Een ponton (Engels: "pontoon boat") is een drijvend platform dat als voornaamste doel heeft het ondersteunen van datgene wat er op staat of ligt. Dat kan een hijskraan zijn, een pontonbrug, een aanlegsteiger of een andere constructie die niet op de bodem van een rivier, kanaal of zee kan worden gefundeerd.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:09 schreef BB-King het volgende:
Vraagje trouwens!
Wie weet wat pontons zijn en waarom zou ik ze willen huren?
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 december 2018 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien hoor vanmiddag.
Spaans: Pontoni Alcinasquote:Op donderdag 27 december 2018 20:09 schreef BB-King het volgende:
Vraagje trouwens!
Wie weet wat pontons zijn en waarom zou ik ze willen huren?
De gemiddelde dartsvolger zal dat niet zo 1-2-3 gaan huren denk ikquote:Op donderdag 27 december 2018 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een ponton (Engels: "pontoon boat") is een drijvend platform dat als voornaamste doel heeft het ondersteunen van datgene wat er op staat of ligt. Dat kan een hijskraan zijn, een pontonbrug, een aanlegsteiger of een andere constructie die niet op de bodem van een rivier, kanaal of zee kan worden gefundeerd.
quote:
Dimitri was naar eigen zeggen moe. Wij zagen in ieder geval een heel wisselvallige Dimitri. Humphries had ook au aan zijn arm maar die kon de pijltjes wat beter in de buurt van de triple gooien.quote:
Nee, maar bijvoorbeeld horeca bedrijven wel voor een terrasje op het waterquote:Op donderdag 27 december 2018 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De gemiddelde dartsvolger zal dat niet zo 1-2-3 gaan huren denk ik
Aha vandaar. Dank voor de uitleg.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een ponton (Engels: "pontoon boat") is een drijvend platform dat als voornaamste doel heeft het ondersteunen van datgene wat er op staat of ligt. Dat kan een hijskraan zijn, een pontonbrug, een aanlegsteiger of een andere constructie die niet op de bodem van een rivier, kanaal of zee kan worden gefundeerd.
quote:Op donderdag 27 december 2018 20:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee, maar bijvoorbeeld horeca bedrijven wel voor een terrasje op het water
Voor de zakelijke markt ook niet?quote:Op donderdag 27 december 2018 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De gemiddelde dartsvolger zal dat niet zo 1-2-3 gaan huren denk ik
Mhm, beetje slap excuus vind ik. Heeft genoeg rust kunnen pakken.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dimitri was naar eigen zeggen moe. Wij zagen in ieder geval een heel wisselvallige Dimitri. Humphries had ook au aan zijn arm maar die kon de pijltjes wat beter in de buurt van de triple gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |