Heeft daar niet zo veel mee te makenquote:

Shotgun ken ik zelfs.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Shotgun is een Top40-hit van dit jaar. Maar die kan ik wel prima hebben.

Het zou zomaar kunnen dat ze voor de commerciëlen werkt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Evelien vindt alles mooi.

Je kunt er ook zo lekker op klappen!! Zo mooi!!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Evelien vindt alles mooi.

Message To My Girl is ook standaard onderdeel van mijn top 3quote:

Echt welquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heeft daar niet zo veel mee te maken

nee joh, nog genoeg jaren '60 erinquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
De oudste komt uit 1971? Les Poppys is het oudste nummer in de lijst?

Dat geloof ik, maar dat maakt dit nog niet Top2000 materiaalquote:

"Deed ik dat zingen"? Ooh, of ik dat liedje zong? Wel.. Nee.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:07 schreef alopio het volgende:
[..]
deed je toen ook dat liedje zingen

Piano Man, Black, Avond,quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef PzKpfw het volgende:
Welke nummers zouden bij een 'dodenbonus' kans maken op een nummer 1 notering?

Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:09 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar dat maakt dit nog niet Top2000 materiaal

Dan praat Evelien net je reinste bullshit.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:09 schreef alopio het volgende:
[..]
nee joh, nog genoeg jaren '60 erin

dat deed ze ookquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan praat Evelien net je reinste bullshit.

Gadverdamme, Avond komt me echt de neus uit. Hoorde dit jaar de originele versie van Rob de Nijs (en die heet nog DE avond), DAT vind ik dus een mooie versie.quote:

Black kan ik nog inkomen.. maar die andere twee.quote:

Black denk ik niet. De dodeartiestenbonus werkt vaak alleen bij soloartiesten.quote:

DAB+quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef PzKpfw het volgende:

quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gadverdamme, Avond komt me echt de neus uit. Hoorde dit jaar de originele versie van Rob de Nijs (en die heet nog DE avond), DAT vind ik dus een mooie versie.

Allemaal kutnummers, zelfs Black vind ik om eerlijk te zijn geen reet voorstellen. Jeremy en Alive zijn stukken beter.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gadverdamme, Avond komt me echt de neus uit. Hoorde dit jaar de originele versie van Rob de Nijs (en die heet nog DE avond), DAT vind ik dus een mooie versie.

Ja het is niet dat ik dat vind, maar denk dat die wel kans makenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Black kan ik nog inkomen.. maar die andere twee.

Jaja, je had al gezegd dat je Piano Man op de derde plek belachelijk vond. Blijf vooral dat punt herhalen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Black kan ik nog inkomen.. maar die andere twee.

Als de timing ook gunstig is (stemweek)quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef PzKpfw het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |