Ah, duidelijkquote:Op donderdag 27 december 2018 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
En voor D -->
https://www.apple.com/nl/airpods/
nee, wel wokken op waterquote:Op donderdag 27 december 2018 16:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kun je met die laarzen ook wokken op de maan?
Probleemtiener gespot.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:26 schreef Gretzl het volgende:
Kippenvel- en feestplaat tegelijk dit![]()
![]()
Ik heb Holiday en eigenlijk alles op American Idiot zo ontzettend veel gedraaid in m'n tienerjaren!
Hmmm excuus voor mijn gevoel staat t altijd lagerquote:Op donderdag 27 december 2018 16:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
laagste positie in de 1600 en nooit hoger dan 970 ofzo... dat eruitval gevaar valt dus wel mee
Voor emo's is alles kut, dus dat past dan wel goed bij elkaar.quote:
Opgegroeid in een nest vol zware drinkers.quote:
Dat was een fijne cd. Die daarna ook nog wel, daarna werd t toch minderquote:Op donderdag 27 december 2018 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Liever deze, die is lekker kort maar krachtig.
Zo, dat lijkt me wel een beetje wokken aan de wilde kant.quote:
Eigenlijk ben je ook maar gewoon een oude man gevangen in het lichaam van een kind.quote:
iddquote:Op donderdag 27 december 2018 16:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo, dat lijkt me wel een beetje wokken aan de wilde kant.
Beide mooi.quote:
De Greta von Fleet van 2003.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:28 schreef Zorro het volgende:
Ik vond het origineel van The Darkness beter.
Die staat erin.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil San Quentin in de lijst.
Vond het ook wel mooi geweest, was even leuk wokkenquote:Op donderdag 27 december 2018 16:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
idd![]()
ben denk ik uitgewokt, maar vond het wel gezellig!
Spinvis Kom Terugquote:Op donderdag 27 december 2018 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je ook maar gewoon een oude man gevangen in het lichaam van een kind.
Op The Who na wel goede nummers.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spinvis Kom Terug
Spinvis Stefan En Lisette
Johnny Cash A Thing Called Love
The Who Baba O'Riley
The Alan Parsons Project Old And Wise
Denk het ook aangaande mijn top5 over 2018.
iemand die hem kent!quote:Op donderdag 27 december 2018 16:30 schreef PzKpfw het volgende:
John Henry mag ook weleens in de lijst.
Enige nummer wat ik van The Who kan hebben.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op The Who na wel goede nummers.
Op Spinvis na wel goede nummersquote:Op donderdag 27 december 2018 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spinvis Kom Terug
Spinvis Stefan En Lisette
Johnny Cash A Thing Called Love
The Who Baba O'Riley
The Alan Parsons Project Old And Wise
Denk het ook aangaande mijn top5 over 2018.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |