quote:Op vrijdag 28 december 2018 07:34 schreef Crabapple het volgende:
TT
Net als zo'n smurfendorp, maar nu met de Vegansmurf erbij en de febo als Gargamel
Van Panini en dan ook een soort voetbalplaatjes erbijquote:Op vrijdag 28 december 2018 07:34 schreef Crabapple het volgende:
TT
Net als zo'n smurfendorp, maar nu met de Vegansmurf erbij en de febo als Gargamel
quote:Op vrijdag 28 december 2018 07:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Van Panini en dan ook een soort voetbalplaatjes erbij
Dat hebben de Utopianen in 1 ook gedaanquote:
Helemaal goedquote:Op vrijdag 28 december 2018 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Samenvatting van deze ochtend
Adriaan heeft Jessie geadviseerd om anders te werk te gaan.
• De ideeën zijn goed
• De toon moet veranderen
• Jessie moet boeken kopen hoe te communiceren, anders haken mensen af.
Wat volgens Adriaan al aan het gebeuren is. Jessie daarin tegen zegt dat er maar 1 of 2 zijn,
Met Lotus is hij helemaal klaar, die heeft zich op de handrem gegooid, gaat hij geen energie meer insteken.
• Ga met Hiske praten, die weet wel hoe of wat
• Jessie heeft voor iedereen die mee doet aan de zakelijke vergadering een persoonlijkheidstest
uit geprint. Jessie heeft hem al gemaakt en scoorde heel laag op het emotionele vlak
De heren bedenken nieuwe dingen voor Utopia, wat geld op gaat leveren
• Paspoorten voor de bezoekers, bij ieder bezoek een stempel en bij 12 stempels een cadeaubon
van ¤50.00 inkoop voor hun is maar ¤20.00
• De gebouwen van Utopia nabouwen en er handtekeningen op zetten, de boot pas over een paar maanden.
• En Jessie wil een B&B maken op de boot, het liefst alleen 2 dames, ze krijgen ontbijt van hem en
een massage
Scheelt terug lezen en vragen (denk ik)quote:
En VIP kaarten ?quote:Op vrijdag 28 december 2018 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Adje en Jes hebben lol, waarom geen idee
Had ik patent aan moeten vragen, lacht Jessie
Het komt wel omdat er het er over gehad hebben, zegt Adje
1ste druk, 2de druk als het een hit wordt
Er heeft waarschijnlijk een schuimpje gemaild dat ze wel zo paspoort wil
Die heb ik niet horen noemen, maar kan zijn dat ze het wel gezegd hebben toen ik niet luisterdequote:
Nou dan komt het later vandaag of morgen wel.. alle goede ideeën hier worden door de FEBO gebruiktquote:Op vrijdag 28 december 2018 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik niet horen noemen, maar kan zijn dat ze het wel gezegd hebben toen ik niet luisterde
Komt niet van hier, die vip kaarten hadden ze in U1 ook alquote:Op vrijdag 28 december 2018 08:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan komt het later vandaag of morgen wel.. alle goede ideeën hier worden door de FEBO gebruikt
extreem onder gemiddeld op extrovertquote:Op vrijdag 28 december 2018 08:08 schreef Dotteke het volgende:
Adriaan scoort overal hoog op in de persoonlijkstest
want anders ?quote:Op vrijdag 28 december 2018 08:14 schreef pollewop77 het volgende:
GM
Jessie waarschuwt Gerrit alvast dat hij al zijn actiepunten af moet hebben
Morguh Pollquote:Op vrijdag 28 december 2018 08:14 schreef pollewop77 het volgende:
GM
Jessie waarschuwt Gerrit alvast dat hij al zijn actiepunten af moet hebben
Jessy is nog onbetrouwbaarder dan Ruttequote:Op vrijdag 28 december 2018 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft op zi jn verlanglijstje staan dat hij President van Nederland wil worden
heeft hij die film van najib amhali gezien ? 😁quote:Op vrijdag 28 december 2018 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft op zi jn verlanglijstje staan dat hij President van Nederland wil worden
Denk eerder een te groot egoquote:Op vrijdag 28 december 2018 08:25 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
heeft hij die film van najib amhali gezien ? 😁
quote:Op vrijdag 28 december 2018 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Hiske heeft Mike Jessie geadviseerd Tim meer complimentjes te geven, dan zal hij voor hem gaan vliegen
Tim kijkt heel erg naar Jessie op denk ik. Hij heeft zichzelf altijd vergeleken met Jessie en nu nogquote:
Ha ha thnxquote:
tja, roepen :" niet elkaar controleren, maar elkaar motiveren " geldt dus niet voor Jessiequote:Op vrijdag 28 december 2018 07:58 schreef Dotteke het volgende:
JEssie over Mike, dat hij gezegd heeft vandaag om 8 uur te beginnen, maar het is 8 uur en hij ligt nog in zijn nest
Wat moet ik doen nu dan, zegt Jessie
Daar begint hij weer hoor, wie is hij om er wat van te zeggen sukkel
Nee, niet voor Jessie, ook roddelen houdt hij niet van, alleen als hij het zelf doet is het niet erg LDquote:Op vrijdag 28 december 2018 08:45 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, roepen :" niet elkaar controleren, maar elkaar motiveren " geldt dus niet voor Jessie
Alleen de punten opnoemen duurt al llanger dan 15 minuten zoveel punten heeft hijquote:Op vrijdag 28 december 2018 08:49 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Die vergadering gaat echt niet in 15/20 minuutjes klaar zijn; Jeez' wetboek moet samengesteld en doorgevoerd worden
Ik ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 28 december 2018 08:49 schreef Dotteke het volgende:
Zou de P nog wel willen komen, die hebben ze toen toch in een keer laten vallen?
Hij zegt net, ik verwacht dat we een half uurtje bezig zullen zijnquote:Op vrijdag 28 december 2018 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen de punten opnoemen duurt al llanger dan 15 minuten zoveel punten heeft hij
1 goudvisje binnengehengeld ✓quote:Op vrijdag 28 december 2018 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Shelly moet punten op de flipover schrijven
Iedereen heeft een hekel aan Shel.quote:Op vrijdag 28 december 2018 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Shelly moet punten op de flipover schrijven
Dat is bij Jessie iemand de hemel in prijzen met 'n mes in de rugquote:Op vrijdag 28 december 2018 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet voor Jessie, ook roddelen houdt hij niet van, alleen als hij het zelf doet is het niet erg LD
Snap nog steeds niet wat hij daar doet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is bij Jessie iemand de hemel in prijzen met 'n mes in de rug![]()
Goedemorgen Cos
Dat geloof ik dan niet maar dat ze een half uurtje bezig zijn welquote:Op vrijdag 28 december 2018 08:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij zegt net, ik verwacht dat we een half uurtje bezig zullen zijnHij leest mee
Ja, dit is de zakelijke vergaderingquote:Op vrijdag 28 december 2018 08:53 schreef Verida het volgende:
dit wordt toch een vergadering waar men kon kiezen of er bij gezeten zou worden ? En waarvan de punten eerst doorgegeven moesten worden ?
Maandag zou de wekelijkse vergadering zijn.
Ik ben benieuwd of Jessie nu punten er doorheen gaat drammen, terwijl niet iedereen aanwezig is.
Dat was niet zo moeilijk, ze druipt er van.quote:Op vrijdag 28 december 2018 08:53 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
1 goudvisje binnengehengeld ✓
Dat denk ik ook hoor, ze laat iemand net zo makkelijk vallen dat hebben we wel gezien toen ze Ger tegen kwam. Huidige vriendje werd zo afgeserveerdquote:Op vrijdag 28 december 2018 08:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Iedereen heeft een hekel aan Shel.
Ben ik de enige die denkt ze ook wel voor de verkeerde mannen valt?
Antwoord JA vast.![]()
Zo kan je het ook zien,quote:Op vrijdag 28 december 2018 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is bij Jessie iemand de hemel in prijzen met 'n mes in de rug![]()
Goedemorgen Cos
Shelley moet gewoon naar haar mammie toequote:Op vrijdag 28 december 2018 08:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Iedereen heeft een hekel aan Shel.
Ben ik de enige die denkt ze ook wel voor de verkeerde mannen valt?
Antwoord JA vast.![]()
Mag ze Jessie meenemenquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Shelley moet gewoon naar haar mammie toe
Nee, nee ik vind Jessie leukquote:
hij maakt dus echt zijn eigen regels wat betreft het vergaderen. Volgens mij was er toch echt gezegd dat iedereen voor zichzelf mocht uitmaken of ze er bij zouden zijn bij die dagelijkse vergaderingquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Maandag eerst 20 min zakelijk daarna om 9 uur de gewone vergadering
Brenda en Joa zijn niet bij de zakelijke vergadering
Voor Joa is dit de tweede keer dat hij er niet is
TIm komt voor hem op hij slaapt slecht
Jes zegt dat je dan die afspraken niet moet aangaan
His slaapt ook slecht en is er ook bij
er is gevraagd wie er bij de zakelijke vergaderingen aanwezig wilden zijn. En dat zou dan ook "verplicht" zijn als je je opgegeven had.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
hij maakt dus echt zijn eigen regels wat betreft het vergaderen. Volgens mij was er toch echt gezegd dat iedereen voor zichzelf mocht uitmaken of ze er bij zouden zijn bij die dagelijkse vergadering
En dat de punten van te voren op een lijst zouden staan, zodat iedereen kon zien of hij bij die vergadering wilde zijn of niet
of haal ik nu de vergaderingen door elkaar ?
Dus 1 keer opgeven is verplicht elke dag erbij ?quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
er is gevraagd wie er bij de zakelijke vergaderingen aanwezig wilden zijn. En dat zou dan ook "verplicht" zijn als je je opgegeven had.
het was de bedoeling dat ze zouden vergaderen met mensen die dat wilden. Twee laten het nu al afweten. Joa en Brenda
Die zakelijke vergaderingen heb je je voor op kunnen geven, of ze verplicht zijn weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus 1 keer opgeven is verplicht elke dag erbij ?
Ik had begrepen dat als er een punt op de vergadering zou staan. (van te voren opgegeven) dat je dan bij die specifieke vergadering aanwezig kon zijn.
Ik heb begrepen dat het verplicht wasquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus 1 keer opgeven is verplicht elke dag erbij ?
Ik had begrepen dat als er een punt op de vergadering zou staan. (van te voren opgegeven) dat je dan bij die specifieke vergadering aanwezig kon zijn.
En iedere keer trapt het schuim er inquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:16 schreef chufi het volgende:
Elke keer worden kaartjeskopers beduveld
Heeft ie uberhaupt iets opgestoken van wat wel en niet kan daar?quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
Ger: mogen we alleen kleine bedrijven, dus niet een pioneer (moet zijn dj spullen regelen ofzo)
Volgens mij was Jessie gisteren aan't vertellen dat hij de diagnose voor ADHD of ADD heeft gehad voor hij Uto2 in ging. Omdat ik niet precies alles mee kreeg heb ik het niet echt vermeld. Maar bij deze hahaquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:28 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
, ik deed vanmorgen mijn oordopjes in , en echt je word gestoord van Jessy wat is die man druk met Adriaan er bij ze lijken beide wel ADHD te hebben
Als ik het niet dacht dank je welquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:29 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Volgens mij was Jessie gisteren aan't vertellen dat hij de diagnose voor ADHD of ADD heeft gehad voor hij Uto2 in ging. Omdat ik niet precies alles mee kreeg heb ik het niet echt vermeld. Maar bij deze haha
count me in, earlyadapter ut2quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:36 schreef Dotteke het volgende:
Nu komt het paspoorten verhaal een stempel 10 keer en je wint een prijs een cadeau van 50 euro te besteden in de webshop
per event een andere stempelquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:36 schreef Dotteke het volgende:
Nu komt het paspoorten verhaal een stempel als je Utopia bezoekt. 10 keer en je wint een prijs een cadeau van 50 euro te besteden in de webshop
Begin van die topic staat een kort verslagje van wat ze heren vanmorgen hebben besprokenquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:36 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
count me in, earlyadapter ut2
Zo simpel kunnen ze niet eens denkenquote:
UTO / [COS-UTO2#2292] Het Utopia dorp namaken en verkopenquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:36 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
count me in, earlyadapter ut2
Alleen Shelly, maar Brenda vindt het gelijk al weer niksquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo simpel kunnen ze niet eens denken
En Eric gelijk, dan moet je het zelf doenquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pfffff Jessie.... IK had het in 1 week klaar die verbouwing
Het schuim leent zich er ook zo goed voor.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:44 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Klantvriendelijk is ons Jezzie welgeldklopperij
Goedzo Erikquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Je kan nu al boeken maar je moet nog wachten tot het klaar is
Er wordt gevraagd hoelang het duurt, Eric niet inschatten hoelang het gaat duren
Jessie zegt dat hij het met een week kan, dan moet je het zelf doen, zegt Eric
Die 15 minuten gaan pas in als de andere aan het woord zijnquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:44 schreef Dotteke het volgende:
de vergadering van 15 minuten duurt nu al 40 m in
quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:45 schreef 5thencounter het volgende:
De Boot verbouwen voor B&B![]()
Erik? wil jij dat doen?
Erik,, phoehh ik weet niet hoe lang, hoeveel hout enzz
Kletsie, IK had het in een week klaar
Erik. Dan moet jij het doen
Kletsie Nenene het was een indicatie
O dan hebben ze nog ffkesquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die 15 minuten gaan pas in als de andere aan het woord zijn
weer botox?quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Morgen housewarming silo,
Alles moet ff strak getrokken worden
Het is van 14 uur tot 16 uur
Zou maar zo kunnenquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnenIn Utopia is alles mogelijk
Alle promo's weg? Geen gratis meuk meer, en dat was al een behoorlijke lijst...ik hoop dat daar ook die vreselijk lollige LafkuttenShowtjes bij zittenquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:52 schreef pollewop77 het volgende:
Daar sta je dan met je botox smoel![]()
Alle promoties gaan vanaf 1 januari van de webshop af. Iedereen verbouwd voor zeker 500 euro per persoon en waar is je gratis reclame? Nergens
Erger nog, ze wilde er ook gaan slapenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:00 schreef sjampoeh het volgende:
las ik nu goed dat shel in de boot gaat naaien ?!
Kan toch ook in de silo![]()
wat is dat nu weer voor iets achterlijks
quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erger nog, ze wilde er ook gaan slapen
Gekske blaat en Hekske lacht als een geitquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:04 schreef sjampoeh het volgende:
histige his lacht om elke zin van jessie
Gaan met adjes' bokscoach praten over kosten? Aanname overigensquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:06 schreef sjampoeh het volgende:
his vraagt of jes en brandon er bij komen zitten.
geen idee waarbij
ja dusquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:07 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Gaan met adjes' bokscoach praten over kosten? Aanname overigens
Wat dan?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:08 schreef Giggio het volgende:
hahaha ze krijgen op hun kop van de boksmeneer
dat er nog bijna niets geregeld isquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
oh hiske wil het best doen, maar ze wil brendon niet voor de voeten lopen, maar als ze het doet gaan ze rocken vanaf vandaag
K*T woord van het jaar 2018: rockenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
oh hiske wil het best doen, maar ze wil brendon niet voor de voeten lopen, maar als ze het doet gaan ze rocken vanaf vandaag
Ze zijn wel uitverkochtquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:12 schreef 5thencounter het volgende:
De Boksbond ziet er duidelijk geen brood meer in.. logisch, ze doen ook daar geen zak aan
olympische status ook al voorlopig kwijtquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:12 schreef 5thencounter het volgende:
De Boksbond ziet er duidelijk geen brood meer in.. logisch, ze doen ook daar geen zak aan
Hiske is totaal ongeschikt om zulke afspraken te maken. Is totaal niet zakelijk en durft zelf niks te beslissen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
Nahh,, dan moet GG wel raken met dat wijvehuppeltje van Adriequote:Op vrijdag 28 december 2018 10:13 schreef formule het volgende:
[..]
Waarom, Gerrit slaat Adriaan in 3 sec KO
En zo is het. Jiske is een 'pleaser' zei ze ooit zelf. Maar dat heeft ook zo z'n nadelen. Komt vast een SL als ze afspraken gaan maken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:13 schreef IkFok het volgende:
[..]
Hiske is totaal ongeschikt om zulke afspraken te maken. Is totaal niet zakelijk en durft zelf niks te beslissen.
Als Gerrit zich maar focust komt het goedquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh,, dan moet GG wel raken met dat wijvehuppeltje van Adrie
Klopt, Kletsie wil alle antwoorden van de Boksmeneer, scheelt weer zelf verantwoording nemenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:19 schreef Rolfp het volgende:
Is het eigenlijk niet aan de boksbond om een dergelijk event qua afspraken en (fin) planning op papier te zetten? Ik vind het een enorm gezichtsverlies voor de bond als ze hier niet uit zouden komen?
Maar dat gaat niet gebeuren. Er wordt al over sponsor gesproken. Ongetwijfeld met toestemming en advies van 'achter'.
nee je bedoelt Brandon, Brenda heeft er niets mee te makenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. Wie heeft er als eerste gezegd "We komen er wel uit"
Kletsie gooit gelijk Toeterix voor de bus
Als ze nu een demopartij inlassen met Rico die Ger in elkaar rost ...quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:21 schreef FOKoffieleut het volgende:
750 euro voor een viptafel, 6 personen...13e maand schuim er vlug door heen zo
Rico is geen bokser.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze nu een demopartij inlassen met Rico die Ger in elkaar rost ...
Ohhja dat kanquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
nee je bedoelt Brandon, Brenda heeft er niets mee te maken
Ik vind het al een afgang van zo bond om met Utopia in zee te gaanquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:19 schreef Rolfp het volgende:
Is het eigenlijk niet aan de boksbond om een dergelijk event qua afspraken en (fin) planning op papier te zetten? Ik vind het een enorm gezichtsverlies voor de bond als ze hier niet uit zouden komen?
Maar dat gaat niet gebeuren. Er wordt al over sponsor gesproken. Ongetwijfeld met toestemming en advies van 'achter'.
Reken er op dat ze het voor een appel en een ei gaan krijgen en dat het helemaal goed komtquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef Rolfp het volgende:
bah, het echte doel van het gesprek (de financiële afspraken voor de trainingen) worden weer vooruit geschoven. Ik zou alles op hold zetten, zolang daar geen afspraken over zijn.
Zo bond wil gewoon de sport promoten. Dit brengt het weer bij een ander publiek.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het al een afgang van zo bond om met Utopia in zee te gaan
Er komt weer een complete Versie-1 Boksshow.. met promogevechten en vast ook wel een lading Oud Utopianenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het al een afgang van zo bond om met Utopia in zee te gaan
Een gong zou ook wel leuk zijnquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:27 schreef FOKoffieleut het volgende:
speaker, rondemis, de bel, tijdwaarneming, boksmeneer barst van de ideeen
Kan nog net hehehequote:Op vrijdag 28 december 2018 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Handtekeningen kaart staat December onder hahaha
En dat juist in Utopia, een lachertje toch.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo bond wil gewoon de sport promoten. Dit brengt het weer bij een ander publiek.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er komt weer een complete Versie-1 Boksshow.. met promogevechten en vast ook wel een lading Oud Utopianen
Wat ik zeg, dit zet de sport weer in de spotlights voor een ander publiek.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat juist in Utopia, een lachertje toch.
Ander publiek? Is al een louche sport tochquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik zeg, dit zet de sport weer in de spotlights voor een ander publiek.
Welja, Emil, Ivan, Bassie, Ruud, Boyd laat ze maar opdraven, misschien wil Marjet ook wel een paar klappen op d'r bakkes..quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
vernieuwend ook
![]()
![]()
![]()
Utopianen mogen in de jury zitten voor de leuk
om te bellenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:40 schreef Yurtovic het volgende:
Een Engelse telefooncel? Waarvoor is die binnen gekomen
Is het een verwarmt rookhokquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:40 schreef IkFok het volgende:
De ventilator in de telefoon cel werkt nu dus ook dus deur dicht tijdens het roken
Als Jessie het binnen een week klaar kan hebben zoals hij zelf zei dan moet hij volgens Erik zelf doen. En daar heeft hij gelijk inquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:41 schreef mootie het volgende:
Erik alweer zeuren over de boot.
‘Ze moeten niet zeggen wanneer is het klaar, dan heb ik er al geen zin meer in!’
Mottenkop Erik die los begint te komenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:35 schreef Yurtovic het volgende:
Paar dagen amper gekeken, ben er helemaal uit, wat is hier leuk aan
En dan een Kletsie er in terug pleuren die mondeling van alles wil en kan, klaagt als "anderen" niet willen, en intussen zelf geen klap uitvoerenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
Toch wel grappig, febo dacht wellicht na een half jaar kunnen ze wel een groot event regelen, terwijl het er op neerkomt dat ze al moeite hebben met 2x per week boodschappen doen
Daar vroeg Jessie ook Erik voor en die gaf aan er geen zin in om te maken.quote:
Ik las ergens dat er ADHD bij Jessie Kletsie is vastgesteld vlak voordat hij Utopia2 binnenstapte. Geen ideen of het klopt of een roddel is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:28 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
, ik deed vanmorgen mijn oordopjes in , en echt je word gestoord van Jessy wat is die man druk met Adriaan er bij ze lijken beide wel ADHD te hebben
een goede projectleider hoeft toch zelf ook niets te doen of gelooft talpa ook in zelfstuurloze teamsquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dan een Kletsie er in terug pleuren die mondeling van alles wil en kan, klaagt als "anderen" niet willen, en intussen zelf geen klap uitvoeren
Goede omschrijving van die oplichter, goede naam ook. 👍quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dan een Kletsie er in terug pleuren die mondeling van alles wil en kan, klaagt als "anderen" niet willen, en intussen zelf geen klap uitvoeren
Kreeg er al een berichtje over dat ik terug moest lezenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mottenkop Erik die los begint te komen
Gat in de markt! Hier kunnen ze schathemeltje rijk mee wordenquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
ut2 voodoopoppetjes, een heel speldenkussen ga ik in hiske prikken
Projectlijder ja..quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:49 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
een goede projectleider hoeft toch zelf ook niets te doen of gelooft talpa ook in zelfstuurloze teams
quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:50 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Kreeg er al een berichtje over dat ik terug moest lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed maar zo dat de Utopia kijkers echt niet gaan boksen door dit eventquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik zeg, dit zet de sport weer in de spotlights voor een ander publiek.
Das het nieuwe rokersholquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:40 schreef Yurtovic het volgende:
Een Engelse telefooncel? Waarvoor is die binnen gekomen
Voordeel van Marjet is dat ze al getraind isquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welja, Emil, Ivan, Bassie, Ruud, Boyd laat ze maar opdraven, misschien wil Marjet ook wel een paar klappen op d'r bakkes..
Ze gaat een wijn uitbrengen, een bestaande maar met haar etiket er opquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:45 schreef IkFok het volgende:
Wijnboer? Is er weer wat geregeld door Merel
dus haar vriend heet eigenlijk merlot ipv merijnquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaat een wijn uitbrengen, een bestaande maar met haar etiket er op
Wat zijn Utopia kijkers dan? Als we ervan uitgaan dat er 500.000 per dag kijken, dan zijn dat echt niet allemaal schuimpjes en bloemetjesjurken natuurlijk. Dat zijn alleen degenen die je veel ziet en hoort.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat de Utopia kijkers echt niet gaan boksen door dit event
Soms denk ik ga Utopia in, je kan daar onbeperkt kopen zonder geld.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:55 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben nu al nieuwsgierig wie de 1ste Siloods verdieping in beslag gaat nemen,, dat mega-oppervlak wordt er letterlijk en figuurlijk in gestampt in recordtijd tegen enorme kosten..
Wat je zo al op de markt zie verschijnen vaak niet al te snuggerquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zijn Utopia kijkers dan? Als we ervan uitgaan dat er 500.000 per dag kijken, dan zijn dat echt niet allemaal schuimpjes en bloemetjesjurken natuurlijk. Dat zijn alleen degenen die je veel ziet en hoort.
Jah.. een inienieniekutje met korte armpies, heel getraind in incasserenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel van Marjet is dat ze al getraind is
Ik hoor nix dan bestelle bestelle kope kope aanschaffenquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms denk ik ga Utopia in, je kan daar onbeperkt kopen zonder geld.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah.. een inienieniejutje met korte armpies, heel getraind in incasseren
Klopt, maar dat zeg ik juist, dat zijn degenen die je ziet en hoort, maar hoeveel mensen zijn dat ten aanzien van die 500.000 kijkers.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat je zo al op de markt zie verschijnen vaak niet al te snugger
Goed punt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zeg ik juist, dat zijn degenen die je ziet en hoort, maar hoeveel mensen zijn dat ten aanzien van die 500.000 kijkers.
Ze zijn gezakt, onder 400.000quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zeg ik juist, dat zijn degenen die je ziet en hoort, maar hoeveel mensen zijn dat ten aanzien van die 500.000 kijkers.
Franny ook al zo'n horloge? Ik zie het ineens #spuit11quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:01 schreef Dotteke het volgende:
Tim schaamt zich om te dansen waar Joa bij is
Als ze dan toch beginnen ligt Joa in een deuk
Een meidenliedje ook nog zegt hij
Franny laat een stinkscheet zegt ze en weg is Joa
[ afbeelding ]
Je denkt dat er minder dan 500 000 schuimpjes zijnquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |