Hoe moet je er anders bij staan?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:59 schreef Evertjan het volgende:
ik kom niet meer zo vaak in cafe's maar is het normaal dat mensen er zo bij staan in een normale bar/cafe??
Ik vind dat ook mensonterend. Maar ik vind het nog niet zo erg als al die goedkope edm met simpele effectjes en een zanger/zangeres die precies hetzelfde klinkt, zoals Scared to be Lonely gisteren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Muziek waarmee je me razend kan krijgen, is eentonige weggooimeuk zoals The Script, blind geschreeuw van Imagine Dragons of ''Ík heb een hippe baard, een leren jasje, een gitaar en zit bij een microfoon en tokkel wat''
Oh, autotune aidsquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mensonterend. Maar ik vind het nog niet zo erg als al die goedkope edm met simpele effectjes en een zanger/zangeres die precies hetzelfde klinkt, zoals Scared to be Lonely gisteren.
Ik werk ook in IT.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben software consultant geworden
Muzikaal zo'n verschrikkelijk goed nummer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chiquitita is een underrated pareltje.
Ja, dat klopt. Ik heb ook sociale wetenschappen als achtergrond (HRM).quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik werk ook in IT.
En heb psychologie gestudeerd!![]()
Het kan raar lopen.
Goeie keuze wel, met IT kennis zit iedereen om je te schreeuwen.
Zeg ik liever niet, voelt als pochen en dat is niet mijn bedoeling. Of dan krijg je weer discussies als "ooooh maar zo bekend is die nou ook weer niet", dus ik laat het gewoon in het middenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuk! Welke bekende persoon?
En wat was je openingszin bij dag meisje?
Staat dit er serieus in?quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
1139 Pak Maar M'n Hand Nick & Simon
Shotgun is een Top40-hit van dit jaar. Maar die kan ik wel prima hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
Beetje laat, maar alsnog:
1150 Ode To My Family Cranberries
1149 Non Non Rien N'A Changé Poppys
1148 Shotgun George Ezra ?
1147 It's My Life Talk Talk
1146 Personal Jesus Depeche Mode
1145 You're The Voice John Farnham
1144 Shut Your Eyes Snow Patrol
1143 Message To My Girl Split Enz
1142 Cambodia Kim Wilde![]()
![]()
1141 Pumped Up Kicks Foster The People
1140 Oh Well (Part I) Fleetwood Mac![]()
1139 Pak Maar M'n Hand Nick & Simon
1138 Off The Wall Michael Jackson
1137 Dear Mama 2Pac
1136 The One I Love R.E.M.![]()
Al met al prima uurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |