste keer in Utopia met 3 stoten al klaar was
Tsja, waarom zou Sjon nog ja tegen Shelley hebben gezegd voor een huisje en waar ze al 100euro aan betaalt had, terwijl hij al lang wist dat hij weg ging.quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:30 schreef Toweler het volgende:
[..]
Waarom zou Mike anders die boomhut willen maken en tekeningen gemaakt hebben?
Die ligt dinsdagochtend op de steiger in de vijverquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:33 schreef Harrison het volgende:
Nu Tim met Brandon. 4 rode wodka, 2 bacardi, nog wat. Vind je dat niet beetje veel? Neuh, zegt brandon. Is erover nagedacht, vraagt Jessie. Ja, vorige keer was het na 3 uur al op. We willen de hele nacht door, zegt brandon. Is bewuste keuze.
Gaan ze de boel ontsmetten?quote:
Nee, zich ladderzat drinken met oud en nieuwquote:
Was echt een heel raar gesprek net.Merel en Hiske vroegen:zit je er doorheen?quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:30 schreef Toweler het volgende:
[..]
Waarom zou Mike anders die boomhut willen maken en tekeningen gemaakt hebben?
Die gast weet alles van Facebook...quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:35 schreef Harrison het volgende:
Rode wodka is maar 7 % Volgens brandon
Dat wil hij zo graag horen......dan kan hij er weer even tegen.......quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Was echt een heel raar gesprek net.Merel en Hiske vroegen:zit je er doorheen?
Mike:euh noh ja nee ja nee maar ik mag er niet over praten.
Merel: Maar je doet het niet hoor je doet het niet hoor,
Mike: Dan gaan jullie snikken(Mike maakt snikgeluiden)
Merel: Ja dan gaan we echt huilen hoor
waarom moet je perse drinken met oud en nieuw?ik snap die logica dus niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:36 schreef Harrison het volgende:
Brandon vindt dat hij keihard werkt, dan vindt hij het jammer als de drank op is als hij wil drinken
Vind hem ook echt zo'n type van: kwijlend op je liggen ritten en daarna van je af rollen om 'nquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:31 schreef Dotteke het volgende:
Tim verteld net dat hij de eerste keer in Utopia met 3 stoten al klaar was
Neuhh... Kletsie neemt alles aanquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:37 schreef Bumfuzzle het volgende:
Helemaal plannen hoe laat je gaat drinken
Om de Waarheden eruit te krijgen.. en Kletsie weet dat, en gaat dat niet leuk vinden.. als TrolleKoningquote:
Nja de sfeer zal er ook wel niet leuker op worden,zeker de volgende dag nietquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om de Waarheden eruit te krijgen.. en Kletsie weet dat, en gaat dat niet leuk vinden.. als TrolleKoning
Die wil ik weleens katje lam zienquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:38 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Brandon wil laten zien hoe stoer die wel niet is.
Denk het ook, en straks als eerste aftaaien omdat hij zo lam is als een tor. of zo vreselijk over zijn nek moet.....stumpertje.......quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:38 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Brandon wil laten zien hoe stoer die wel niet is.
Ik snap dat ook niet, en niet eens drinken Brandon en Brenda willen zuipenquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:37 schreef krabje het volgende:
[..]
waarom moet je perse drinken met oud en nieuw?ik snap die logica dus niet.
Denk dat je vader je ook niet heeft geleerd om uit de pan te eten, want dat hoort ook niet......vooral als het niet nodig is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Lotus bakt een ei, maar mag niet van Adje. want dat hoort niet haha zo is hij opgevoed niet bijna voor het eten iets gaan eten
En waarom denk ik nu dat 1 van die 2 zeker te weten gaat ventileren bij Mikequote:Op vrijdag 28 december 2018 17:43 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha die grasvreter krijgt weerwoord van Lotus en hij ontploft weer zowat
Dat was die de vorige keer toch al toen zag die John als vaderquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die wil ik weleens katje lam zien
Ik snap sowieso niet waarom je straalbezopen op TV wilt komen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, en niet eens drinken Brandon en Brenda willen zuipen
Dat vind ik dus leuk aan Lotus: dat ze iedereen van repliek dient en niet conflictvermijdend is à la Hiske.quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:43 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha die grasvreter krijgt weerwoord van Lotus en hij ontploft weer zowat
Alleen het idee al dat je geen controle meer hebt over wat je doet en de volgende dag hele stukken kwijt ben....quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:45 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je straalbezopen op TV wilt komen.
Nee, maar dat is meer omdat die zijn eigen pan heeft en ook zelf dan moet afwassen, want dat afwassen daar is ook een ding. Maar lijkt idd niet erg netjes om uit een pan te etenquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat je vader je ook niet heeft geleerd om uit de pan te eten, want dat hoort ook niet......vooral als het niet nodig is.![]()
Heb dat nog niet gezienquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:44 schreef IkFok het volgende:
[..]
Dat was die de vorige keer toch al toen zag die John als vader
ja vreselijkquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, en niet eens drinken Brandon en Brenda willen zuipen
Dan ben je als mens wel heel ver heenquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:44 schreef IkFok het volgende:
[..]
Dat was die de vorige keer toch al toen zag die John als vader
maar als zij word aangesproken moet iedereen het dagen lang horen,eng wijf is hetquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat vind ik dus leuk aan Lotus: dat ze iedereen van repliek dient en niet conflictvermijdend is à la Hiske.
Gisteravond was het wel lotus zei iets tegen Mike kon niet goed verstaan wat neem iets van uit gaan nee toch en dan zegt lotus ik geloof het niet. Maar toen zei Mike Adriaan mag het toch wel wetenquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Was echt een heel raar gesprek net.Merel en Hiske vroegen:zit je er doorheen?
Mike:euh noh ja nee ja nee maar ik mag er niet over praten.
Merel: Maar je doet het niet hoor je doet het niet hoor,
Mike: Dan gaan jullie snikken(Mike maakt snikgeluiden)
Merel: Ja dan gaan we echt huilen hoor als je dat doet
Maar Mike praat wel vaker poep
Dat is toch hetzelfde als je eigen bordje afwassen en je bestek......denk eerder dan kan er meer in en valt niet zo op hoeveel hij eet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar dat is meer omdat die zijn eigen pan heeft en ook zelf dan moet afwassen, want dat afwassen daar is ook een ding. Maar lijkt idd niet erg netjes om uit een pan te eten
van mij had ze hem al eerder gehad,dat kind is echt niet opgevoed zoals ze zelf al zegtquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Beter dat Joa er even bij komt staan.![]()
Straks gaat die debiel Lotus nog slaan ofzo.
Nee, dat doet ie niet, vrouwen sla je niet, daar maakt je hooguit onderdanige broedmachines van ....quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Beter dat Joa er even bij komt staan.![]()
Straks gaat die debiel Lotus nog slaan ofzo.
Omdat ze eet net voordat het avond eten komt.........dat moet ze toch zelf weten. Wie is hij om daar wat van te zeggen......en dan over opvoeding beginnen......quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:50 schreef krabje het volgende:
[..]
van mij had ze hem al eerder gehad,dat kind is echt niet opgevoed zoals ze zelf al zegt
Ik denk alleen dat ze jou na je eerste klap gewoon volledig in elkaar beuktquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:50 schreef krabje het volgende:
[..]
van mij had ze hem al eerder gehad,dat kind is echt niet opgevoed zoals ze zelf al zegt
Nou, ik vertrouw die gek voor geen meter.quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat doet ie niet, vrouwen sla je niet, daar maakt je hooguit onderdanige broedmachines van ....
zelf doet ie het 30 min. eerder ..quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat ze eet net voordat het avond eten komt.........dat moet ze toch zelf weten. Wie is hij om daar wat van te zeggen......en dan over opvoeding beginnen......
hij had het over zijn eigen opvoeding en zij pakt dat verkeerd op.maar goed een ieder ziet het op een andere manier.quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat ze eet net voordat het avond eten komt.........dat moet ze toch zelf weten. Wie is hij om daar wat van te zeggen......en dan over opvoeding beginnen......
quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als je eigen bordje afwassen en je bestek......denk eerder dan kan er meer in en valt niet zo op hoeveel hij eet.
jij kent mij?quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ze jou na je eerste klap gewoon volledig in elkaar beukt
Slaan is onmachtquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:50 schreef krabje het volgende:
[..]
Nee jij ziet het op een andere manier, Adriaan begon met zijn sneer ontegenzeggelijk over haar opvoedingquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:54 schreef krabje het volgende:
[..]
hij had het over zijn eigen opvoeding en zij pakt dat verkeerd op.maar goed een ieder ziet het op een andere manier.
Een hele korte dan, heb hem natuurlijk weer gemistquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee jij ziet het op een andere manier, Adriaan begon met zijn sneer ontegenzeggelijk over haar opvoeding
Jessiequote:Op vrijdag 28 december 2018 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een hele korte dan, heb hem natuurlijk weer gemist
ik had de indruk dat het er meer over ging dat ze in de weg stond en ff zou moeten wachten en dat vegan en gwoon eten niet bij elkaar op het aanrecht moestquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:54 schreef krabje het volgende:
[..]
hij had het over zijn eigen opvoeding en zij pakt dat verkeerd op.maar goed een ieder ziet het op een andere manier.
Denk toch dat iedereen dat wel eens van zijn ouders gehoord heeft nu niet meer we gaan zo eten......dat heeft niks met eigen opvoeding te maken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:54 schreef krabje het volgende:
[..]
quote:
Jessie met wie?quote:
Hiep er de piep hoeraquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]Er is er een jarig hoera hoera
![]()
Adriaan heeft weer een trog met voer
Oke, wat had hij gedaan, haar closetpapier gejatquote:
Mike zit er helemaal door,die gaat snel naar huisquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Mike wil met rust gelaten worden door iedereen
Omgeruild voor 'n keukenrolquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, wat had hij gedaan, haar closetpapier gejat
Gaat naar huis vreesquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Die zit al dagen slecht in zijn velquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:
Moet hij maar op de boot gaan koken.....hij slaat door........quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik had de indruk dat het er meer over ging dat ze in de weg stond en ff zou moeten wachten en dat vegan en gwoon eten niet bij elkaar op het aanrecht moest
Het is goed dat je nog even snel het vraagtekentje plaats want het is alles behalve een persoonlijke aanval natuurlijk maar als je dat wel denkt zou ik een TR plaatsen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:57 schreef krabje het volgende:
[..]
persoonlijk? en vertel mij wat voor type ik ben
Dikke kans.quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:59 schreef danaqui het volgende:
[..]
Mike zit er helemaal door,die gaat snel naar huis
Sinds hij zijn nichtje gezien heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:00 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die zit al dagen slecht in zijn vel
Die duikt dan op Joaquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dikke kans.
Ben benieuwd of Lotus dan ook vertrekt
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:01 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Sinds hij zijn nichtje gezien heeft.
Omdat hier dingen worden gezien/gehoord die anders geïnterpreteerd worden.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat hier dingen worden gezien/gehoord die anders geïnterpreteerd worden.
Daar heb je een punt, maar kan best zo zijn je ziet natuurlijk wel je familie weer etc en hij is weer buiten de poort geweestquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat hier dingen worden gezien/gehoord die anders geïnterpreteerd worden.
Maar dat wil nog niet zeggen dat je dan gelijk weg wil. Die familie ziet hij ook bij familie bezoeken binnen de poort.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar kan best zo zijn je ziet natuurlijk wel je familie weer etc en hij is weer buiten de poort geweest
Misschien 24 uur al aangevraagd?quote:
Da's duurzaam, plastic bakjes, plastic glazenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:05 schreef zodeju het volgende:
Ach. Gaan ze nu ook al uit plastic bakjes eten!!
Klopt we merken het snel genoegquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat je dan gelijk weg wil. Die familie ziet hij ook bij familie bezoeken binnen de poort.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:05 schreef -sabine- het volgende:
Het oud en nieuw is nu ook verneukt voor Merel en Brenda
Mooi, die heeft natuurlijk geen zakgeld meer.......quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Dus de witte wodka voor brenda mag komen de baco doet Brandon van zijn zakgeld en geen rode wodka meer voor Merel
Wat denk je van het laatstequote:Op vrijdag 28 december 2018 18:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Misschien 24 uur al aangevraagd?
Maar het kan ook zijn dat hij wil horen hoe onmisbaar hij daar is.
Binnenkort verboden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's duurzaam, plastic bakjes, plastic glazen
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is goed dat je nog even snel het vraagtekentje plaats want het is alles behalve een persoonlijke aanval natuurlijk maar als je dat wel denkt zou ik een TR plaatsen.
Het type, tsja, gewoon het type dat Lotus in elkaar zou slaan als ze er een klap van zou krijgen, dat zei ik toch al.
Maar er komen wel "goeie" luidsprekers dan.. zodat ze allemaal broodnuchter naar die USB-stick Buma-rechten vrije kutmuziek kunnen lusterenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:05 schreef -sabine- het volgende:
Het oud en nieuw is nu ook verneukt voor Merel en Brenda
Je lacht wel, maar je bent niet blij, het ontbreekt je slechts aan tekst (blijft tussen ons hoor, ik zal het niet verder vertellen)quote:
Adriaan hebben je ouders niet geleerd om niet meer op je vork of lepel te nemen dan wat in je mond kan??quote:
Merel komt niets tekortquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Mooi, die heeft natuurlijk geen zakgeld meer.......
Joa blijft een ondeugd......maar weet precies hoe ver.........quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:13 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
De kleuters zijn ook weer bezig.
Vrouwen in ondergoed filmen............Leuk joh.
En dat laatste is juist de bedoeling natuurlijk....quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:13 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ze moeten wel oppassen voor Tim want die wil beslist niet dat ze Franny zo zien, dat geeft heibel.
Dus ze mag ook niet met een bikini op het strandquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:13 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ze moeten wel oppassen voor Tim want die wil beslist niet dat ze Franny zo zien, dat geeft heibel.
Volgens mij doet hij dat omdat daar meer eten in kan dan op een bord pastquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar dat is meer omdat die zijn eigen pan heeft en ook zelf dan moet afwassen, want dat afwassen daar is ook een ding. Maar lijkt idd niet erg netjes om uit een pan te eten
heb je het tim horen zeggen zelf?quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus ze mag ook niet met een bikini op het strandRare gast die Tim
Ik reageer op een bericht, zelf niet gehoord neequote:Op vrijdag 28 december 2018 18:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb je het tim horen zeggen zelf?
staat hier wel vaker cos onzinquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik reageer op een bericht, zelf niet gehoord nee
ik heb het meer andersom, denk ik dat het verzonnen is, en dan klopt het gewoon welquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
staat hier wel vaker cos onzin
zo zei ze t net letterlijkquote:
Maar ook wel eens nietquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
staat hier wel vaker cos onzin
Gratis scoren, denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
zie ik nou een TupperVerkoopware Party of wat is de bedoeling van al dat passen
Hoezo, zit jij nog niet met je broek op je knietjes dan?quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ik denk dat ze de helft wel mogen houdenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kijk zakelijk, niet emotioneelquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo, zit jij nog niet met je broek op je knietjes dan?
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar je bent niet blij, het ontbreekt je slechts aan tekst (blijft tussen ons hoor, ik zal het niet verder vertellen)
Spannnnund .....quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
Oh oh straks gaat Merel filmpjes terugkijken op de vlogcamera en dan komt ze erachter dat Joa en Gerrit hebben gevlogged.
Oh oh oh als dat maar goed gaat kijkbuisvrinden.
Voor de laatste avondquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
Alleen de neukers passen spullen... wat raar...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shelley niet. Dat verbaast mequote:Op vrijdag 28 december 2018 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
Alleen de neukers passen spullen... wat raar...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Franny gok ikquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
En dan nu het Spelletje Raad de Reet...![]()
[ afbeelding ]
Ze is sssssssssoooo onzekerquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
Poppetje showt Geile Dinge... maar ze moet wel kope..
Nou ja.. TimoHengst moet kope dus
HoerTopia
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:40 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Franny: "Is dit hoerig genoeg Timo?"
En even plassen met haar ongeschoren spleet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh Pilletje erin en klaar weer
Zonder tampon, met wc papier. Niet gedoucht na die beurt van vanmiddag (tenzij ik dat gemist heb)quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:40 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dan heeft net een nummertje gemaakt. Is ook nog eens ongesteld en trekt ze een lingerie setje aan die niet van haar is.
Eerder pielletje erinquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh Pilletje erin en klaar weer
geloof jij die nog steeds? Dat is niet gezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |