Eigenlijk ben je ook maar gewoon een oude man gevangen in het lichaam van een kind.quote:
iddquote:Op donderdag 27 december 2018 16:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo, dat lijkt me wel een beetje wokken aan de wilde kant.
Beide mooi.quote:
De Greta von Fleet van 2003.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:28 schreef Zorro het volgende:
Ik vond het origineel van The Darkness beter.
Die staat erin.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil San Quentin in de lijst.
Vond het ook wel mooi geweest, was even leuk wokkenquote:Op donderdag 27 december 2018 16:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
idd![]()
ben denk ik uitgewokt, maar vond het wel gezellig!
Spinvis Kom Terugquote:Op donderdag 27 december 2018 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je ook maar gewoon een oude man gevangen in het lichaam van een kind.
Op The Who na wel goede nummers.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spinvis Kom Terug
Spinvis Stefan En Lisette
Johnny Cash A Thing Called Love
The Who Baba O'Riley
The Alan Parsons Project Old And Wise
Denk het ook aangaande mijn top5 over 2018.
iemand die hem kent!quote:Op donderdag 27 december 2018 16:30 schreef PzKpfw het volgende:
John Henry mag ook weleens in de lijst.
Enige nummer wat ik van The Who kan hebben.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op The Who na wel goede nummers.
Op Spinvis na wel goede nummersquote:Op donderdag 27 december 2018 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spinvis Kom Terug
Spinvis Stefan En Lisette
Johnny Cash A Thing Called Love
The Who Baba O'Riley
The Alan Parsons Project Old And Wise
Denk het ook aangaande mijn top5 over 2018.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |