Nee,maar is niet verstandig met apneuquote:Op vrijdag 28 december 2018 02:14 schreef Yaksa het volgende:
Moet er niet iemand gaan kijken?
Zonder dat apneu apparaat ging ie toch dood of zo?
[ afbeelding ]
Ja, ik denk ook niet voor je lol 15 maanden met zo ding op je hoofd gaat slapenquote:Op vrijdag 28 december 2018 06:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Props zijn voor JdM natuurlijk makkelijk te krijgen, maar ik ga er van uit dat dit toch echt is.
Daarom, dan moet je wel heel mediageil zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2018 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook niet voor je lol 15 maanden met zo ding op je hoofd gaat slapen
Geloof mij, dat je hier niet voor de lol mee gaat liggen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 06:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Props zijn voor JdM natuurlijk makkelijk te krijgen, maar ik ga er van uit dat dit toch echt is.
Zie mijn post boven die van jou. Ik geloof dat ook.quote:Op vrijdag 28 december 2018 06:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Geloof mij, dat je hier niet voor de lol mee gaat liggen.
(Ik heb ook apneu dus spreek uit ervaring)
Lijkt mij niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 december 2018 06:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Daarom, dan moet je wel heel mediageil zijn.
Plus nog dat ik niet weet of het echt gezond is te slapen zo terwijl je lichaam goed werkt.
Het zal ook wel een reden hebben dat hij ineens wel dat apparaat om heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2018 06:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Geloof mij, dat je hier niet voor de lol mee gaat liggen.
(Ik heb ook apneu dus spreek uit ervaring)
Daar loopt hij al mee sinds dag 2 dat hij daar binnen is, ziet er niet uit en vol met vlekken ook nogquote:Op vrijdag 28 december 2018 06:48 schreef Crabapple het volgende:
Korte broek? Zo warm zal het toch niet zijn?
[ afbeelding ]
Zit nog een broek onder toch?quote:Op vrijdag 28 december 2018 06:48 schreef Crabapple het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Shelley daar een fetisj voor hebben? Herinner me die vieze korte broek van Gerrit ineensquote:Op vrijdag 28 december 2018 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar loopt hij al mee sinds dag 2 dat hij daar binnen is, ziet er niet uit en vol met vlekken ook nog
Meestal wel maar nu dacht ik blote benen te zien (of hij draagt een panty?)quote:Op vrijdag 28 december 2018 06:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zit nog een broek onder toch?
Of zie ik dat verkeerd.
Geen blote benen volgens mij.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 06:48 schreef Crabapple het volgende:
Lijkt wel een legging.quote:Op vrijdag 28 december 2018 06:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Meestal wel maar nu dacht ik blote benen te zien (of hij draagt een panty?)
quote:Op vrijdag 28 december 2018 06:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk, wens vervuld
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2018 06:55 schreef Crabapple het volgende:
[..]oeps ik mag langs de opticien, duidelijk een lange broek onder de korte broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |