quote:GTI of dieselbak ?
Op vrijdag 21 maart 2003 18:38 schreef Ultimora het volgende:
jah Mi16 in een 205 is dikke pret! het enige (vrij grote) nadeel is dat de Mi16 behoorlijk dorstig is en de 205 maar een klein tankje heeft. maar het rijdt echt super, vooral met een GTi 6 306 of een diesel versnellingsbak
Daar gaat je 0-100 sprintje..
Dan liever de originele mi16 bak of een 1.6gti bak eronder. ![]()
Over die 6bak of die dieselbak:
Voor de snelweg is het wel leuk ja, maar de 205 is geen auto voor de snelweg, daar heb ik nu een 405 voor.
quote:Mijn 405 is helemaal mi16 uitgevoerd.
Op vrijdag 21 maart 2003 18:22 schreef jacco het volgende:[..]
He zo'n mi16 heeft een collega van mij ook. Een donkerblauwe wel helemaal standaard maar wel een lachuh wagen.
quote:Met een diesel bak trekt ie juist als een gek, maar topt ie minder...
Op vrijdag 21 maart 2003 18:41 schreef GizartFRL het volgende:[..]
GTI of dieselbak ?
Daar gaat je 0-100 sprintje..
Dan liever de originele mi16 bak of een 1.6gti bak eronder.Over die 6bak of die dieselbak:
Voor de snelweg is het wel leuk ja, maar de 205 is geen auto voor de snelweg, daar heb ik nu een 405 voor.
quote:Veel GTI rijders hebben wel geprobeerd om de 5de versnelling van een diesel in een GTI blok te gooien, maar het gat is dan veel te groot tussen de 4 en de 5 ofwel: hij trekt niet goed meer in de 5.
Op vrijdag 21 maart 2003 18:45 schreef Ultimora het volgende:[..]
Met een diesel bak trekt ie juist als een gek, maar topt ie minder...
De bak die het meest wordt toegepast voor het rappere trekwerk is de 1.6GTI bak.
Is een stuk korter als de 1.9 bak.
De bak van een mi16 ligt er weer tussenin.
quote:ik wist het eerst ook niet, maar neem er een 205je bij voor de hobbie en kijk eens wat op www.205gti.com en j elert er per dag dingen bij.
Op vrijdag 21 maart 2003 19:08 schreef Ultimora het volgende:
ok weer wat geleerd
quote:>> 205 GTI
Op vrijdag 21 maart 2003 19:19 schreef Ultimora het volgende:
ik zit er overigens wel aan te denken om een klein scheurmonstertje erbij te kopen voor dagelijks gebruik...
quote:>> Honda CRX Vtec
ik zit er overigens wel aan te denken om een klein scheurmonstertje erbij te kopen voor dagelijks gebruik...
quote:ik zat zelf te denken aan een Citroën AX GT, een 106 rallye of een Chinquecento sporting, en dan gewoon een beetje stoer maken met kuipjes ofzo. gewoon echt klein dus
Op vrijdag 21 maart 2003 21:01 schreef jacco het volgende:[..]
>> Honda CRX Vtec
![]()
quote:>>Fiat Uno
quote:hmmm zo'n turbo wil wel blazen he
Op vrijdag 21 maart 2003 22:18 schreef Streetracer het volgende:[..]
>>Fiat Uno
![]()
![]()
quote:max. vermogen 84 kW (114 pk)/6000tpm
Op vrijdag 21 maart 2003 22:29 schreef Ultimora het volgende:[..]
hmmm zo'n turbo wil wel blazen he
beetje tunen en bij stoplichten zullen ze denken dat je een M3-bak in een boodschappenautotje hebt.
quote:eeuh wat is er met die bumper uitgespookt? links een spoilertje, rechts niet meer... fotosoep, of hij wat te laag voor het berglandschap in NL
Op vrijdag 21 maart 2003 23:03 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding]
voor 3500 e tjes ben je helemaal de man, tis een G60 alleen dan heb ik GVD nogsteeds het verbruik van een straaljager... als ze dit nou eens met een 1.4 deden kwam ik hem ophalen
quote:
quote:zetten we in het lijstje
Op zaterdag 22 maart 2003 01:05 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
CITROËN VISA GTI
quote:Wel enorm moeilijk te vinden. Heb er zelf ook eens voor de gein naar gezocht. In Nederland sowieso al niets gevonden. Heb ook nog op wat duitse sites gecruisd (mobile.de bijvoorbeeld) maar ook daar was er geen enkel exemplaar te vinden
Op zaterdag 22 maart 2003 08:27 schreef Ultimora het volgende:[..]
zetten we in het lijstje
quote:he he...type, moest inderdaad een V6 zijn.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:36 schreef GizartFRL het volgende:[..]
V6 dan toch zeker?
Lekker!![]()
* GizartFRL krijgt morgen zijn 405 SRI thuisbezorgt.
Dan maar eens even kijken wat er nog van dat blok te redden valt.
quote:>> Opgefokte Mini Cooper (echte, geen BMW gedrocht)
Op vrijdag 21 maart 2003 22:12 schreef Ultimora het volgende:[..]
ik zat zelf te denken aan een Citroën AX GT, een 106 rallye of een Chinquecento sporting, en dan gewoon een beetje stoer maken met kuipjes ofzo. gewoon echt klein dus
Thanx
quote:Alstu Jacco, zoals gezegd verveelde ik me een beetje en was toch met JAS Animation Studio bezig.
Op zaterdag 29 maart 2003 14:06 schreef jacco het volgende:
Hey gizart thanx voor de mail. Heb een mailbox van 15 mb dus hij paste makkelijk. Maar het is en blijft idd een Wetdream.Thanx
Als je nog meer van dit soort verzoekjes hebt dan zeg je het maar ![]()
Zou je hem hie rook op het forum kunnen drukken? of zou dat wat te groot zijn?
quote:Das zeker netjes.
Op zaterdag 29 maart 2003 14:07 schreef Kreator het volgende:
Een collega van mij heeft vorige week een Mini gekocht...1967 ofzo...met 1500 mijl op de teller. Moest er 20.000 euro voor betalen en kreeg nu al een bod van 35.000. Dat zijn nog es leuke aankopen...
Een goede vriend van mij werkt in Zutphen bij longbridge. Een mini garage waar ze nu een CRX Vtec blok aan het inbouwen zijn. Dat gaat strax ECHT snel ![]()
Als ze dit lukt willen ze dit vaker gaan doen. Ze zijn alleen bang dat het niet door de rdw keuring krijgen. maar we zullen zien.
grtz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |