Ik ga er dan vanuit dat de 2 nummers 1 die afgevallen zijn, automatisch nummer 2 en 3 zijn geworden.quote:
Er is nog een kleine verschuiving geweest. Een nummer dat eerst wat lager stond, is nog een paar plekken gestegenquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga er dan vanuit dat de 2 nummers 1 die afgevallen zijn, automatisch nummer 2 en 3 zijn geworden.
Ze weten niet wat ze missen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:33 schreef just me het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen luisteren, er zitten nogal wat mensen bij de buren
het is bij de buren ook leuk, maar ik ga naar jouw show luisterenquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ze missen.![]()
Maar als ze liever bij de buren zijn, dan bij mij, dan heb ik liever dat ze daar blijven.
Ik ga luisteren hoorquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:26 schreef Melting het volgende:
Zo meteen nog even kaas snijden, en dan zit ik er weer klaar voor.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
het is bij de buren ook leuk, maar ik ga naar jouw show luisteren
quote:
Vergeet niet om een drankje/hapje mee te nemen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:37 schreef just me het volgende:
Dan ga ik zo naar boven toe om de pc daar op te starten
quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Vergeet niet om een drankje/hapje mee te nemen.
Volgende week ben ik weer hier hoor!quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ze missen.![]()
Maar als ze liever bij de buren zijn, dan bij mij, dan heb ik liever dat ze daar blijven.
Zijn we dan wel weer gezellig genoeg?quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgende week ben ik weer hier hoor!![]()
![]()
Je kan beter alles luisteren?quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:44 schreef brother52 het volgende:
Ik was van plan om een stuk te luisteren maar ik kan denk ik beter verstandig kan zijn.
Jullie zijn altijd gezelligquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn we dan wel weer gezellig genoeg?![]()
daar hebben we jullie ook weggekaaptquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd gezellig![]()
Maar 6 dagen per jaar ben ik even wat meer bij de buren.
Dat zou sowieso veel te laat worden. Om 5:30 gaat mijn wekker alweer.quote:
Sterkte dan.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zou sowieso veel te laat worden. Om 5:30 gaat mijn wekker alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |