Ouwe lul. Op die van APP na wel prima nummertjesquote:Op donderdag 27 december 2018 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spinvis Kom Terug
Spinvis Stefan En Lisette
Johnny Cash A Thing Called Love
The Who Baba O'Riley
The Alan Parsons Project Old And Wise
Denk het ook aangaande mijn top5 over 2018.
Welke onzin? De Top 2000?quote:Op donderdag 27 december 2018 16:31 schreef JaneDoe het volgende:
dat ruud meedoet aan die onzin verrast me dan weer wel
Niemand die liever meedoet aan onzinquote:Op donderdag 27 december 2018 16:31 schreef JaneDoe het volgende:
dat ruud meedoet aan die onzin verrast me dan weer wel
Learn to hoist a jack and learn to lay a track learn to pick and shovel tooquote:
Veel mensen zijn lyrisch over spinvis, mij pakt het niet. Heb er helemaal niks meequote:Op donderdag 27 december 2018 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Op Spinvis na wel goede nummers
Al ken ik die niet
Dat is Together Alone of The Dark als je het mij vraagtquote:Op donderdag 27 december 2018 16:31 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien wel het beste liedje van Anouk
Wel jammer dat Kane meespringt in de clipquote:Op donderdag 27 december 2018 16:31 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Veel mensen zijn lyrisch over spinvis, mij pakt het niet. Heb er helemaal niks mee
dat gouden tanden geleuterquote:Op donderdag 27 december 2018 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Welke onzin? De Top 2000?
quote:Op donderdag 27 december 2018 16:31 schreef MTheBassman het volgende:
Anouk heeft echt geweldige platen, jammer dat bijna geen enkele daarvan hierin staat.
Deze vind ik ook maar matig.
Ohquote:Op donderdag 27 december 2018 16:31 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb 1 cd van hem.. is me even ontschoten welke en geen zin om op te staanquote:Op donderdag 27 december 2018 16:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Learn to hoist a jack and learn to lay a track learn to pick and shovel too
Gelukkig is Kane niet meerquote:Op donderdag 27 december 2018 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel jammer dat Kane meespringt in de clip
Iemand die Together Alone kentquote:Op donderdag 27 december 2018 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is Together Alone of The Dark als je het mij vraagt
quote:Op donderdag 27 december 2018 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ouwe lul. Op die van APP na wel prima nummertjes
Deze is wel leuk van Anouk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is over 2018. Zal voor de grap eens uitzoeken wat dat over andere jaren was.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik heb die van vroegah op CD, best een aardig album met leuke liedjes, maar het titelnummer is by far het beste.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Iemand die Together Alone kent
Ik schaar Anouk ook wel een beetje in dezelfde hoek als Kane, word er niet echt vrolijk vanquote:Op donderdag 27 december 2018 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zolang ie zn janksmoel niet opentrekt mag ie springen wat ie wilt.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
duh...als je die CD hebt...quote:Op donderdag 27 december 2018 16:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Iemand die Together Alone kent
een van mijn favorieten van haar.
quote:Op donderdag 27 december 2018 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Gisteren helemaal over De Kast heengekeken. Neger wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is over 2018. Zal voor de grap eens uitzoeken wat dat over andere jaren was.
Dat is toch gewoon Nobody's Wife geweest?quote:Op donderdag 27 december 2018 16:34 schreef cafca het volgende:
Stond dit niet ooit nummer 2 in de top 100 allertijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |