abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7672785
Aangezien er zoveel PTA liefhebbers zijn en er in SC en ONZ weinig over auto's te praten valt, hier een slowchat speciaal voor Auto's, Motoren, Boten, Treinen, vliegtuigen en alles wat er maar in dit forum thuishoort.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_7672794
-edit- maar wel normaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 02-01-2003 20:59]

pi_7672810
-edit- ik doe al normaal.

[Dit bericht is gewijzigd door WebForce op 02-01-2003 21:02]

pi_7672842
Ben vandaag trouwens beziggeweest om een achteras onder een 205 gti vandaan te halen, samen met Debugdevil.
In verband met verrotte draagarmlagers.
Was wel weer even een klote werkje, maar wel intressant om te doen.
  donderdag 2 januari 2003 @ 21:02:08 #5
41593 Ab_Normaal
Schunnig konijn
pi_7672852
Ik heb vandaag een kat vermorzeld met mijn Golf!
...'s avonds ligt het stelletje in bed. De man heeft wel zin om even te olie te peilen en begint wat te friemelen........ [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/233937][Klik hier voor leuke grappen!!][/url]
pi_7672876
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:02 schreef Ab_Normaal het volgende:
Ik heb vandaag een kat vermorzeld met mijn Golf!
Klote voor die kat.
Schoot ie onverwacht de weg op ofzo?s
  donderdag 2 januari 2003 @ 21:04:45 #7
41593 Ab_Normaal
Schunnig konijn
pi_7672899
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:03 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Klote voor die kat.
Schoot ie onverwacht de weg op ofzo?s

Nee, zag hem al rondlopen op de weg een eindje voor me, en wilde hem ff bang maken. Was net wat te laat die kat. Pats, op me bumper!
...'s avonds ligt het stelletje in bed. De man heeft wel zin om even te olie te peilen en begint wat te friemelen........ [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/233937][Klik hier voor leuke grappen!!][/url]
pi_7672931
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:04 schreef Ab_Normaal het volgende:

[..]

Nee, zag hem al rondlopen op de weg een eindje voor me, en wilde hem ff bang maken. Was net wat te laat die kat. Pats, op me bumper!

Tja das inderdaad klote voor die kat.
Ik had laatst hetzelfde met een pratend konijntje
Maar doe je dit wel vaker of was het maar voor 1 keertje?
pi_7672937
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:04 schreef Ab_Normaal het volgende:

[..]

dus je hebt hem expres doodgereden hehe
Next time there won't be a next time.
  donderdag 2 januari 2003 @ 21:07:51 #10
41593 Ab_Normaal
Schunnig konijn
pi_7672955
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:06 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Tja das inderdaad klote voor die kat.
Ik had laatst hetzelfde met een pratend konijntje
Maar doe je dit wel vaker of was het maar voor 1 keertje?

Het begint een beetje een verslaving te worden.

Ben geen dierenbeul, want ik kegel alleen katten onderste boven. Voor honden en dergelijke rem ik gewoon.

Af en toe plet ik ook wat vogels, maar toch vooral katten. Als ik er eentje zie dan probeer ik hem toch wel te raken.

Jij ook?

pi_7672997
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:07 schreef Ab_Normaal het volgende:

[..]

Het begint een beetje een verslaving te worden.

Ben geen dierenbeul, want ik kegel alleen katten onderste boven. Voor honden en dergelijke rem ik gewoon.

Af en toe plet ik ook wat vogels, maar toch vooral katten. Als ik er eentje zie dan probeer ik hem toch wel te raken.

Jij ook?

Ik probeer te remmen als het kan, maar als ze de weg opschieten ga ik NIET uitwijken of andere gevaarlijke manouvres uithalen, aangezien mijn leven nog altijd boven dat van een kat/eend/konijn/oid staat. Voor de grotere dieren riskeer ik mijn auto liever niet .
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 januari 2003 @ 21:10:31 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_7673010
Over mensen met 'ik rem voor dieren' stickers gesproken:

Ik zou er haast een sticker bij mij achterop plakken: ...maar ik rij door...

.

pi_7673049
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:10 schreef Kreator het volgende:
Over mensen met 'ik rem voor dieren' stickers gesproken:

Ik zou er haast een sticker bij mij achterop plakken: ...maar ik rij door...

.

Precies, je gaat toch niet het leven ( en niet geheel onbelangrijk) en je auto in gevaar brengen voor een dier. ?

Hoeveel ongelukken zijn er wel niet geweest omdat er iemand uitweek voor een dier.

donderdag 2 januari 2003 @ 21:15:59 #14
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7673138
Veel, vooral door de schrikreactie die je krijgt. En het is vooral flippuh, als je achter iemand rijdt die ineens vol in de remmen gaat om dat er iets oversteekt
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_7673155
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:15 schreef jacco het volgende:
Veel, vooral door de schrikreactie die je krijgt. En het is vooral flippuh, als je achter iemand rijdt die ineens vol in de remmen gaat om dat er iets oversteekt
Dan ben je toch weer elke keer blij dat er niets mis is gegaan, maar toch vrees je altijd voor de volgende keer.
pi_7673169
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:12 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Precies, je gaat toch niet het leven ( en niet geheel onbelangrijk) en je auto in gevaar brengen voor een dier. ?

Hoeveel ongelukken zijn er wel niet geweest omdat er iemand uitweek voor een dier.

Volgens mij minder veel dan dat er dieren zijn gedood door auto's.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 januari 2003 @ 21:17:33 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_7673175
...zo reed ik eens de bocht om op een donker verlaten landweggetje en het was maar goed dat het een scherpe bocht was, want net om het hoekie stond een hert me guppig aan te kijken.... . Dan schrik je behoorlijk....oh en ik heb toch maar even wel geremd.. .
  donderdag 2 januari 2003 @ 21:17:56 #18
41593 Ab_Normaal
Schunnig konijn
pi_7673184
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:10 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Ik probeer te remmen als het kan, maar als ze de weg opschieten ga ik NIET uitwijken of andere gevaarlijke manouvres uithalen, aangezien mijn leven nog altijd boven dat van een kat/eend/konijn/oid staat. Voor de grotere dieren riskeer ik mijn auto liever niet .

Jij snapt het! Een oom van mij heeft weleens een ongeluk gehad doordat een kokosnoot voor hem uitweek voor een eekhoorn.
Voor dieren rem ik als het kan, maar uitwijken of rare manoeuvres uithalen is uit den boze. Als het een kat is dan geef ik was gas bij zodat ik hem plet of zodat hij op de bumper kapot klapt.
Bij grote herten en dergelijke probeer ik natuurlijk een botsing te voorkomen, want dan is me hele bak total loss.
pi_7673197
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:17 schreef sweek het volgende:

[..]

Volgens mij minder veel dan dat er dieren zijn gedood door auto's.

OKay, maar wat heb jij liever?

Je auto in de kreukels en jij in het ziekenhuis

Of dat beestje levend?

als het kan er ik breng niemand er mee in gevaar dan zal ik ook echt niet met opzet een dier proberen dood te rijden, maar als het de keuz is of dat beestje kapot of mijn auto en ik kapot, dan is di ekeuze erg gemakkelijk.

pi_7673235
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:17 schreef Kreator het volgende:
...zo reed ik eens de bocht om op een donker verlaten landweggetje en het was maar goed dat het een scherpe bocht was, want net om het hoekie stond een hert me guppig aan te kijken.... . Dan schrik je behoorlijk....oh en ik heb toch maar even wel geremd.. .
Mja op die landweggetjes weet je nooit wat je kunt tegenkomen.

Reed ook al een keer over zo'n landweggetje ( zijn er dan andere wegen in Fryslân ) en na een bochtje 2 eenden aan de rechterkant van de weg, 2 eenden aan de linkerkant van de weg en de rest van de groep stond OP de weg.

Ik zag niets anders dan veren en heb er per ongeluk 4 stuks doodgeereden en nee, dat is niet een prettig gevoel.

donderdag 2 januari 2003 @ 21:23:12 #21
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7673266
He Gizart las ff je tekstje onderaan, dat vraag ik me ook wel eens af? En wie heeft er hier een auto gerelateerd stukje tekst. ik iig wel.
pi_7673293
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:23 schreef jacco het volgende:
He Gizart las ff je tekstje onderaan, dat vraag ik me ook wel eens af? En wie heeft er hier een auto gerelateerd stukje tekst. ik iig wel.
:S bedoel je mijn signature?
  donderdag 2 januari 2003 @ 21:26:07 #23
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7673326
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:24 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

:S bedoel je mijn signature?

yep, vergeet altijd hoe die dingen heten
pi_7673386
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:26 schreef jacco het volgende:

[..]

yep, vergeet altijd hoe die dingen heten

Van wie is die quote eigenlijk?
Komt me wel enigszins bekend voor.
pi_7673403
Ruige bak trouwens die nieuwe Dodge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo